- Παρόλο που φήμες το θέλουν να μοιάζει με το CUPRA Terramar, εδώ υπάρχουν διαφορές
- Σπορτίφ στιλ και νέα σχεδίαση στην μπροστινή μάσκα
- Πλούσια γκάμα κινητήρων με βενζίνη, diesel και plug-in
Παρόλο που φήμες το θέλουν να μοιάζει με το CUPRA Terramar, εδώ υπάρχουν διαφορές
Λίγους μήνες πριν την επίσημη παρουσίασή της νέας γενιάς του Audi Q3 και ήδη οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές έχουν αρχίσει να δημιουργούν τις δικές τους ψηφιακές εκδοχές της νέας γενιάς του οικογενειακού SUV της premium γερμανικής μάρκας, βασισμένες πάντα σε κατασκοπευτικές εικόνες και πληροφορίες. Στη νεότερη ψηφιακή δημιουργία Ρώσου σχεδιαστή για λογαργιασμό του ιστότουπου kolesa.ru η νέα γενιά του Q3 διαφοροποιεί τον εαυτό του εντελώς από το Cupra Terramar, με το οποίο υπάρχουν ενδείξεις ότι θα έχει εμφανείς ομοιότητες όσον αφορά το ντιζάιν.
Με σπορ στιλ και νέο σχεδιασμό στη μπροστινή μάσκα
Η νέα γενιά του οικογενειακού SUV της Audi θα διαθέτει σίγουρα ανασχεδιασμένο «πρόσωπο», στο οποίο θα κυριαρχεί η μεγάλη γρίλια, η οποία θα πλαισιώνεται από τα ολοκαίνουργια LED φώτα. Συνεχίζοντας προς τα πίσω, το νέο Q3 χαρακτηρίζεται από ευθείες γραμμές και αρκετές καμπύλες, ενώ τα πίσω φώτα θα ακολουθήσουν τον κλασσικό σχεδιασμό της γερμανικής εταιρείας με τη χαρακτηριστική LED μπάρα να κυριαρχεί. 'Αλλα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν την κεκλιμένη προς τα πίσω οροφή, που προσδίδει έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα, μεγαλύτερους θόλους για τους τροχούς και νέο πίσω προφυλακτήρα. Τέλος, ο σχεδιαστής φαντάστηκε τη νέα γενιά του Q3 σε μεταλλικό ανοιχτό μπλε, μία από τις αποχρώσεις που έχει κοσμήσει τη γκάμα του premium SUV στο πρόσφατο παρελθόν.
Με κινητήρες βενζίνης, diesel και plug-in
Σύμφωνα με όσα γνωρίζουμε, το επόμενο Q3 θα είναι αρκετά μεγαλύτερο σε μέγεθος από το απερχόμενο και θα βασίζεται στην πλατφόρμα MQB Evo του ομίλου Volkswagen, αυτήν που χρησιμοποιεί η νεότερη γενιά VW Tiguan και το CUPRA Terramar. Αυτό σημαίνει, ότι η γκάμα κινητήρων θα περιλαμβάνει δύο επιλογές βενζίνης 1,5 λτ. και 2 λτ., μια επιλογή με 2 λτ. diesel και τέλος 2 plug-in υβριδικά σύνολα, τα οποία θα φτάνουν μέχρι και τους 271 ίππους, ενώ υπόσχονται και 113 χιλιόμετρα ηλεκτρική αυτονομία. Τέλος, μαζί με το βασικό μοντέλο αναμένεται και η υψηλών επιδόσεων έκδοση του SQ3, αλλά και του RSQ3, το οποίο δεν αποκλείεται να διαθέτει έναν 2,5 λτ. turbo κινητήρα, ικανό να παράξει περισσότερους από 400 ίππους.