Από το 2030 ο πλήρης εξηλεκτρισμός της Dacia
Η Dacia θέλει να είναι «ο πρωταθλητής» των κινητήρων καύσης χαμηλών εκπομπών άνθρακα και θα επιδιώξει να «εξηλεκτρίσει» πλήρως τα μοντέλα της μετά το 2030.
Δεν σταματά την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Dacia, Denis Le Vot, τόνισε ότι ο στόλος της εταιρείας θα γίνει πλήρως ηλεκτρικώς την τελευταία δυνατή στιγμή και ότι θα συνεχίσει να παράγει κινητήρες εσωτερικής καύσης, αφήνοντας να εννοηθεί έντονα ότι η επόμενη γενιά του Dacia Sandero θα συνεχίσει να προσφέρει ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης ICE.
Μιλώντας σε δημοσιογράφους πριν από την έκθεση αυτοκινήτου στο Παρίσι, ο Le Vot είπε ότι η εταιρεία δεν θα επιδιώξει μια πλήρως ηλεκτρική σειρά μέχρι το 2030, επειδή αυτό θα απειλούσε τη θέση της μάρκας ως μία από τις πιο προσιτές στην αγορά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ο εξηλεκτρισμός θα γίνει αξιοποιώντας την γνώση της Renault
Όπως υποστήριξε, όταν έρθει αυτή η ώρα, η Dacia θα «εξηλεκτρίσει» όσο το δυνατόν φθηνότερα και αποτελεσματικότερα τα μοντέλα της, αξιοποιώντας τα περιουσιακά στοιχεία του ευρύτερου ομίλου Renault και χρησιμοποιώντας τεχνολογία και αρχιτεκτονική που αναπτύχθηκε από τη μητρική εταιρεία για τα δικά της ηλεκτρικά αυτοκίνητα, εξοικονομώντας έτσι σημαντικά για το κόστος ανάπτυξης.
Αυτό σημαίνει ότι κάθε ηλεκτροκίνητο Sandero θα βασίζεται στην πλατφόρμα Renault–Nissan CMF BEV, η οποία μοιράζεται βασικά στοιχεία με την αρχιτεκτονική CMF-B που χρησιμοποιείται επί του παρόντος από τη Dacia.
«Θα είμαστε ο πρωταθλητής των κινητήρων ICE»
Ο Le Vot ανέφερε την εμπειρία της ρουμανικής εταιρείας στη χρήση του υγραερίου (LPG) ως μέσου για την πιο αποτελεσματική και καθαρή λειτουργία για τους κινητήρες ICE και τόνισε ότι θα συνεχίσουν να εργάζονται πάνω στη συγκεκριμένη τεχνολογία, αλλά δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς θα επιδιώξουν να το πετύχουν.
Όπως τόνισε, το Sandero θα έχει δύο γενιές πριν το 2035, με την πρώτη να μπορεί να φτάσει το 2028 ή το 2029 με κινητήρα ICE, που θα πωλείται μαζί με το Dacia Duster επόμενης γενιάς με κινητήρα ICE (που θα κυκλοφορήσει το 2024) και το Bigster SUV το 2025.