Λίγες ημέρες πριν το επίσημο ντεμπούτο της έκθεσης της Γενεύης, βλέπουμε επιτέλους την έκδοση παραγωγής της Alpine A110, με το οποίο η μαμά Renault θέλει να τα βάλει με μοντέλα όπως η Porsche Cayman.
Alpine A110 αποκάλυψη
Το νέο sports car με το οποίο αναβιώνει η θρυλική Alpine, είναι γεγονός. Δείτε όλες τις πληροφορίες για το πισωκίνητο, κεντρομήχανο, διθέσιο μοντέλο των Γάλλων. Απολαύστε την Alpine A110 που επιστρέφει μετά από 40 χρόνια...
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
H Alpine A110 θα ξεκινήσει να πωλείται προς τα τέλη του έτους, με τις πρώτες 1.995 μονάδες να είναι στην έκδοση Premiere Edition, η οποία στη Γαλλία θα κοστίζει από 55.000 ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μετά από μια μακρά περίοδο προωθητικών κινήσεων, το νέο sports car με το οποίο αναβιώνει η Alpine, είναι γεγονός εδώ και λίγες ημέρες. Η μορφή του αντλεί έμπνευση από το ομώνυμο μοντέλο που βρισκόταν στην αγορά από το 1961 ως το 1977. Φυσικά το μόνο ρετρό που έχει το αυτοκίνητο είναι η μορφή του, καθώς κατά τα άλλα κάνει χρήση σύγχρονης τεχνολογίας. Το πάτωμα είναι αλουμινένιο, ενώ το επίπεδο πάτωμα και ο πίσω διαχύτης φροντίζουν την αεροδυναμική, δίχως να είναι απαραίτητη η πίσω αεροτομή.
Το κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι ένα 7τάχυτο διπλού συμπλέκτη από την Getrag, ειδικά μελετημένο για το μοντέλο, ενώ τρία driving modes θα μεταβάλλουν την συμπεριφορά, κινητήρα και κιβωτίου, τον ήχο της εξάτμισης και τις ενδείξεις της οθόνης.
Το μοντέλο θα είναι εξοπλισμένο με διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω και δαγκάνες φρένων από την Brembo, κατασκευασμένες από αλουμίνιο. Οι τροχοί είναι 18 ιντσών, ενώ τα bucket καθίσματα της Sabelt ζυγίζουν μόλις 13,1 κιλά το καθένα.
Το Alpine A110 θα διατεθεί στις αγορές αργότερα μέσα στο χρόνο, αρχικά στην περιορισμένη έκδοση Premiere, που θα παραχθεί σε 1.955 κομμάτια. Αναμένουμε και περισσότερα.
Βαρύ όνομα και θρύλος το alpine της Ρενώ, για όσους ξέρουν... Εύχομαι να βγει αντάξιο του βαρύ ονόματός του,ένα αυτοκίνητο δεν είναι μόνο τα γκάζια ή το δικαστικό 0-100,0-400...Είναι όλη αυτή η φάση που στη δίνει και δε θες να κατέβεις απ αυτό,ακόμη και με ένα απλό Σπόρτινγκ τσιγκουετσεντο πιστέψτε με,με κατάλληλα λάστιχα και στήσιμο θα τη βρεις μέσα στην πίστα κι ας είναι οχταβαλβιδος με 50-60 άλογα,τα άλογα μπορεί να τάχουμε 300+ τα όριά μας όμως ατομικά ως οδηγοί...Τα γνωρίζουμε; Είμαστε σε θέση να επαναφέρουμε ένα λάθος μας;
Όμορφο φαίνεται... ας είναι όπως το παλιό... ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ.-
Σιγουράκι η τιμή-κούκος αηδόνι για Renault. Εγω πιστεύω πως θα πάει μπροστά σε Αμερική, Ασία (αν προωθηθεί) και Βορειοκεντρική Ευρώπη που κάτι τέτοιο κράτησε και την τολμηρή κίνηση της Peugeot με το RCZ. Τέτοιο όνομα που έχει μάθευτεί ως ανταγωνιστής σε οχήματα όπως το Lancia Stratos και όχι της Porsche τα στάνταρ που τοποθετείται είναι πολύ υψηλά. Αλλά... ποτέ δεν ξέρεις. Βέβαια... μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και η σκιά της Nissan και κάτι τέτοιο φαίνεται πως κρύβεται πίσω απο την τεχνολογία του Alpine.
Αυτό δεν είναι που θα ήταν κεντρομήχανο;