- Μεγαλύτερο από το προηγούμενο και νέα σχεδίαση.
- Δύο οθόνες στην καμπίνα και 507 λίτρα πορτμπαγκάζ.
- Βενζίνη ή Plug-in υβριδικό.
- Τους επόμενους μήνες στην Ελλάδα.
Πρεμιέρα στο Goodwood Festival of Speed
Το Goodwood Festival of Speed άνοιξε απόψε τις πύλες του και η πρώτη ημέρα της δημοφιλούς εκδήλωσης συνδυάστηκε με την έλευση της νέας γενιάς του MG HS. Στη 2η γενιά του, το οικογενειακό SUV της κινεζικής φίρμας έρχεται με μεγαλύτερες διαστάσεις από το προηγούμενο, καμπίνα με οθόνες και δύο επιλογές κινητήρων!
Μεγαλύτερο από το προηγούμενο και νέα σχεδίαση
Το νέο MG HS ξεχωρίζει αρχικά από τη νέα εμφάνιση που υιοθέτει. Η μεγάλη γρίλια, η οποία θυμίζει αυτή του τελευταίου MG3, συνδυάζεται με στενούς προβολείς. Στο πίσω μέρος υπάρχει μία LED μπάρα, μέσω της οποίας ενώνονται τα φωτιστικά σώματα, που με τη σειρά τους είναι πιο κομψά. Από κει και πέρα παρατηρούμε, πολλά στιλιστικά στοιχεία χρωμίου, αλλά πλαστική επένδυση στις καμάρες των τροχών.
Το πλάτος του νέου MG HS μετράται στα 1.890 χιλιοστά, καθιστώντας το έτσι κατά 14 χλστ. πιο φαρδύ από το προηγούμενο. Παράλληλα, είναι κατά 26 χιλιοστά πιο μακρύ (4,6 μέτρα μήκος), ενώ μεγαλύτερο κατά 45 χιλιοστά είναι το μεταξόνιο (2.765 χλστ.). Η MG αναφέρει πως το νέο HS είναι χαμηλότερο κατά 30 χλστ. σε σχέση με πριν.
Δύο οθόνες στην καμπίνα και 507 λίτρα πορτμπαγκάζ
Η κινεζική μάρκα δεν είπε πολλά για την καμπίνα, ωστόσο το MG HS διαθέτει δύο οθόνες 12,3 ιντσών στο ταμπλό, οι οποίες ενσωματώνονται σε ένα ενιαίο πλαίσιο. Η μία χρησιμεύει ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και η δεύτερη αφορά το σύστημα infotainment με ενσωματωμένο δορυφορικό πλοηγό, Apple CarPlay και συμβατότητα με Android Auto. Υπάρχει επίσης ασύρματος φορτιστής smartphone και νέα εξωτερική κάμερα 360 μοιρών. Η MG υπόσχεται επίσης πως τα υλικά είναι καλύτερα σε σχέση με πριν, ενώ αυξημένοι είναι και οι χώροι για τους επιβάτες και για τις αποσκευές. Το πορτμπαγκάζ μπορεί πλέον να φιλοξενήσει 507 λίτρα, 44 λίτρα περισσότερα από πριν. Αξίζει να σημειωθεί πως το νέο HS ενσωματώνει το πακέτο «MG Pilot», το οποίο του προσφέρει πολλά συστήματα υποβοήθησης και ασφάλειας.
Βενζίνη ή Plug-in υβριδικό
Δύο συστήματα κίνησης θα είναι διαθέσιμα. Το βασικό πρόκειται για έναν τούρμπο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων με ισχύ 169 άλογα και 275 Nm ροπής. Το εν λόγω μοτέρ θα συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο εξατάχυτο (στάνταρ) είτε με αυτόματο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων (προαιρετικό). Η δεύτερη επιλογή αφορά ένα Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης. Συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων και έναν ηλεκτροκινητήρα με την ισχύ να κυμαίνεται κοντά στους 300 ίππους. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 24,7 kWh, εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 120 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τη μάρκα.