6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πλήρως ανθακονημάτινο το αμάξωμα του αγωνιστικού Honda NSX GT3.
Αποκάλυψη Honda NSX GT3
6.072 Επισκέψεις στο άρθρο (8/7/2016)
Οι πρώτες εικόνες του Honda NSX GT3, μέσα από την πίστα, ήρθαν στο φως της δημοσιότητας και σας τις παρουσιάζουμε. Δείτε όλες τις τελευταίες πληροφορίες για το αγωνιστικό μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας.
Η επίσημη παρουσίαση του Honda (εκτός αν προτιμάτε Acura) NSX GT3 είχε πραγματοποιηθεί στο σαλόνι αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, τον περασμένο Μάρτιο, αλλά τίποτα και κανείς δεν περίμενε κάτι τόσο εντυπωσιακό σε σχέση το ομολογουμένως «επιθετικό» σε εμφάνιση πρωτότυπο μοντέλο της παρουσίασης, στο περίπτερο της Acura.
Οι πρώτες εικόνες του Honda NSX GT3 έρχονται μέσα από την πίστα, όπου σύμφωνα με τα όσα λέει η μάρκα, βρίσκεται σε στάδιο δοκιμών και εξέλιξης, και αποκαλύπτουν το πλήρως ανθακονημάτινο αμάξωμα του, αλλά και τις βελτιώσεις που του έχουν γίνει στο κομμάτι της αεροδυναμικής και κάνουν το NSX GT3 ακόμα πιο «άγριο» σε εμφάνιση.
Υπενθυμίζουμε πως το αγωνιστικό της Honda, όπως υποδηλώνει και το όνομά του, συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της FIA για την GT3 κατηγορία, εν τούτοις η εξέλιξή του δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα και αναμένεται να λάβει ομολογοποίηση το προσεχές φθινόπωρο, ώστε να συμμετάσχει στο αμερικάνικο πρωτάθλημα το 2017.
Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι υπεύθυνο για την εξέλιξη του αγωνιστικού NSX είναι το τμήμα Honda Performance, ενώ η «καρδιά» που χτυπάει κάτω από το ανθακονημάτινο αμάξωμα είναι ο twin-turbo V6 κινητήρας των 3,5 λίτρων, χωρίς όμως το υβριδικό σύστημα που συνοδεύει το «απλό» NSX, ενώ το μηχανικό σύνολο έρχεται να συμπληρωθεί από ένα μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων, σε αντίθεση με το αυτόματο 9άρι του μοντέλου παραγωγής. Συνεπώς, μιλάμε για ένα αυστηρά πισωκίνητο και όχι τετρακίνητο όπως το μοντέλο παραγωγής αυτοκίνητο.
Οι πληροφορίες θέλουν τη Honda να εξελίσσει το μοντέλο της με δοκιμές στην πίστα.
Μαυρη χηρα με την καλη εννοια...απιστευτο!!
Μα δεν εκφερω γνωμη,γιατι ουτε στο βασιλειο της Δανιμαρκιας δε μου επιτρεπεται!Απλως λεω τα γεγονοτα,επεστρεψαν και ξεφτυλιζουν μια ιστορικη ομαδα και δυο παγκοσμιους πρωταθλητες!Κανονικα επρεπε να βαλει ρητρες η Μακλαρεν και να τους κλεισει τελειως και οχι να κοροιδευουν το κοσμακι με τα Ακουρα!
Σαρωνουν τα μοτερ τους στην F1 οποτε και τα supercars τους θα σκιζουν!
Φίλτατε Γερμανοτσολιά μην αλλάζεις συνεχώς ονόματα, δεν μπορείς να κρυφτείς, ξέρεις τι λέει ο θυμόσοφος λαός μας, "ΘΕΛΕΙ Η ΠΟΥΤ@Ν@ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕΙ", δίχως να είναι επί προσωπικού η συζήτηση, ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΛΩ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΛΗΨΗ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟ ΝΑ ΛΕΤΕ ΤΗΝ ΓΜΩΜΗ ΣΑΣ, ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ, ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΧΤΟΥΜΕ Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΛΟ... Στα βασίλεια της δανιμαρκίας ίσα ίσα, μπορεί καθείς να λέει ότι θέλει και ας είναι η μισή αλήθεια, ψέματα, κ.τ.λ. αλλού δεν μπορεί να λέει... Δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΜΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΚΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ, ΜΑ ΚΑΜΙΑ, αλήθεια σου λέω, άλλο τμήμα το ένα άλλο το άλλο, άλλα άτομα χρησιμοποιεί το ένα, άλλα το άλλο, συνήθως οι άνθρωποι της αγωνιστικής ομάδας ή της εταιρείας βελτίωσης της επίσημης της εταιρείας βοηθούν στο ότι θέλει το τμήμα των πολιτικών οχημάτων... Η mac laren επιλογή της ήταν η συνεργασία της με την honda και με την κάθε εταιρεία, αν δεν θέλει συνεργασία τα συμβόλαια είναι για να σπάνε και τίποτα άλλο, ας αλλάξει προμηθευτή κινητήρων... Πως να επέμβει μία εταιρεία στην άλλη στο τμήμα των πολιτικών της οχημάτων;ΖΗΤΩ ΝΑ ΜΕ ΔΙΔΑΞΕΙΣ!Θα πει η mac laren στην honda επειδή δεν είμαστε ανταγωνιστικοί στης formula1 να μην βγάλεις sport όχημα πολιτικό;ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ;ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ; Το αν το νέο honda nsx είναι acura, το όνομα του εις την Αμερική θα το διαπιστώσουμε λίαν συντόμως, αν ξέρεις κάτι περισσότερο και πάλι δίδαξε μας να μάθουμε, αυτό το νόημα έχει μία συζήτηση, ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΙΜΙΑ, ΕΝΤΙΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΑ, ΔΙΧΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΕΜΠΑΘΕΙΑ, ΘΕΛΩ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ, ΠΡΕΠΕΙ, Κ.Τ.Λ. Πάντως το acura είναι αξιόπιστο όχημα και επίσης μέχρι ένος ορισμένου σημείου φτιαγμένο=μετατροπής διαθέτει καλές επιδόσεις...
Γερμανοτσολιά μου αρέσει ότι λες για να λες, όμως διαθέτω πάρα πολύ υπομονή και επιμονή ΔΕΝ ΦΑΝΑΤΑΖΕΣΑΙ ΠΟΣΟ!Και η ferrari όταν έπαιρνε πρωταθλήματα είχε άλλα οχήματα πολιτικά πολύ καλύτερα σε αξιοπιστία από αυτήν, στα πολιτικά της και πιο γρήγορα...Και η red bull που έπαιρνε τα πρωταθλήματα, η reanault δεν είχα κάποιο εξωτικό/supercar όχημα... Και η toyota όταν έτρεχε δεν έπαιρνε πρωταθλήματα ούτε είχε τότε κάποιο εξωτικό/supercar και όμως είχε και έχει αξιοπιστία περισσότερο από όλους τους κατασκευαστές μαζί και πουλάει στα πολιτικά οχήματα τα περισσότερα, ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ! ΛΕΓΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΣΤΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΗΣ ΔΑΝΙΜΑΡΚΙΑΣ ΚΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΣΕΒΑΣΤΗ, ΑΣ ΑΚΟΥΣΤΕΙ!ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ ΟΜΩΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!