Δείτε τo εντελώς νέο, 4ης γενιάς, Audi A3, που έρχεται στα τέλη του 2018 για να αποτελέσει σημείο αναφοράς ποιότητας και υψηλής τεχνολογίας στην κατηγορία των premium μικρομεσαίων.
- Βασισμένο σε βελτιωμένη έκδοση της MQB πλατφόρμας
- Με 1,5 λτ. κινητήρες βενζίνης και diesel
- Και σε εκδόσεις quattro
- Ηλεκτρικό κύκλωμα 48V
- Λανσάρισμα στα τέλη του 2018
Εν έτη 1996, το Audi A3 έσυρε τον χορό των premium μικρομεσαίων ανοίγοντας τις πύλες μιας υποκατηγορίας, που έμελε να έχει μεγάλη εμπορική επιτυχία, μεγάλο μέρος της οποίας καρπώθηκε το γερμανικό premium μικρομεσαίο μοντέλο χάρη στις πολλές εκδόσεις αμαξώματος, αλλά και μεγάλης γκάμας κινητήρων. Σήμερα το Audi A3 διανύει την 3η του γενιά, η οποία έχει ανανεωθεί και βαδίζει στο τέλος της εμπορικής της καριέρας. Το 4ης γενιάς A3 ετοιμάζεται και προβλέπεται να παρουσιαστεί στα τέλη του 2018, μαζί με την 3η γενιά της BMW Σειρά 1. Οι φωτογραφικές μηχανές των κατασκόπων έχουν πάρει φωτιά και ήδη έφτασε στα χέρια μας η πρώτη ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία του νέoυ Audi A3. Όπως είναι εμφανές, δεν υπάρχουν ρίσκα στη σχεδίαση, που δείχνει περισσότερο σαν εξέλιξη αυτής του σημερινού μοντέλου. Ξεχωρίζει φυσικά η εξαγωνική μάσκα, που τονίζει το μπροστινό μέρος. Οι έντονες ακμές και η «αιχμηρή» αισθητική όλων των επιφανειών κάνουν το νέο A3 να δείχνει ιδιαίτερα δυναμικό. Συνολικά το νέο A3 θέλει να δείξει πιο Α4 και σε αυτό πέρα από την αισθητική, θα βοηθήσει και η μικρή αύξηση των διαστάσεων. Το τελευταίο γεγονός δεν αναμένεται να αυξήσει το βάρος, αφού το νέο Α3 θα βασιστεί σε μια εξελιγμένη μορφή της ξακουστής πλατφόρμας MQB, όπως άλλωστε και το επόμενο VW Golf VIII. Πληροφορίες μέσα από την Audi αναφέρουν πως το Α3 θα λανσαριστεί σε όλες τις εκδόσεις, που υπάρχουν και για το σημερινό: 3θυρο, 5θυρο Sportback, 4θυρο σεντάν, αλλά και cabrio! Mάλιστα υπάρχει έντονη φημολογία ακόμη και για μια Allroad έκδοση με crossover χαρακτηριστικά (βλέπε τετρακίνηση, αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, ποδιές και πλαστικά προστατευτικό) για πρώτη φορά στην ιστορία του μοντέλου.
Θα πηγαίνει και μόνο του
Το εσωτερικό του νέου Audi A3 αναμένεται με καλύτερη ποιότητα κατασκευής και εξαιρετική συναρμογή όπως μας έχει συνηθίσει η Audi στα πιο νέα μοντέλα της, ενώ και οι χώροι θα είναι μεγαλύτεροι. Μάλιστα ο χώρος αποσκευών θα πλησιάσει τα 400 λτ. Από πλευράς τεχνολογίας περιμένουμε πολλά στοιχεία από το A4 να χρησιμοποιηθούν και στο Α3 με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Audi Virtual Cockpit να θεωρείται εκ των ουκ άνευ, αφού χρησιμοποιείται ήδη στο υπάρχον μοντέλο. Αυτό που έχει σημασία είναι πως στο επόμενο A3 θα χρησιμοποιηθούν τα έξυπνα συστήματα αυτόνομης οδήγησης, που είδαμε στο νέο Audi A8.
Μεγάλη γκάμα κινητήρων
Η χρήση της ευμετάβλητης πλατφόρμας MQB αποτελεί εχέγγυο για τη χρήση πολλών συστημάτων κίνησης, όπως και στο σημερινό μοντέλο. Σε επίπεδο συμβατικών κινητήρων, το νέο A3 θα είναι το πρώτο Audi που θα φορέσει τα νέα μηχανικά σύνολα TSI και TDI του ομίλου του 1,5 λτ. με το μεν πρώτο να διατίθεται σε απόδοση 130 και 150 ίππων και το δεύτερο (πετρελαίου) να έχει και έκδοση με 130 ίππους. Ο 1,0 TSI κινητήρας θα διατηρηθεί σε πείσμα όσων πιστεύουν πως ένα premium μοντέλο δεν μπορεί να έχει τόσο μικρό κινητήρα. Πιο εξελιγμένη αναμένεται και η υβριδική εκδοχή του Α3 (e-tron), με μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία (πάνω από 65 χλμ.) και ακόμη μικρότερη μέση κατανάλωση καυσίμου. Επίσης το Α3 θα προσφέρει και περισσότερες ηλεκτρικές επιλογές στη νέα του γενιά, ενώ σίγουρη θεωρείται και η προσφορά έκδοσης g-tron, που κάνει χρήση φυσικού αερίου. Νεότερες πληροφορίες μάλιστα λένε πως στις κορυφαίεςεκδόσεις το νέο A3 θα κάνει και χρήση του ηλεκτρικού κυκλώματος 48 V , που λανσαρίστηκε στο SQ7. Oι θιασώτες των επιδόσεων δε θα μείνουν απογοητευμένοι, καθώς οι πληροφορίες θέλουν την σπορ έκδοση S3 και την super «καυτή» RS3 να έχουν αυξημένη απόδοση με 330 και 410 άλογα αντίστοιχα! Μάλιστα το RS3 θα κάνει χρήση ηλεκτρικού turbo σε συνδυασμό με συμβατικό. Οι εκδόσεις αυτές αναμένονται κοντά στο 2020…
Μακράν το κορυφαίο αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Και τελικά Mercedes και BMW δικαιώνουν την Audi που έχουν γυρίσει και αυτές σε μπροστινή κίνηση και σε τετρακίνηση για τα γρήγορα και μεγάλα μοντέλα.
" Σε επίπεδο συμβατικών κινητήρων, το νέο A3 θα είναι το πρώτο Audi που θα φορέσει τα νέα μηχανικά σύνολα TSI και TDI του ομίλου του 1,5 λτ. ...". Το τρέχον μοντέλο ήδη φοράει τον κινητήρα 1,5TSI απόδοσης 150 PS.
Πάντα ήταν είναι και θα είναι το καλύτερο μικρομεσαίο. Το πιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο κυρους σε αυτή την κατηγορία.
Μακράν το κορυφαίο αυτοκίνητο στην κατηγορία του. Και τελικά Mercedes και BMW δικαιώνουν την Audi που έχουν γυρίσει και αυτές σε μπροστινή κίνηση και σε τετρακίνηση για τα γρήγορα και μεγάλα μοντέλα.
Αυτά τα audi όλα ίδια είναι μεταξύ τους.
πως είπατε, diesel ?
εαν δεν εχει δοκιμαστει το πετρελαιο σε ανθρωπους και πιθηκους, δεν το αγοραζουμε...μαυρο δαγκωτο!
" Σε επίπεδο συμβατικών κινητήρων, το νέο A3 θα είναι το πρώτο Audi που θα φορέσει τα νέα μηχανικά σύνολα TSI και TDI του ομίλου του 1,5 λτ. ...". Το τρέχον μοντέλο ήδη φοράει τον κινητήρα 1,5TSI απόδοσης 150 PS.
24Κ είναι τσάμπα αν σκεφτείς ότι ο καγκουροταπεροκουβας civic που διάβαζα σε προηγουμενο άρθρο έχει κοντά 20Κ....
25000 χιλιάδες για ημιακαμπτο αξονα οχι βέβαια