Η Kia πρόκειται να παρουσιάσει σύντομα το νέο ηλεκτρικό CV με ολοκαίνουργια σχεδίαση, που θα λανσάρει το νέο λογότυπο της εταιρείας και θα ανοίξει το δρόμο για συνολικά επτά ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2027. Μάθετε όλα όσα γνωρίζουμε, λίγο καιρό πριν το ντεμπούτο.
Δεν είναι κρυφό πως η Kia εργάζεται εδώ και καιρό για την εξέλιξη ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Electric Global Modular Platform (Ε-GMP) του Hyundai Motor Group, πάνω στην οποία θα χτιστεί και το Ioniq 5. Το επερχόμενο Kia CV θα αποτελέσει το πρώτο δείγμα της νέας στρατηγικής εξηλεκτρισμού της κορεατικής φίρμας ενώ παράλληλα θα εισάγει μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία καθώς επίσης και το φρέσκο, ανασχεδιασμένο λογότυπο της Kia.
Μέχρι και σήμερα το μόνο που είχαμε δει από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήταν κάποια βαριά καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, τα οποία είχαν συλληφθεί από φωτογράφους να πραγματοποιούν δοκιμές εξέλιξης στους δρόμους. Σήμερα, ωστόσο, έχουμε κατ΄αποκλειστικότητα στη διάθεσή μας ένα νέο σχέδιο από τον «κατάσκοπό» μας που μας δίνει μια πολύ καλή γεύση από ό,τι πρόκειται να δούμε το αμέσως επόμενο διάστημα. Το νέο Kia CV, για το οποίο οι σχεδιαστές της Kia άντλησαν έμπνευση από το πρωτότυπο Imagine by Kia με τις 21 οθόνες στο ταμπλό, θα διαφοροποιηθεί ριζικά από την υπόλοιπη γκάμα της μάρκας. Νέο ντιζάιν με δυναμικές γραμμές και το καπό να κατεβαίνει χαμηλά στο εμπρός μέρος, που σε συνδυασμό με τα λεπτά LED φώτα χαρίζουν ένα άγριο βλέμμα στο «πράσινο» Kia. Η προσέγγιση που βλέπετε θέλει το CV να διαθέτει Crossover στοιχεία, όπως τα πλαστικά στους θόλους των τροχών και τα προστατευτικά μαρσπιέ χαμηλότερα, αν και συνολικά το μοτίβο παραπέμπει περισσότερο σε ένα φαρδύ χάτσμπακ. Διόλου απίθανο βέβαια, κρίνοντας από το XCeed την νεότερη Crossover πρόταση με coupe στυλ της Kia. Στο πίσω μέρος θα ξεχωρίζουν οι επίπεδες επιφάνειες και η LED φωτιζόμενη μπάρα που θα διατρέχει το αμάξωμα σε όλο του το πλάτος.
Στο τεχνικό σκέλος, βασικό πλεονέκτημα της αρθρωτής πλατφόρμας Ε-GMP είναι σύμφωνα πάντα με την εταιρεία η ταχύτατη φόρτιση. Από αυτά που γνωρίζουμε έως τώρα για το «αδελφό» Hyundai Ioniq 5, με φορτιστή 800 Volt, η μπαταρία του αυτοκινήτου θα μπορεί να φτάσει από το 20% στο 80% μέσα σε μόλις 15 λεπτά, άρα κάτι αντίστοιχο αναμένουμε και για το CV της Kia. Προκειμένου να καταλάβετε το επίπεδο της τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας που χρησιμοποιείται στο επερχόμενο CV, τέτοιους χρόνους επιτυγχάνει αυτή τη στιγμή η Porsche Taycan των 159.400 ευρώ. Όσον αφορά στις μπαταρίες του νέου CV είναι δεδομένο ότι θα υπάρχουν εκδόσεις διαφορετικής χωρητικότητας που θα κυμανθούν ανάμεσα σε 58 και 78 kWh, κάτι που σε ηλεκτρική αυτονομία μεταφράζεται από 450 έως και 550 χλμ. κατά WLTP.
Τέλος, παίρνοντας ως δεδομένη την συνάφεια του μοντέλου παραγωγής με το πρωτότυπο Imagine by Kia, σίγουρα θα υπάρχουν όλες οι σύγχρονες τεχνολογίες και μια μίνιμαλ σχεδιαστική προσέγγιση. Βέβαια, δεν θα δούμε 21 οθόνες, όπως στο concept, αλλά θα τηρηθούν τα υψηλά τεχνολογικά στάνταρ της Kia, όπως επίσης και το καλό επίπεδο σε ποιότητα, εργονομία, πρακτικότητα και χώρους.
Η επίσημη πρεμιέρα του ολοκαίνουργιου Kia CV θα πραγματοποηθεί το πρώτο τρίμηνο του 2021 με τις πρώτες εκτιμήσεις να κάνουν λόγο για πέρασμά του στις αγορές μέχρι το τέλους του καλοκαιριού.