
Είναι πιο γρήγορη και από Ferrari (π.χ. 360 Modena), κάνει το 0-100 σε 4,3 δλ.
Βγάζει 421 άλογα, είναι ο πιο ισχυρός τετρακύλινδρος 2λιτρος παραγωγή στον πλανήτη.
Οι κινητήρες είναι «χειροποίητοι», φτιάχνονται από έναν μηχανικό που χαράσσει και την υπογραφή του.
Προσαρμόζεις το τιμόνι και την ανάρτηση ανάλογα πως θες να οδηγήσεις, με άνεση ή σπορ
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Βγάζει 421 άλογα, είναι ο πιο ισχυρός τετρακύλινδρος 2λιτρος παραγωγή στον πλανήτη.
Τα SUV είναι αυτή την στιγμή η πιο δημοφιλής κατηγορία αυτοκινήτων στην Ελλάδα και την Ευρώπη, αφού οι αγοραστές εκτιμούν την ικανότητά τους να συνδυάζουν τους χώρους, την άνεση και την πρακτικότητα με την καλή οδική συμπεριφορά. Επειδή όμως δεν είναι λίγοι αυτοί που θέλουν να συνδυάσουν τα παραπάνω πλεονεκτήματα με γρήγορες επιδόσεις, αρκετές μάρκες διαθέτουν στην γκάμα τους κάποιες πολύ ισχυρές κατασκευές. Η πιο ισχυρή από αυτές είναι το οικογενειακό SUV της Mercedes, η GLA στην έκδοση AMG 45 S.
Ο κινητήρας της AMG GLA 45 S μπορεί να χαρακτηριστεί και ως θαύμα της τεχνολογίας, αφού οι μηχανικοί της Mercedes κατόρθωσαν να βγάλουν 421 άλογα και 500 Nm ροπής (στις 5.000-5.250 σ.α.λ.) από ένα υπερτροφοδοτούμενο (twin scroll) μοτέρ και να τον κάνουν τον πιο ισχυρό τετρακύλινδρο 2λιτρο turbo κινητήρα που έχει φτιαχτεί ποτέ. Ειδική κατεργασία έχει γίνει στους κυλίνδρους με νανοτεχνολογία για χαμηλότερες τριβές, έχει αλουμινένιο στρόφαλο και μεταβλητό χρονισμό Camtronic, ενώ για την καλύτερη ψύξη του μπλοκ, υπάρχει μηχανική και ηλεκτρική αντλία νερού και intercooler δύο σταδίων. Όπως όλα τα υπόλοιπα διαμάντια της AMG, το μοτέρ έχει κατασκευαστεί με τη λογική «one man, one engine» για αυτό και φέρει πλακέτα με το όνομα του μηχανικού που τον συναρμολόγησε.
Είναι πιο γρήγορη και από Ferrari (π.χ. 360 Modena), κάνει το 0-100 σε 4,3 δλ.
Οι επιδόσεις «μιλούν» από μόνες τους για τις δυνατότητες της σκληροπυρηνικής AMG GLA 45 S. Σύμφωνα με όσα ανακοινώνει η Mercedes, μέσω ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (AMG Speedshift DCT 8) που στέλνει την κίνηση και στους 4 τροχούς, το αυτοκίνητο μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ. και να φτάσει σε μέγιστη τελική ταχύτητα τα 270 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειώσουμε πως η επίδοση των 4,3 δλ. είναι καλύτερη από πολλά μοντέλα της Ferrari όπως η πασίγνωστη Modena 360 F1 (4,4 δλ. για το 0-100). Ταυτόχρονα με τις εκρηκτικές επιδόσεις, οι μηχανικοί της Mercedes έδωσαν στο μοντέλο εθιστικούς ήχους μέσω των εξατμίσεων και των «σκασιμάτων», που διαφοροποιούνται ανάλογα σε κάθε ένα από τα διάφορα οδηγικά προφίλ που θα επιλέξει ο οδηγός.
Προσαρμόζεις το τιμόνι και την ανάρτηση ανάλογα πως θες να οδηγήσεις
Εκτός από πανίσχυρο μοτέρ, οι μηχανικοί της Mercedes προσφέρουν μια σειρά από μηχανικές αναβαθμίσεις στην κορυφαία έκδοση της GLA. Η ανάρτησή της (Μακφέρσον μπροστά, πολλαπλών πίσω) είναι πιο σφιχτή, ώστε να οι κλίσεις του αμαξώματος να είμαι μικρές, όμως μπορούν να προσαρμοστούν σε τρεις βαθμούς από άνετη έως σπορ μέσω του συστήματος AMG Ride Control που προσαρμόζει την απόσβεση σε κάθε τροχό αυτόματα ανάλογα τις οδικές συνθήκες. Ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που έχει επιλέξει ο οδηγός προσαρμόζεται και το τιμόνι AMG που είναι εστιασμένο στο να προσφέρει σπορ οδήγηση και πολλή πληροφορία.
Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στα φρένα, ώστε το αυτοκίνητο να μπορεί να σταματάει σε πολύ λίγα μέτρα. Μπροστά και πίσω υπάρχουν δίσκοι, εσωτερικά αεριζόμενοι και διάτρητοι για την καλύτερη απαγωγή της θερμότητας και μπορούν να λειτουργούν άψογα ακόμα και σε ακραία και συχνή χρήση.
Έχει AMG γρίλια και προφυλακτήρες και δύο διπλές απολήξεις στο πίσω μέρος
H Mercedes-AMG GLA 45 S θα ξεχωρίσει αμέσως στον δρόμο καθώς ενσωματώνει κάποιες ιδιαίτερες λεπτομέρειες που, ενώ διατηρούν τον κομψό της χαρακτήρα, της προσδίδουν ταυτόχρονα περισσότερο σπορ ύφος. Μια πρώτη μεγάλη διαφορά είναι η γρίλια με τις κάθετες γρίλιες και ο μπροστινός ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας μπροστά και τα ειδικά σχέδια που υπάρχουν για τις ζάντες, οι οποίες έρχονται από 19 έως 21 ίντσες. Πίσω, οι δύο διπλές απολήξεις της εξάτμισης και η αεροτομή που μπορεί να τοποθετηθεί στο τέλος της οροφής ενημερώνουν και τον πιο αδαή πως δεν πρόκειται για μια απλή GLA.
Συνέχεια του άρθρου >>>