Με τρεις κινητήρες βενζίνης, δύο ντίζελ και μια επιλογή φυσικού αερίου θα μπει στη μάχη των πωλήσεων το Kamiq. Οι επιλογές εκτός από φυσιολογικές είναι και γνώριμες από άλλα μοντέλα του ομίλου VW σε αυτό το επίπεδο μεγέθους. Οι βενζίνης είναι οι γνωστοί δύο τρικύλινδροι 1.000άρηδες TSI συν τον τετρακύλινδρο των 1,5 λίτρων. Οι ιπποδυνάμεις είναι αντίστοιχα 95, 115 και 150 ίπποι. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων θα υπάρχει ο 1,6 TDI σε εκδοχή με 115 ίππους ενώ η G-Tec εκδοχή, όπως ονομάζει η Skoda τα μοντέλα της με CNG, θα χτιστεί πάνω στον 1,0 TSI με την ισχύ εδώ όμως προσαρμοσμένη στους 90 ίππους για την περίσταση. Χειροκίνητα κιβώτια με 5 ή 6 σχέσεις καθώς το DSG των επτά σχέσεων θα είναι επιλογές για τη μετάδοση της δύναμης, η οποία φυσικά θα πηγαίνει μόνο στον εμπρός άξονα, χωρίς να είναι γνωστό αν θα τοποθετηθεί και τετρακίνηση. Στο δρόμο: Φυσικά δεν μπορέσαμε να οδηγήσουμε το νέο Kamiq, μάθαμε όμως ότι θα μπορεί να εφοδιαστεί μεταξύ άλλων και με προσαρμοζόμενη ανάρτηση με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ, θα έχει τέσσερα mode λειτουργίας ενώ όσοι θέλουν πιο σπορτίφ configuration θα μπορούν να ζητήσουν σπορ ανάρτηση, χαμηλωμένη κατά 10 χλστ..