ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Σχεδίαση στα πρότυπα της οικογένειας ID, όμως μια κατηγορία πιο κάτω σε διαστάσεις. Το μήκος του ID.1 θα είναι στα 3,8 μέτρα.

Αποκλειστικό: Νέο VW ID.1

4.250 Επισκέψεις στο άρθρο (2/9/2020)

Το μικρότερο ID της VW: Στη νέα της προσπάθεια στην μίνι κατηγορία, η VW θέλει να τα κάνει όλα σωστά. Μια νέα πλατφόρμα θα κρατήσει το κόστος χαμηλά, ενώ ο εξηλεκτρισμός θα είναι ιδανικός για τις πόλεις του αύριο.


Μικρές διαστάσεις και ευελιξία στην πόλη, ψηλή θέση οδήγησης σαν να κάθεσαι σε SUV, και χώροι αντίστοιχοι ενός Polo. Αυτά τα στοιχεία θα έχει να προτάξει το νέο ID.1 το 2023.

Μικρές διαστάσεις και ευελιξία στην πόλη, ψηλή θέση οδήγησης σαν να κάθεσαι σε SUV, και χώροι αντίστοιχοι ενός Polo. Αυτά τα στοιχεία θα έχει να προτάξει το νέο ID.1 το 2023.



2011, VW up! - Θύμα των νορμών για καυσαέρια.

2011, VW up! - Θύμα των νορμών για καυσαέρια.

«Στις συζητήσεις μας με την Κυβέρνηση, μας το έχουν τονίσει πολλάκις: Για το breakthrough της ηλεκτροκίνησης απαιτείται ένα μοντέλο που κοστίζει κάτω από 20.000 ευρώ»
Ένας manager της Volkswagen


2003, VW Fox - Δυστυχώς βγήκε ζημιάρικο.

2003, VW Fox - Δυστυχώς βγήκε ζημιάρικο.


Η Volkswagen δεν τα έχει καταφέρει μέχρι τώρα πολύ καλά στη κατηγορία των μίνι. Τουλάχιστον στην πρόσφατη ιστορία της. Για παράδειγμα το Lupo αγαπήθηκε από το αγοραστικό κοινό, αλλά λεφτά δεν έφερε στα ταμεία, γιατί έκανε χρήση τεχνολογίας από το μεγαλύτερο Polo. Έπειτα ήρθε το εκ Βραζιλίας ορμώμενο Fox, το οποίο ναι μεν ήταν πιο προσιτό και κερδοφόρο, αλλά μέχρι και σήμερα έχει τη φήμη ενός αυτοκινήτου με το οποίο επισκέπτεσαι συχνά πυκνά το συνεργείο και κάνεις τον μάστορα να… τρίβει χαρούμενος τα χέρια του. Αυτό, άλλωστε, φάνηκε και στο τεστ αντοχής που είχαμε κάνει στο παρελθόν. Και μετά ήρθε το VW up, το οποίο υπάρχει στη γκάμα της μάρκας από το 2011. Αξιόπιστο, προσιτό, κερδοφόρο, αλλά θύμα των συγκυριών, που δεν είναι άλλο από τις αυστηρές νόρμες των εκπομπών ρύπων. Η συνέχισή του με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης θα σήμαινε 3.500 ευρώ επιπλέον κόστος, δηλαδή χασούρα, και για αυτό τώρα συνεχίζει στην τριπλέτα ως ηλεκτρικό. Τι θα συμβεί στο μέλλον λοιπόν; Μπορεί η πλατφόρμα MEB, που είναι φτιαγμένη αμιγώς για τα ηλεκτρικά να δώσει την λύση; Αυτή, λοιπόν, λόγω του μεγέθους των μπαταριών, δεν μπορεί να πέσει κάτω από τα 4,26 μέτρα, τα οποία είναι πολλά για ένα αυτοκίνητο πόλης. Έτσι, η λύση για την VW ονομάζεται «MEB entry», δηλαδή μια εξέλιξη αυτής που μπορεί να ρίξει σχεδόν στο μισό το κόστος και συνοδεύεται με μια επένδυση πολλών εκατομμυρίων ευρώ.

1998, VW Lupo - Το αγαπάμε μέχρι και σήμερα.

1998, VW Lupo - Το αγαπάμε μέχρι και σήμερα.


Η Volkswagen έχει πάρει στα σοβαρά το θέμα της ηλεκτροκίνησης και για την μίνι κατηγορία ετοιμάζοντας ένα νέο μοντέλο, το οποίο θα φέρει το όνομα ID.1. Πως θα είναι επομένως και ποια τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του;

Πρώτα από όλα, σχετικά με το μήκος του ID.1 να πούμε ότι αυτό θα είναι στα 3,8 μέτρα, δηλαδή το αυτοκίνητο θα είναι λίγο μεγαλύτερο από το τωρινό Up! και αρκετά μικρότερο από το Polo. Άρα έχει διαστάσεις ιδανικές για την πόλη. Δεύτερο σημαντικό χαρακτηριστικό του θα είναι η υψηλή θέση οδήγησης. Σε μια εσωτερική έρευνα που έκανε η VW, ένα 30% απάντησε ότι θέλει να κάθεται ψηλά και αυτό θα εφαρμοστεί, χωρίς να σημαίνει ότι το ID.1 θα είναι ένα μίνι crossover. Βέβαια, θα υπάρξει μελλοντικά και έκδοση ID.1 Crossz. Το τρίτο σημαντικό στοιχείο έχει να κάνει με τους χώρους. Χάρη στη νέα εξελιγμένη πλατφόρμα, θα προσφέρει χώρους αντίστοιχους με το σημερινό Polo, αν όχι και σε κάποια σημεία και μεγαλύτερους, άρα θα είναι ένα αυτοκίνητο πόλης που θα μπορεί να φιλοξενήσει όλη την οικογένεια ταυτόχρονα.

Συνεχίζοντας με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά ας αποκαλύψουμε ότι θα διατίθεται με δύο χωρητικότητες μπαταριών πιθανότατα με 24 kWh και 36 kWh, οι μπαταρίες θα είναι τοποθετημένες χαμηλά κατά μήκος του πατώματος και η αυτονομία θα είναι στην πράξη από 200 έως 250 χιλιόμετρα. Επίσης, η μετάδοση της κίνησης θα έρχεται από τον πίσω άξονα, ενώ η ιπποδύναμη αναμένεται από την πλευρά μας κοντά στα 100 άλογα.

Όμως, το κερασάκι στην τούρτα θα είναι άλλο, όπως τουλάχιστον έχει στα πλάνα της η Volkswagen, και αυτό είναι η τιμή του. Συγκεκριμένα, όπως μας αποκάλυψε ένας Manager της Volkswagen, για να έχει επιτυχία ένα τέτοιο εγχείρημα, πρέπει το κόστος να είναι κάτω από τα 20.000 ευρώ. Και αυτό μάλιστα το νούμερο, έχει υπαγορευτεί πολλές φορές από την κυβέρνηση της Γερμανίας…

Όσο τέλος για το πότε θα το δούμε; Το 2023 είναι η ημερομηνία που παίζει περισσότερο, εφόσον φυσικά δεν υπάρχουν προβλήματα στην πορεία. 

Η ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ
Ένα τέτοιο αυτοκίνητο λείπει από την γκάμα της Volkswagen. Οι πόλεις του μέλλοντος χρειάζονται αυτοκίνητα που μπορείς να αγοράσεις, αυτοκίνητα με μεγάλους χώρους, αυτοκίνητα φιλικά στο περιβάλλον. Έτσι το ID.1 έχει τα φόντα να αλλάξει την μέχρι τώρα τύχη της Volkswagen στην κατηγορία των μίνι.

Εδώ και 20 χρόνια η Volkswagen κυνηγάει µια µεγάλη επιτυχία στα µίνι. Το Lupo δεν ήταν κερδοφόρο, το Fox είχε προβλήµατα µε την αξιοπιστία του και το Up! έπεσε θύµα των αυστηρών νορµών για τα καυσαέρια. Με το ID.1 ελπίζει σε µια καλύτερη τύχη.

Autotriti.gr
POIO BRIDGESTONE