Τεχνολογίες αιχμής, αυτοματοποιημένες διαδικασίες κατασκευής και ελέγχου, μικρότεροι χρόνοι παράδοσης νέων ελαστικών. Το AutoΤρίτη βρέθηκε στη Σερβία όπου η Toyo παρουσίασε το πρώτο της εργοστάσιο παραγωγής ελαστικών στην Ευρώπη. Τι πρέπει να ξέρουμε για τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις που θα φτιάχνει ετησίως 5.000.000 νέα ελαστικά της cheapest premium μάρκας (όπως την χαρακτηρίζουν οι ιθύνοντες της);
Toyo: Το «φθηνότερο premium ελαστικό»
Είναι μία ανερχόμενη εταιρεία με το «φθηνότερο premium ελαστικό», όπως η ίδια αναφέρει. Έχει σημαντικές διακρίσεις σε διεθνή tests, παρουσιάζει εξαιρετικά αποτελέσματα και στις δοκιμασίες του AutoΤρίτη Test Center. Με ανοδική πορεία στις εγχώριες πωλήσεις (6η θέση για το 2022) η Toyo εδραιώνεται στην ελληνική αγορά, για αυτό και το πρώτο ευρωπαϊκό της εργοστάσιο στη Σερβία έχει μεγάλη στρατηγική αξία, ειδικά για την χώρα μας. Το AutoΤρίτη ήταν το μοναδικό μέσο που βρέθηκε στην πόλη Inđija, στις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της Toyo, και παρουσιάζει όσα πρέπει να ξέρετε.
Είδαμε ένα «έξυπνο» εργοστάσιο παραγωγής, με αυτοματοποιημένες διαδικασίες ελέγχου & κατασκευής, ως και ακτίνες «Χ» για το τελικό ποιοτικό check-άρισμα των προϊόντων Toyo!
Λίγα μόλις χιλιόμετρα έξω από το Βελιγράδι, ενδιάμεσα της σερβικής πρωτεύουσας και της γραφικής πόλης του Νόβι Σαντ. Εκεί, στην πόλη Inđija, η Toyo εγκατέστησε το πρώτο της ευρωπαϊκό εργοστάσιο παραγωγής ελαστικών. Αξιοποιώντας τις θεωρητικές πληροφορίες που παίρνει από το τμήμα R&D (Research and Development) που εδρεύει στο Ντίσελντορφ της Γερμανίας, έχει δυνατότητα παραγωγής περίπου 5.000.000 ελαστικών σε ετήσια βάση. Στόχος της εταιρείας, να ενισχύσει τη δυναμική της σε παγκόσμια κλίματα. Κάτι που με βάση τα όσα διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι, έχει τις προδιαγραφές να τα καταφέρει.
Διότι πρόκειται για ένα «έξυπνο» εργοστάσιο, το οποίο διαθέτει κορυφαίες τεχνολογίες αιχμής, όπως προγραμματισμό πόρων για επιχειρήσεις (ERP) και σύστημα εκτέλεσης παραγωγής (MES), για την οπτικοποίηση των διαδικασιών. Εκείνο που έκανε σε εμάς περισσότερη εντύπωση, ήταν ο βαθμός αυτοματοποίησης, το πόσο δηλαδή συμμετείχε ο ανθρώπινος παράγοντας (περίπου 600 εργαζόμενοι) στην κατασκευή και τον έλεγχο ποιότητας.
Ναι, υπάρχουν συγκεκριμένες φάσεις στις οποίες το check-άρισμα περνά από το ανθρώπινο... μάτι (π.χ. οπτικός έλεγχος για τυχόν σφάλματα), στο συντριπτικά μεγαλύτερο ποσοστό της διαδικασίας, όμως, έχουμε αυτοματοποιημένες ενέργειες και πολλούς αισθητήρες που τσεκάρουν τα... πάντα. Για αυτό, εξάλλου, υπάρχει ειδικό section ελέγχου με ακτίνες «Χ», για τον έλεγχο ποιότητας (π.χ. αν έχουν μπει «ξένα» υλικά μέσα στο καουτσούκ των ελαστικών). Παρότι δεν είναι υποχρεωτικός ο έλεγχος με X-Ray ακτίνες, η Toyo θέλει να διασφαλίσει παραγωγή ελαστικών κορυφαίας ποιότητα, για αυτό και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης (20% της συνολικής παραγωγής) εξετάζονται αναλυτικά και ενδελεχώς, ως δείγμα και για την υπόλοιπη μαζική παραγωγή.