Περισσότερες από 700 επώνυμες αναφορές μέσα σε 2 χρόνια! Τρεις μάρκες εκτοξεύθηκαν και τρεις υποχώρησαν στην κατάταξη. Μια μάρκα «βούλιαξε» πιο χαμηλά από ποτέ. Ποια αυτοκίνητα είναι ζημιάρικα, τρίζουν και σε «γδέρνουν» όταν πας για service; Ποια αυτοκίνητα δεν βγάζουν καθόλου ζημιές και τα service τους είναι πάμφθηνα; Πάνω από 5.000 επώνυμες αναφορές αποκαλύπτουν τα μυστικά όλων των μοντέλων!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Mitsubishi Colt (LPG (υγραέριο)) 1300 κυβικά του 2005 |
Ιωάννης (26/12/2021, 19:39) 230000 τα τελευταία 80000 με υγραέριο απροβληματιστα. Αντικατάσταση ανταλλακτικών: Κρεμαγιερα Συμπυκνωτής κλιματιστικού Όλα τα ρουλεμάν στους τροχούς Ένα ημιαξόνιο. |
Mitsubishi Colt cz3 infinite reload (LPG (υγραέριο)) 1337 κυβικά του 2008 |
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ (23/12/2021, 19:36) Βαδιζω στα 14 χρονια με τον Μητσακο μου (Mitsubishi Colt Reload) κ ειμαι πολυ ευχαριστημενος. |
Mitsubishi Colt cz1 (Βενζίνη) 11 κυβικά του 2007 |
Κωνσταντίνος (22/11/2021, 01:14) Καλησπέρα σε όλους. Κάτοχος του μικρότερου Mitsubishi Colt σε κυβικά με αρκετά μεγάλη ευχαρίστηση μπορώ να πω ότι από κατανάλωση καυσίμου είναι ακόμα στα 815-820 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα των 80 khm με ένα ντεπόζιτο , από λάμπα σε λάμπα. Τα πρώτα service τα έκανα στον Σαρακάκη , αλλά επειδή η εξυπηρέτηση του εκείνη την περίοδο δεν ήταν αυτή που ήθελα δεν το ξανά πήγα ποτέ ξανά , σε αντίθεση με την αντιπροσωπεία του Παπρά όπου είχαν πολύ καλύτερη εξυπηρέτηση & επικοινωνίας με τον πελάτη. Μέχρι τώρα έχω 117.000 χιλιόμετρα , αλλά ότι ανταλλακτικά χρειαζόταν το αμάξι όσο ήταν στην εγγύηση , το συνεργείο του Σαρακάκη πραγματικά είχε αρκετά ακριβές τιμές χωρίς λόγο. Δυστυχώς το μονοπώλιο της Ιαπωνικής Εισαγωγικής Εταιρείας. Αν και υπάρχουν πολλά θετικά σε αυτό το αυτοκίνητο των 1.1 κ.ε. θα σας αναφέρω τα αρνητικά που εμένα με έχουν δυσαρεστήσει. Οι κολώνες που υπάρχουν στα εμπρός φινιστρινια , είναι από τα χειρότερα μείον αυτού του αυτοκινήτου σε περίπτωση που θες να πάρεις κάποιες στροφές κάπως κλειστές , δεν έχεις επαρκή ορατότητα. Μεγάλο μείον , μπορεί να σου προκαλέσει σοβαρό ατύχημα. Όταν άλλαξα όλο το σαλόνι του τοποθετώντας του Czt πραγματικά η αίσθηση διάθεσης οδήγησης άλλαξε. Το προηγούμενο σαλόνι το κλασικό κόκκινο είχε αρχίσει ήδη από τα 26.000 χιλ να φθείρονται τα υφάσματα & να τρώγονται τα εσωτερικά σφουγγαράκια των καθισμάτων. Οι αναρτήσεις, ελατήρια, φρένα & ο τρόπος στησίματος του αυτοκινήτου χρειαζόταν αρκετή βελτίωση ώστε να σε ευχαριστήσει το αποτέλεσμα. Το θέμα ηχομόνωσης είναι ένα κομμάτι όπου έπρεπε να το φτιαχτεί κάποια στιγμή με κάθε κόστος. Μέχρι τώρα δεν έχχω κάνει καμία κίνηση για μόνωση του εσωτερικού μιας και δεν υπάρχει λόγος από την στιγμή που πρέπει να το συνηθίσεις. Η εργοστασιακή εξάτμιση ήταν τραγική από θέμα ήχου, έκανε σαν ήχος μέσα σε κονσέρβα , έτσι τώρα έχει αλλαχτεί με After Market , όπου κάνει πολύ λιγότερο θόρυβο & βγάζει πολύ λιγότερα καυσαέρια. Τα πλαστικά κομμάτια του αυτοκινήτου μετά την δεκαετία έχουν αρχίσει & κιτρινίζουν. Δυστυχώς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι συνεργασία με τα Smart For Four. Για εμένα είναι μείον μιας & δεν ήθελα το αυτοκίνητο μου & τα ανταλλακτικά του να προέρχονται από την Ευρωπαϊκή γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία. Είμαι λάτρης της Ιαπωνικής φίρμας , οπότε θα ήθελα όλα να είναι Ιαπωνικά & ακριβώς όπως κυκλοφορούν οι εκδόσεις τους στην Ιαπωνία , την Μαλαισία & την Σιγκαπούρη. Το αυτοκίνητο έχει βαφτεί ξανά μετά την πρώτη πενταετία μιας & είχε αρχίσει να κάνει θολούρα σε κάποια μέρη της οροφής & πόρτας αριστερής παρόλο που το αυτοκίνητο είναι το περισσότερο χρονικό διάστημα κλεισμένο σε γκαράζ λόγο εργασίας μου στο εξωτερικό. Να πω πως έχω μονοκατοικία με γκαράζ. Το αγόρασα στα 14.500 Ευρώ κοντά , πρώτο μου αμάξι. Αυτό που με έχει δέσει σε αυτό το αυτοκίνητο είναι ότι παρόλο που έχει τα πιο πάνω αρνητικά , εμένα με έχει κυριεύσει ότι με τον μηχανικό μου πλέον έχω το κεφάλι μου ήρεμο όσον αφορά το θέμα service. Όσον αφορά το θέμα κατανάλωση , δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης , αρκετά οικονομικό μιας & έχω Τρικύλινδρο. Όσο αφορά το θέμα αξιοπιστίας μπορώ να πω ότι ακόμα & στα χειρότερα χέρια να πέσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο , θα αντέξει για αρκετά χρόνια. Αν ήταν κάποιο άλλο Brand Αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης γνωρίζω πολύ καλά πως δεν θα είχε αντέξει ούτε πέντε χρόνια. Από θέμα Parking είναι ένα ακόμα θετικό μιας & το τιμόνι του είναι αρκετά εύκολο , όπως στα παλιά Toyota Yaris με αρκετά καλή γωνία στρέψης του τιμονιού. Όσοι θα το χρησιμοποιήσουν μέσα στην πόλη , είναι το ιδανικότερο αυτοκίνητο από άλλα μοντέλα & μάρκες αυτοκινήτων. |
Mitsubishi Colt cz3 limited edition (Βενζίνη) 1332 κυβικά του 2007 |
Arv (22/8/2021, 16:23) Όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να βρει πιο κάτω το σχόλιο μου από το 2017. 4 χρόνια μετά έχω φτάσει τις 315.000 χλμ. Ακόμα καμία βλάβη, καμία διαρροή, κανένα τρίξιμο από τα πλαστικά της καμπίνας και πέρα από 2 ημίμπαρα (και όχι ημιαξόνια όπως λανθασμένα είχα γράψει τότε) άλλαξα προ διετίας και τα μπροστινά ψαλίδια μαζί με σινεμπλοκ και ζανφόρ. 14 χρόνια μετά έχω καταλάβει πια τί πάει να πει αξιοπιστία. |
Mitsubishi Colt 1.3 5θυρο (Βενζίνη) 1349 κυβικά του 2007 |
ΑΧΙΛΛΕΑΣ (11/7/2021, 19:36) ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ, ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ, ΤΡΊΖΕΙ ΛΙΓΟ ΤΡΏΕΙ ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΕΙ. 130.000km ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ. |
Mitsubishi Colt 1332 κυβικά του 2009 |
Γιάννης Μυξάκης (23/6/2021, 16:07) Πάντοτε στην επίσημη αντιπροσωπεία όλοι οι ελεγχοι κτλ δεν έχει μεγάλη διαφορά από μη εξουσιοδοτηνενα συνεργεία. Απροβληματιστο. Πλήρως ευχαριστημένος και από την εταιρεία |
Mitsubishi Asx 1800 κυβικά του 2011 |
georgeCM (20/11/2019, 22:00) 200.000χλμ. Μόνο service, αλλαγή λαδιών κάθε 7.500χλμ. καλό πετρέλαιο και συνεχίζουμε... |
Mitsubishi Lancer 1500 κυβικά του 2008 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗΣ (7/11/2019, 11:21) Έχω το sportsedan ( πριν εμφανιστεί στο sportback). Το αγόρασα καινούριο και είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος... Έχει μερικά τριξιματακια σε ένα -δυο σημεία από πλαστικά που δεν εφαρμόζουν καλα. Δεν τρίζουν συνέχεια. Βλάβες δεν μου έχει βγάλει ακόμη καμία... Ότι έχει αντικατασταθεί είναι λόγω φυσικής φθοράς ( μπουζί και δισκοπλακες. Στα 90.000km και 140.000 km αντίστοιχα) |
Mitsubishi Space star 1300 κυβικά του 2000 |
Γεωργίτσης Γιάννης (6/11/2019, 21:10) Δεν παθαίνει τίποτα μόνο σέρβις λάμπες και λάστιχα. |
Mitsubishi Pajero pinin 1800 κυβικά του 2004 |
ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΟΥΡΑΚΗΣ (31/10/2019, 11:21) ΜΟΝΗ ZHMIA AΠΟ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΑΛΛΑΓΗ ΑΛΛΑΓΗ ΑΝΤΛΕΙΑ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ & ΨΥΓΕΙΟ 09/2019. ΜΟΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΑ SERVICE |
Mitsubishi Lancer 1600 κυβικά του 2004 |
Συμεών (6/10/2019, 20:55) 280000 χιλιόμετρα 5μελής οικογένεια. Μοναδικό όχημα στην οικογένεια σε καθημερινή χρήση. |
Mitsubishi Lancer 1584 κυβικά του 2005 |
Δημήτρης (5/10/2019, 20:56) Με μία λέξη αξιοπιστία! Μπαταρία αλλαγή στα 10 χρόνια, τακάκια μπροστινά στα 12 και 1 μπουζοκαλωδιο στα 13. Επίσης μια καμένη πίσω λάμπα στοπ φέτος και μια ασφάλεια κόρνας.Αυτά σε 157.000 χλμ ως τώρα... Τα πίσω τακάκια αλλαγή στο επόμενο σέρβις 160.000 χλμ. Λάδια 5W40, φίλτρο λαδιού αλλαγή κάθε 10.000 και τα ίδια με μπουζί κάθε 20.000. Ιμαντες στα 90.000. Και 3 σετ ελαστικών ως τώρα. |
Mitsubishi Carisma 1300 κυβικά του 2002 |
Αριστείδης (6/4/2019, 01:17) Πληρώνω μόνο φυσιολογικές φθορές. |
Mitsubishi Colt 2005 1300 κυβικά του 2005 |
Κυριάκος (4/3/2019, 09:37) Πολύ καλό αυτοκίνητο πόλης και όχι μόνο, εξαιρετική αξιοποίηση χώρων, καλή οδηγική συμπεριφορά, μέτρια ηχομόνωση |
Mitsubishi Lancer 1300 κυβικά του 2000 |
Δημητρης (14/2/2019, 11:06) Το εχω απο καινουριο εδω και 18,5 χρονια . Μεχρι τωρα το κοντερ εχει 281000 χλμ . Δεν εχει παει ουτε μια φορα σε αντιπτοσωπεια ουτε σε αλλο ιδιωτη τεχνικο . Την συντηρηση του την ειχε και την εχει αποκλειστηκα απο εμενα λογω επαγκελματος [μηχανικος αυτοκινητων] . Ολα αυτα τα χρονια απο φυσιολογικη φθορα εχουν αλλαχτη 4 φορες τετραδα ελαστικων 1 φορα τετραδα αμορτισερ και 1 φορα δισκοφρενα εμπρος . Οι υπολοιπες εργασιες σερβις [λαδια φιλτρα τακακια ιμαντες κ.λ.π.] γινοντουσαν στα προγραμματισμενα χλμ του κατασκευαστη . Σημειωτεον δε οτι το σετ αμπραγιαζ δεν εχει αλλαχτη ακομη [οπου το εχω πει δεν το πιστευουν] παρολο που το εχουν χρησιμοποιηση και τα δυο παιδια μου σαν νεοι οδηγοι . Αρα λοιπον αν πρεπει να το χαρακτηρησω με λογια μονο μια λεξη μπορω να πω και με ολη της την σημασια . Α Ξ Ι Ο Π Ι Σ Τ Ο . !!!!!!!!! |
Mitsubishi Asx 1800 κυβικά του 2011 |
Μανώλης (26/1/2019, 12:41) Άψογο, χωρίς προβλήματα, γρήγορο και πολύ κατάλληλο για την Ελλάδα. Ίσως λιγότερο κατάλληλο για καθημερινές κοντινές μετακινήσεις... |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 2006 |
MILTIADIS (14/12/2018, 20:08) ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ.ΧΩΡΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ,ΜΕΣΑ ΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. |
Mitsubishi Colt 1400 κυβικά του 2006 |
ΜΑΡΙΟΣ (19/10/2018, 12:01) 220.OOO ΧΛΜ ΜΟΝΟ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗ -ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ(ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ ) ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ???? |
Mitsubishi Lancer 1600 κυβικά του 2004 |
nikosd (18/10/2018, 18:02) 14 χρονια και 270000χλμ..........τι να πω Α Ξ Ι Ο Π Ι Σ Τ Ι Α ! |
Mitsubishi Colt cz5 2004 1298 κυβικά του 2006 |
Κώστας (14/4/2018, 11:31) Έχω το αυτόματο και, παρόλο που το ζορίζω, δεν έχει κάνει κιχ τόσα χρόνια. Το κόστος για σέρβις πολύ χαμηλό, βέβαια έχω βρει κ πολύ αξιόπιστο μάστορα. Εκτός από κάποια πλαστικά που εμφάνισαν πρόβλημα στην αρχή και καλύφθηκαν από την εγγύηση, το μόνο πρόβλημα που εμφάνισε ήταν στη ροζετα του αερόσακου μετά από 11 χρόνια. Ο μάστορας μου πρότεινε να βρω το ανταλλακτικό στο ίντερνετ γιατί το γνήσιο είχε 400 ευρώ και θα περίμενα το ίδιο (ο σαρακακης δεν το είχε διαθέσιμο). Τελικά πλήρωσα 60 ευρώ συνολικά μαζί με τα περαστικά. Οκ, δεν είναι το πιο αθόρυβο / πολυτελές /ταξιδιάρικο αυτοκίνητο, αλλά για τα λεφτά που πλήρωσα έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος. |
Mitsubishi Asx 1600 κυβικά του 2011 |
Ζαχος Μανωλης (28/2/2018, 21:20) Πολυ ευχαριστημενος |
Mitsubishi Asx 1800 κυβικά του 2011 |
Γιώργος Ηλιόπουλος (16/1/2018, 21:39) Πολύ καλο καί αξιόπιστο αυτοκίνητο, δέν εχω κανένα παράπονο. |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 2006 |
Γιάννης (2/11/2017, 08:53) Δεν έχω γνωριστεί με τους μηχανικούς του συνεργείου. Επίσκεψη μία φορά το χρόνο για τα απολύτως απαραίτητα. Αγορά το 2006 120000 km και δεν έχει παρουσιάσει τίποτα. Φυσικά και αποτελεί μία από τις πιο αξιόπιστες επιλογές στην κατηγορία του. Μοναδικό μειονέκτημα η "τσιμπημένη" τιμή των ανταλλακτικών. |
Mitsubishi Lancer 1800 κυβικά του 2010 |
Αλέξης (29/10/2017, 23:16) Πολύ αξιοπιστία όμορφο και άγριο σχέδιο made in japan |
Mitsubishi Colt cz3 limited edition 1332 κυβικά του 2007 |
Arv (16/10/2017, 22:57) Ημερομηνία αγοράς: 20 Ιουνίου 2007. Μέχρι σήμερα, έχω κάνει συνολικά 252.000 χλμ (καλά διαβάσατε, δεν έκανα λάθος) και έχω κάνει όλα μου τα σέρβις στον Σαρακάκη (Αθήνας και Θεσσαλονίκης). Κάνω κανονικά όλες τις αλλαγές λόγω φθοράς (λάστιχα, τακάκια, αμορτισέρ κτλ.) και το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιάσει ΚΑΝΕΝΑ μηχανικό πρόβλημα απολύτως !!!! Ταμπλό και εσωτερικό παραμένουν σε άριστη κατάσταση ενώ το μόνο που άλλαξα επιπλέον ήταν τα 2 μπροστινά ημιαξόνια...Τίποτε άλλο !!! Το καλύτερο και πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο που είχα ποτέ !!!! |
Mitsubishi Lancer 1300 κυβικά του 1999 |
PetrosScH (14/10/2017, 23:23) 376.776 km συντηρηση 1ου ιδιοκτιτη (λαδια κτλπ) οποτε θυμοταν. Το αμαξι δεν εχει μεινει ποτε και βλαβες ανυπαρκτες |
Mitsubishi Colt cz3 1332 κυβικά του 2006 |
ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΟΝΗΣ (8/10/2017, 09:53) Το έχω 11 χρόνια με 88000χλμ, κάνω κάθε χρόνο το ετήσιο σέρβις, έχω αλλάξει βεντιλατέρ και αντλία βενζίνης μέσα στην εγγύηση των 7 ετών (που περιλαμβάνει και ηλεκτρολογικά), ακρόμπαρα & ζαμφόρ, αμορτισέρ, έκανα 2η αλλαγή σε δίσκους/τακάκια, πάω για 2η στα ελαστικά. Επίσης είχα 2-3 φαναρτζίδικα. Λίγο πιο συχνά θα έπρεπε να αλλάζω λάστιχα και αναρτήσεις. Συνολική κατανάλωση 7.5λτ/100χλμ στην επαρχία κάνει 700χλμ το γέμισμα. Άνετο εσωτερικά. Χαμηλά τέλη & ασφάλεια. Συνολικά μια πολύ καλή επιλογή για την κατηγορία. |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 1997 |
James (4/10/2017, 16:01) Αγορασμένο το 2004 με 70000 χιλιόμετρα εν έτη 2017 με 250000 έχει ακόμα τον συμπλέκτη της μανας του .2 άτομα έμαθαν με αυτο!! Οι εργασίες που έχουν γίνει είναι μονο λάδια φιλτρα τακακια 4 αμορτισέρ ... ιμάντες και αντλία νερού μονο μια φορά απο το 2004 . Δεν σπάει δεν χαλάει και καίει made in Japan!!! Εχω αλλά 2 καινούργιας τεχνολογίας ενα leon και ενα fiesta ουτε στο μικρο του δαχτυλάκι....αθάνατο |
Mitsubishi Outlander 2400 κυβικά του 2007 |
ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΤΣΑΒΕΛΗΣ (4/10/2017, 10:15) Απίστευτο αυτοκίνητο. Κανένα πρόβλημα. Αδικείται λόγω φορολογίας και ύψους τελών κυκλοφορίας. Υγραέριο από 90.000 km (τώρα 165.000 km). . Άψογη εξυπηρέτηση από ΠΑΠΡΑΣ Α.Ε |
Mitsubishi Colt czc 1500 κυβικά του 2007 |
czc4 (3/10/2017, 23:48) Κακοκατασκευασμενη οροφή που έχει λυθεί και τοποθετηθεί ξανά 3 φορές και θα χρειαστεί ξανά λόγω μεγάλων τριγμων, 3 γρυλλοι παραθύρων εγκέφαλος οροφής μόλις στα 9000χλμ, αλλαγή πίσω ανάρτησης λόγω τριγμων, αλλαγή ιμάντα κλιματιστικου και κεντρικής και βοηθητικής αντλίας συμπλέκτη, ολα μέσα στην επταετη εγγύηση. Πολύ ακριβά service και ανταλλακτικά, συχνή αλλαγή δίσκων φρένων και όχι απλά τακάκια, και αναγκαστική αλλαγή κλείστρου οροφής συνοδηγού. Όλα αυτα από το 2007 μέχρι το 2014 οπότε και πουλήθηκε πολύ φτηνά λόγω του 1500αρη κινητήρα μολις με 62000χλμ. Από πλευράς κινητήρα, ηταν απίθανο αλλά πλήρωσα ακριβά πως κατασκευαζοταν στην Pininfarina (cabrio) και όχι στο εργοστάσιο της MITSUBISHI στην Ολλανδία όπως τα κλειστά COLT. |
Mitsubishi Asx 1800 κυβικά του 2012 |
christofer (29/9/2017, 10:24) Πολύ καλό αυτοκίνητο . Το μόνο κακό ίσως οι αναρτήσεις του. Πίσω τις άλλαξα στα 95.000χλμ ήταν σχεδόν διαλυμένες. |
Mitsubishi Asx 1800 κυβικά του 2011 |
Νικηφορίδης Δημήτρης (28/9/2017, 22:24) Το ιδανικό αυτοκίνητο για την Ελλάδα |
Mitsubishi Colt cz3 1300 κυβικά του 2008 |
Κωστας (18/6/2017, 16:54) Συμπληρώνονται σε λίγο 200000χλμ και το αυτοκινητάκι πάει σούπερ. Κάνοντας τα τυπικά σέρβις και όχι πάντα σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο το κολτακι δεν "παραπονιέται" και δεν "αρρωσταίνει"! |
Mitsubishi Outlander 2400 κυβικά του 2009 |
ΣΠΥΡΟΣ (3/1/2017, 19:08) Στα 4 χρόνια 70.000 χλμ που το είχα. 1. Χάλασε ο μηχανισμός των δύο εμπρός παραθύρων τον πρώτο χρόνο-μου τα αντικατέστησαν στην εγγύηση 2. Έκατσαν οι πίσω αναρτήσεις τον δεύτερο χρόνο-απαράδεκτο- όπου επίσης δέχτηκαν να μου τις αντικαταστήσουν στην εγγύηση αλλά τελικά έβαλα με δικά μου έξοδα πιό δυνατά ελατήρια 3. Τον τρίτο χρόνο μας άφησε χρόνους ο συμπλέκτης ο οποίος από την άρχή μύριζε με το παραμικρό. Η χρήση του αμαξιού δεν δικαιολογούσε τέτοια ζημιά τόσο σύντομα-προφανώς ο συμπλέκτης ήταν αδύναμος για το μέγεθος του αμαξιού. Επειδή ήταν η πρώτη φορά που αγόρασα Ιαπωνικό αμάξι-το συγκεκριμένο ήταν και made in Japan- περίμενα μηδενικά προβλήματα τουλάχιστον τα τρία πρώτα χρόνια. Στα υπέρ πάντως η λειτουργία του κινητήρα και των υπολοίπων συστημάτων που ήταν άριστη, το αμάξι δεν έκαιγε σταγόνα λάδι, το λάδι κατά την αλλαγή του ήταν σχεδόν σαν καινούργιο, η δε κατανάλωση ήταν λογική για το μέγεθος του αμαξιού. Από το σέρβις της επίσημης αντιπροσωπίας παρά τα όσα ακουγόντουσαν τουλάχιστον παλιότερα δεν είχα κάποιο παράπονο. |
Mitsubishi Outlander 2000 κυβικά του 2008 |
Νικολαος (29/11/2016, 11:30) το αυτοκινητο ηταν 2.000 πετρέλαιο,απο την πρωτη στιγμη αναβε το λαμπακι κινητηρα,εκει που πηγαινε το αμαξι ξαφνικα δεν ειχε γκαζι,ποσες φορες πηγα να σκοτωθω ετσι,στην αντιπροσωπεια μου αλλαξαν εγκεφαλο,το τουρμπο και και και...χωρις αποτελεσμα.το πουλησα το 2014 και το ξεφορτωθηκα !!! |
Mitsubishi Lancer evo x 2000 κυβικά του 2009 |
Χρήστος Παλιατσεας (28/11/2016, 22:29) Πολύ καλή εξυπηρέτηση από τον Σαρακακη |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 2010 |
dimitris (25/11/2016, 17:15) απλο, αξιοπιστο,δυνατος κινητηρας |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 2007 |
ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΚΟΥΣΗΣ (21/11/2016, 18:49) MITSUBISHI=ΕΓΓΥΗΣΗ....ΕΧΩ ΚΑΙ ΒΑΡΗ ΠΟΔΙ.... ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΠΟΙΑ ΒΛΑΒΗ ΘΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗ......ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-ΔΙΑΜΑΝΤΙ.... ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ-ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..... |
Mitsubishi Colt 1330 κυβικά του 2006 |
Filippos Parginos (20/11/2016, 20:00) Τέλεια συμπεριφορά στα 10,5 χρόνια και 120000 χιλιόμετρα που το έχω δεν μου παρουσίασε κανένα πρόβλημα εκτός από μια λάμπα προβολέα και μια λάμπα στοπ. |
Mitsubishi Lancer sportback 1500 κυβικά του 2010 |
Μπουλμέτης Σπύρος (16/11/2016, 01:02) Εξαιρετικό αυτοκίνητο σε όλους τους τομείς οι οποίοι,εκτός των μηχανικών,μάλλον δεν αφορούν τη συγκεκριμένη έρευνα - οπότε περιττεύει η οποιαδήποτε ανάλυση σε αυτούς. Τυπικότατη (κάθε 8.000 χλμ) συντήρηση σε μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο (προσωπικής επιλογής & εμπιστοσύνης) από την πρώτη φορά,με αυστηρά δική μου επίβλεψη κατά τις όποιες διαδικασίες - ως προς τα αναλώσιμα που επιλέγονται και χρησιμοποιούνται,όπως επίσης και την τοποθέτησή τους.Το αυτοκίνητο,ναι,δίνει την αίσθηση πως δε θα σε "προδώσει": Απροβλημάτιστη κατασκευή,η οποία έχει μόλις ξεπεράσει τα 100.000 χλμ έχοντας δεχτεί ΜΗ ενδεδειγμένη χρήση (συχνή οριακή φόρτωση & οδήγηση σε δύσβατα χωματινα & βραχώδη μονοπάτια) χωρίς να χρειαστεί καμία εξτρά επισκευή,πέραν των τυπικών (λάδια,πάσης φύσεως φίλτρα,τακάκια,μπροστινές δισκόπλακες,μπαταρία στα 5 χρόνια,μπουζί - ιριδίου παρακαλώ - κλπ).Τα αμορτισέρ παραμένουν τα εργοστασιακά,χωρίς να έχουν χάσει την απόσβεσή τους,τα ψαλίδια καλά κρατούν και ο δίσκος συμπλέκτη,δεν έχει ενοχλήσει καθόλου. Τα ηλεκτρικά τώρα,μία από τα ίδια:Τα παράθυρα λειτουργούν όπως όταν αγοράστηκε και,εξίσου αθόρυβα,όπως και οι καθρέπτες.Πίνακας οργάνων,κλιματιστικό και στερεοφωνικό το ίδιο,όπως και τα φώτα.Μόνο μία καμένη λάμπα δεξιού πίσω stop χρειάστηκε αλλαγή,τώρα - στον 6 χρόνο..! Για το επίσημο service της αντιπροσωπίας,δεν έχουν ακουστεί τα καλύτερα - ειδικά σε θέματα κόστους.Δε δοκίμασα - δεν ξέρω - δε μπορώ να εκφέρω γνώμη. |
Mitsubishi Lancer 1600 κυβικά του 2005 |
Γερασιμος (15/11/2016, 11:51) Ποιο αυτοκίνητο από όσα κυκλοφορούν θα μπορούσε να μετατραπεί στην ποιο σπόρ έκδοση της σειράς χωρίς προβλήματα; Από το απλό και συμπαθητικό 1,6 σε 2,0 l, ή διαφορετικά από 1,6 es σε Lancer Evolution 9. Μόνο αυτό μια και έγινε. Εξαιρετικό, δυνατό, σταθερό ένα αυτοκίνητο που ικανοποιεί οικογενειάρχες αλλά και αιώνιους εραστές της ταχύτητας. |
Mitsubishi Lancer sportback 1800 κυβικά του 2009 |
Σάββας Πασχαλιδης (15/11/2016, 17:36) Αγοράστηκε καινούργιο το 2009 σήμερα έχει 140000 χλμ απροβληματιστα, όταν το αγόρασα και στο συνεργείο μου τοποθέτησαν τον συναγερμό, με ρώτησε ο τεχνικός αν θα ηθελα να τοποθετήσει το ρελέ που σταματάει την αντλία καυσίμου σε περίπτωση κλοπής, σε ερώτηση μου για το λόγο της ερώτησης του, μου είπε επί λέξη. Αυτό το αυτοκίνητο δεν θα σε αφήσει ποτέ στον δρόμο, αν χαλάσει αυτό το ρελέ θα μείνεις στο δρόμο και δεν θα φταίει το αυτοκίνητο. Ομολογώ οτι είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο για την αξιοπιστία του, όχι τόσο για τα πλαστικά του μέρη αλλά από την στιγμή που δεν χαλάει δεν με απασχολούν καθόλου. Το μόνο κακό είναι η επίσημη αντιπροσωπεία που τις τιμές των ανταλλακτικών τις έχουν στα ύψη αλλά ευτυχώς δεν χρειάζονται συχνά. Να προσθέσω ότι παλαιότερα είχα αγοράσει ένα γερμανικο αυτοκίνητο καινούργιο με το οποίο συνεχώς ήμουν στο συνεργειο. |
Mitsubishi Lancer sportback 1800 κυβικά του 2009 |
χρήστος (14/11/2016, 09:00) αξιόπιστο, χωρίς βλάβες, υψηλό κόστος όμως ανταλλακτικών, εξυπηρέτηση από τον αντοπρόσωπο αγοράσ κακή. |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 2007 |
ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (13/11/2016, 07:49) Κανενα σημαντικο προβλημα.Υστερει η Αντιπροσωπια. |
Mitsubishi carisma 1600 κυβικά του 1997 |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ (12/11/2016, 20:06) Αν και 20 χρόνων αυτοκίνητο είναι πολύ οικονομικό με μικρές ζημιές με φτηνά ανταλλακτικά και φυσικά με συντήρηση και από τον ιδιοκτήτη. |
Mitsubishi Asx 1600 κυβικά του 2011 |
Δημήτρης (12/11/2016, 23:11) Άψογο στην οδηγική συμπεριφορά στο γενικο συνολο! Κατα ειναι οι αναρτήσεις του. |
Mitsubishi Carisma 1299 κυβικά του 2002 |
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΗΣ (12/11/2016, 13:58) ΚΑΛΌ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ, ΔΕΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ, ΑΚΡΙΒΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΒΛΑΒΕΣ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ |
Mitsubishi Lancer sportback 1800 κυβικά του 2009 |
Alexander Ioannidis-Austin (12/11/2016, 21:13) Μηδενικά προβλήματα έως τα 104.000Km (6 έτη και 2 μήνες από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του οχήματος), με μοναδική εξαίρεση την μπαταρία που αντικαταστάθηκε στα 5 χρόνια επειδή "πέθανε" ένα κρύο βράδυ (δεν παραπονιέμαι, και πολύ έζησε μάλλον). Στα 104.000Km (τέλη Ιουλίου 2016) ξαφνικά και απροειδοποίητα έσπασε το κομπρεσέρ του κλιματισμού. Η αντιπροσωπεία ζήτησε €1.600+τοποθέτηση (κόστος τοποθέτησης περί τα €150-€200 σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο) τα οποία βρήκα ΛΗΣΤΡΙΚΗ τιμή καθώς προμηθεύτηκα το ανταλλακτικό καινούργιο από επώνυμο κατασκευαστή στη Γερμανία (κοινό εξάρτημα με EVO X, Outlander Turbo και Citroen C-Crosser) για μόλις €320 μαζί με μεταφορικά, το οποίο μάλιστα συνοδεύεται από εγγύηση. Το αυτοκίνητο μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε κάνει όλα του τα service χωρίς καθυστέρηση ή οποιαδήποτε παράλειψη στην αντιπροσωπεία (Σαρακάκης Γλυφάδας, μέχρι που έκλεισε) ή σε άλλο εξουσιοδοτημένο σημείο (ΧΑΛΚΙΑΣ, Άλιμος), ακόμη και για απλές εργασίες όπως αλλαγή λαδιού ή αντικατάσταση υαλοκαθαριστήρων. Εξαιρούνται τα ελαστικά τα οποία και τις 2 φορές αντικαταστάθηκαν σε βουλκανιζατέρ διότι η αντιπροσωπεία ζήτησε €1.580 (€395x4) για την αντικατάσταση των αρχικών Yokohama Advan 18" -το χιλιοεξακοσάρι € φαίνεται να είναι ταρίφα στο δίκτυο Σαρακάκη! Υπάρχει φυσικά πλήρες service book με υπογραφές και σφραγίδες. Παρότι λοιπόν είμαι πολύ ευχαριστημένος από το ίδιο το αυτοκίνητο, με μόνο μελανό σημείο κάποιους τριγμούς στα σκληρά πλαστικά του εσωτερικού που ξεκίνησαν μετά τα 65.000Km περίπου, δεν θα ξαναγόραζα μάρκα που αντιπροσωπεύεται στο συγκεκριμένο δίκτυο διότι α) οι τιμές των ανταλλακτικών είναι υπερβολικές β) οι άνθρωποι στην αντιπροσωπεία έχουν "τουπέ" (κυρία της εξυπηρέτησης πελατών στα κεντρικά μου απάντησε σε παράπονο που έκανα σχετικά με την εξυπηρέτηση στη Γλυφάδα ότι αν δε μου αρέσει να μην ξαναπατήσω και ότι την ενόχλησα μόνο που τηλεφώνησα). Σημειώνω δε πως αυτό είναι το τρίτο Mitsubishi στην οικογένεια μας μέσα σε διάστημα 4 ετών, και φυσικά το τελευταίο. Αν έπρεπε να συνοψίσω το δικό μου Mitsubishi Greek Experience σε μία πρόταση, θα έλεγα ότι: η αντιπροσωπεία κινείται στα πλαίσια του γραφικού και δε δείχνει να ενδιαφέρεται για τον πελάτη, ενώ αυτό που τους σώζει είναι το πολύ καλό προϊόν (αξιόπιστο και καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο). |
Mitsubishi Asx 1800 κυβικά του 2011 |
Γιωργος (11/11/2016, 20:42) Mitsubishi asx |
Mitsubishi Colt cz3 1,3 1300 κυβικά του 2007 |
Λάμπρος (11/11/2016, 23:12) Μια αλλαγή αισθητήρα αέρα στην εγγύηση. Αξιόπιστο χωρίς αυξημένα έξοδα συντήρησης. Καλή οδική συμπεριφορά. Άριστες επιδόσεις Καλό τιμόνι πολύ καλά φρένα Πολύ ευρύχωρο |
Mitsubishi Outlander 2400 κυβικά του 2009 |
ΔΙΑΓΩΜΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (11/11/2016, 15:56) ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ! |
Mitsubishi L200 136 2500 κυβικά του 2008 |
kostas (10/11/2016, 00:02) Για σας.το πηρα μεταχειρισμενο 85000χ μου το εδωσε με χαλασμενα μουαγιε ρουλεμαν γιατι ο προηγουμενος ηταν κυνηγος και το εχωνε στα νερα,τοεχω κανει 40000χ μια χαρα κατι συνεμπλοκ αλλαξα για παραπανω σταθεροτητα,απο καυσιμα καλα γυρω στα 9λ πολυ καλο το 4χ4 δοκιμασμενο στο χιονι και λασπη με καλοκαιρινα λαστιχα .το μιον με 130χ και πανω πεταει κολο απο πισω σε λακουβες γιατι ειναι σκληρο και ελαφρυ αλλα ετσι ειναι αυτα τα αμαξια.κατα αλλα πολυ αξιοπιστο μου αρεση |
Mitsubishi Colt 1332 κυβικά του 2008 |
EΙΡΗΝΑΙΟΣ ΡΟΥΣΤΑΣ (9/11/2016, 13:29) ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΟΤΕ!!! |
Mitsubishi Colt 1500 κυβικά του 2007 |
Nikos Tr. (9/11/2016, 23:39) Αριστο |
Mitsubishi Colt 1328 κυβικά του 2006 |
Μάριος (9/11/2016, 13:03) Το μόνο που παρουσίασε στα 11 χρόνια που κλείνει σε λίγο, είναι μιά φορά που ήθελε update απο ότι μου είπαν όταν το πήγα και πήρε μπροστά με τη τρίτη προσπάθεια.... Κατά τα άλλα φυσικές φθορές, και προγραμματισμένες αλλαγές ... |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 2004 |
Χαραλαμπόγλου Χάρης (9/11/2016, 11:44) Αλλαγή μόνο της ανάρτησης λόγο κακής ποιότητας. Πριν μερικους μήνες χάλασε το ρολόι και η ενδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας. Αυτά μέσα σε 12 χρόνια. |
Mitsubishi Colt invite 1.3 2006 1300 κυβικά του 2006 |
athgou (9/11/2016, 12:21) ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΙΧΑ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ , ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΠΑΣΙΜΟ ΠΙΣΩ ΠΥΡΟΥ ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗΣ ΑΞΟΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ. ΤΟΣΟ Ο ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ Η ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΣΤΟΧΙΑ ΥΛΙΚΟΥ.ΔΕΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΗΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΡΑΚΑΚΗ ΕΝΩ Η ΑΡΧΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΑΝΑΑΠΟΚΤΗΣΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΟΧΗΜΑ. |
Mitsubishi Pajero 2555 κυβικά του 1988 |
Ευστάθιος Ζωγραφάκης (9/11/2016, 12:36) To αυτοκίνητο είναι πολύ αξιόπιστο αλλά το πρόβλημα που υπάρχει είναι τα εξωφρενικά ακριβά ανταλλακτικά. |
Mitsubishi Pajero 3000 κυβικά του 2989 |
ΒΛΑΣΙΟΣ ΓΚΟΥΡΒΕΛΟΣ (7/11/2016, 10:13) ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ... |
Mitsubishi Asx 1800 κυβικά του 2011 |
ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ ΗΛΙΑΣ (4/11/2016, 19:58) ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 2012 |
Antonis Souva (4/11/2016, 22:46) Πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης και οικονομικο σερβις με πολλα χρονια εγγυηση |
Mitsubishi Colt 1100 κυβικά του 2006 |
ΜΙΧΑΛΗΣ (4/11/2016, 12:29) ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ 165.000 ΧΛΜ ΣΕ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΝΗΣΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΒΛΑΒΗ |
Mitsubishi Pajero 2500 κυβικά του 1988 |
elafokynhgos (4/11/2016, 23:33) Περασαμε τις 800.000 και συνεχιζουμε, περα απο ολα το κυριότερο ειναι δεν με αφησε ποτε στον δρομο και οταν λεω δρομο εννοω κακοτραχαλους δασικους δρομους χαμενους στα βουνα της Ελλαδος που δεν εχει οδικη βοηθεια, Σοβαρα εργαλειο για την δουλεια μου. Με δυο λεξεις : Ευχαριστω την MITSUBISHI! |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 2005 |
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ (3/11/2016, 01:17) Δεν μου έχει παρουσιάσει κανένα μηχανολογικό πρόβλημα. Κακή ποιότητα στα πλαστικά. |
Mitsubishi Colt 1332 κυβικά του 2009 |
james (2/11/2016, 19:44) Δεν σπάει, δεν κολλάει, δεν χαλάει. |
Mitsubishi Lancer sportback 1800 κυβικά του 2009 |
alexandros .d (23/2/2016, 22:49) ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΤΟΥ 2009 ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΗΡΘΕ ΑΠΟ ΙΑΠΩΝΙΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 60.000 ΧΙΛ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΑ ΚΑΝΩ ΜΟΝΟΣ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΔΙΩΝ ΚΑΘΕ 15.000 ΧΙΛ ΦΟΥΛ ΣΥΝΘΕΤΙΚΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΦΙΛΤΡΑ ΔΕΝ ΚΑΙΕΙ ΟΥΤΕ ΣΤΑΛΑ ΛΑΔΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΚΙΧ ΑΛΛΑΞΑ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΗΔΕΝ ΤΡΙΓΜΟΙ ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΜΗΔΕΝ ΚΑΛΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΚΑΛΑ ΦΡΕΝΑ ΛΑΘΟΣ ΤΑ 18 ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΥΣΙΑ 6 ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ |
Mitsubishi Lancer sportback 1796 κυβικά του 2009 |
ilias (21/2/2016, 14:07) ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΣΤΟ ΦΟΥΛ |
Mitsubishi Space star 1200 κυβικά του 2015 |
Αντώνιος Σερκετζής (14/2/2016, 19:12) Οικονομικό, αξιόπιστο και ειλικρινές πάνω από όλα αυτοκίνητο, όσα υπόσχεται τα παραδίδει με το παραπάνω. Απρόσμενα καλή ποιότητα κύλισης με την άνετη ανάρτηση να απορροφάει πολύ καλά τις ανωμαλίες των κακών ελληνικών δρόμων. Γενικώς πολύ αδικημένο μοντέλο, εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένος. |
Mitsubishi Pajero pinion 20 κυβικά του 2005 |
Nικόλας (21/12/2015, 13:45) Συναρπαστικό και αξιόπιστο Κορυφαία εταιρία η Μιτσου |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 2006 |
Πάνος (12/12/2015, 20:30) Μετά από 9 χρόνια και 95.000 χιλιόμετρα και οδηγώντας παράληλα λόγω εργασίας αρκετά αμάξια, ομολογώ πως το συγκεκριμένο αμάξι έχει κάνει απόσβεση κάθε ευρώ που πλήρωσα. Πραγματικό μηχανικό διαμάντι και το απόλυτο εργαλείο ! Πιτσιρικάς που το πήρα ήταν ιδανικό για βόλτες και ταξιδάκια καθώς και αρκετά εμφανίσημο για νέο. Μετέπειτα πολύ εξυπηρετικό για να παρκάρεις στο χάος του Πειραιά με φυσιολογικές καταναλώσεις για την κίνηση. Πλέον είναι εργαλείο για μια οικογένεια που μεταφέρει εργαλεία, σκυλιά, έπιπλα και ότι άλλο φανταστεί κάποιος. Θα το χαρακτήριζα ως χαμελαίον ! Για Service και αντιπρωσοπείες δεν θα πω λέξη για να μην χαλάσω το κλίμα. Τελειώνει η εγγήυση και καλό είναι να βρεις έναν έμπιστο μάστορα για να βρεις την ψυχική σου υγεία... |
Mitsubishi Outlander 1962 κυβικά του 2008 |
Κορασίδης Παναγιώτης (12/12/2015, 08:59) Στα 22.000χλμ περίπου το Turbo του αυτοκινήτου (καύσιμο πετρέλαιο) άρχισε να μην λειτουργεί και να εμφανίζεται στον πίνακα ελέγχου το εικονίδιο της μηχανής. Έπρεπε να σβήσω και να ξαναξεκινήσω τον κινητήρα για να λειτουργήσει το Turbo. Επίσκεψη στο service της αντιπροσωπείας, "διόρθωση" (νόμιζα & νόμιζαν) και επίλυση του προβλήματος, Αμ δεν... Την ίδια περίοδο το πρόβλημα εμφανίζεται ξανά και ξανά, 2 ή 3 φορές. Οι από μέρους μου ενέργειες ήταν ίδιες, επίσκεψη στο service της αντιπροσωπείας. Αγανάκτησα και απέστειλα επιστολή στα κεντρικά της εταιρίας στην Ιαπωνία εκφράζοντας τα παράπονά μου. Απαράδεκτη - κατά την γνώμη μου - αντιμετώπιση δυσαρεστημένου πελάτη. Παρέπεμψαν το θέμα στα γραφεία τους στην Ευρώπη (Ολλανδία) οι οποίοι με την σειρά τους με παρέπεμψαν στον αντιπρόσωπο, χωρίς να αναρωτηθούν τον λόγο που με οδήγησε στο να φτάσω στην Ιαπωνία. Τελειώνοντας, το πρόβλημα συνεχίζεται περιοδικά και επί πλέον καπνίζει σαν εργοστάσιο. Σημειώνεται πως ο κινητήρας είναι της VW. Επίσης σημειώνεται πως από έρευνα στο Internet, διαπίστωσα πως το πρόβλημα είναι σύνηθες για το μοντέλο αυτό και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Η βαθμολογία μου και για το αυτοκίνητο και για το service είναι μηδέν. Άριστα για την ευγένεια αλλά μηδέν στο αποτέλεσμα. Δεν θα ξανά αγοράσω Mitsubishi. |
Mitsubishi Colt 1.3 inform 5d 1332 κυβικά του 2008 |
Ρένος (10/12/2015, 00:57) Έχουν περάσει από τα χέρια μου 7 αυτοκίνητα. Το colt κλείνει 8 χρόνια. Το αγόρασα καινούριο και πραγματικά άξιζε τα λεφτά του. 95000χλμ και το μόνο που έχω αλλάξει 2 ακρόμπαρα και 2 λάμπες. Το κόστος συντήρησης του σε λογικά επίπεδα και η κατανάλωση του κορυφαία. Το καλύτερο αυτοκίνητο που είχα ποτέ! |
Mitsubishi Lancer 1600 κυβικά του 2004 |
nikosd (4/12/2015, 10:58) ΑΞΙΟΙΠΙΣΤΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!!!!!! 2 3 0. 0 0 0ΧΛΜ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ................. |
Mitsubishi Lancer 1800 κυβικά του 2009 |
Κυριάκος Σιδηρόπουλος (3/12/2015, 11:49) Αξιοπιστία. Από την ημέρα που αγοράστηκε, έως σήμερα 7 χρόνια μετά, βρίσκεται στην ίδια κατάσταση. Ούτε λαμπάκι καμένο. Μια φορά τον χρόνο αλλαγή λαδιών και τέλος. Δεν χρειάστηκε ούτε τακάκια, ούτε μπαταρία. Η κατανάλωση έχει απόλυτη σχέση με το πόδι του οδηγού. Τα ανταλλακτικά δεν είναι τα φθηνότερα, αλλά υπάρχει μεγάλη ποικιλία aftermarket σε καλή ποιότητα. Πραγματοποιεί ότι υπόσχεται και εκπληρώνει τον σκοπό για τον οποίο αγοράστηκε. Αξίζει με το παραπάνω τα λεφτά του. |
Mitsubishi Pajero pinin 1.8 mpi auto 1800 κυβικά του 2002 |
Νίκος Διαμαντής (3/12/2015, 18:03) Κ |
Mitsubishi L200 2500 κυβικά του 2000 |
Δημήτρης (2/12/2015, 12:25) 500000χλμ σκληρή χρήση στα χωράφια+φόρτωμα, έχουν αλλαχτεί 2 φορές τα μπαλάκια, αμορτισέρ κάθε 3 χρόνια γιατί δεν την παλεύουν στο χωματόδρομο, ένας καθαρισμός τρόμπας πετρελαίου λόγο θέρμανσης 500€. |
Mitsubishi Asx 1600 κυβικά του 2010 |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΤΣΙΚΑΒΕΛΑΣ (26/11/2015, 13:37) ΚΑΛΗ ΕΠΙΛΟΓΗ. |
Mitsubishi Lancer 1600 κυβικά του 2006 |
Γιάννης (26/11/2015, 10:32) Το αυτοκίνητο είναι πολύ ανθεκτικό. Το μόνο που έχω αλλάξει είναι μετά από 8 χρόνια μπαταρία και μετά από 10 χρόνια λάμπες στα φώτα φρεναρίσματος |
Mitsubishi Lancer sportback 1500 κυβικά του 2010 |
GEORGE (25/11/2015, 17:51) αφορά σερβις πάντα το τονίζω πάντα σε μη εξουσιοδοτημένα ή την αντιπροσωπεία. |
Mitsubishi Colt czt 1500 κυβικά του 2007 |
Αλέκος (7/11/2015, 15:16) Είμαι απολύτως ευχαριστημένος με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, τόσο που χρόνια είχα να νιώσω..Έπειτα από 103000 και πλέον χιλιόμετρα το τουρμπάτο μοτέρ και η αίσθηση στο δρόμο παραμένουν όπως όταν το πρωτοδήγησα...Από ζημιές? Τίποτα (αν εξαιρέσουμε ορισμένες καμμένες λάμπες οι οποίες υπέκυψαν στο πέρασμα των χρόνων)..Μηχανικά διαμάντι..Ιάπωνας που εγγυάται και την παραμικρή ανάγκη ενός οδηγού-οικογενειάρχη...Όσο για την αντιπροσωπεία ας ρίξουν λίγο τις τιμές στα σέρβις...Γενική εικόνα: Άριστη συνύπαρξη 8 χρόνων.. |
Mitsubishi Asx 1800 κυβικά του 2011 |
ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ (5/11/2015, 19:43) Πολύ αξιόπιστο, ακριβά (σχετικά) ανταλλακτικά, κανονικό σέρβις, προβληματική αντιπροσωπεία |
Mitsubishi Lancer 1299 κυβικά του 1991 |
Σπύρος Μουζακίτης (15/6/2015, 18:09) Το αυτοκίνητο είναι ένα απλό 1300ρι αμάξι το οποίο επί 24 έτη δεν μας έχει απογοητεύσει. Τα χοντρά του σέρβις μέχρι τώρα είναι δισκόπλατο μία φορά, ηλεκτρονική, ψυγείο (λόγω χρήσης νερού απο λάθος) 1 ρουλεμάν στον πίσω αριστερό τροχό και δύο στο σασμάν. |
Mitsubishi Asx 1600 κυβικά του 2011 |
Δημήτρης Περουλής (4/6/2015, 16:08) Μεγάλη αξιοπιστία σε γενικό βαθμό! ενα αρνητικό του ειναι οι αναρτήσεις. |
Mitsubishi Evo viii 2000 κυβικά του 2004 |
Ιωαννης Κοκοτος (4/6/2015, 23:30) Δευτερο evo μετα το tommi makinen.Τοσα χρονια μονο αναλωσιμα δεν παθαινει τιποτα!!Αλλα ποτε σερβις σε αντιπροσωπεια η εξουσιοδοτημενο!!Κοστος ανταλλακτικων το λιγοτερο Χ2 με υπολοιπη ευρωπη κ τα περισσοτερα με παραγγελια κ αν θες πιο γρηγορα + εξτρα κοστος!!Η εγγυηση δεν χρειαστηκε για τιποτα! |
Mitsubishi Colt 1500 κυβικά του 2007 |
Νίκος (28/5/2015, 14:28) Ειμαι πολυ ευχαριστημενος απο το αυτοκίνητο μου. Ειναι αξιοπιστο και δεν με εχει προδώσει ποτε. Μονο μειονεκτημα ειναι η αντιπροσωπία που ειναι πανακριβη και με κακη εξυπηρέτηση. |
Mitsubishi Lancer 1600 κυβικά του 2007 |
Παναγιωτης (4/5/2015, 15:20) Τρεμουλο στο τιμονι κατα το φρεναρισμα απο την πρωτη μερα που το πηρα το προβλημα παραμενει αλητο |
Mitsubishi Evolution ix mr 1997 κυβικά του 2007 |
Κωνσταντίνος (1/5/2015, 09:25) Απροβλημάτιστο αυτοκινητο.Οσον αφορά τα service τα κανω μόνος μου μιας και μπορω και γλιτώνω κάπως τα λειτουργικά και μου βγαίνει φθηνότερα.Προβλημα κανένα,Παράπονο κανένα,Mitsubishi και παλι Mitsubishi. |
Mitsubishi Lancer 1500 κυβικά του 2010 |
γιαννης (1/5/2015, 23:45) Τριτο μιτσουμπισι απο 1991 και μετα . Δεν εμεινα ποτε,ουτε θυμαμαι βλαβη μηχανικη ή ηλεκτρικη ,πλην των αναλωσιμων και των προβλεπομενων σερβις |
Mitsubishi Lancer sportback 1500 κυβικά του 2010 |
yiorgos (1/5/2015, 20:25) πρωτη φορά που συμμετεχω |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 2007 |
apostolis (30/4/2015, 20:11) ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ |
Mitsubishi Lancer 1798 κυβικά του 2008 |
Κλεάνθης Κωνσταντινίδης (30/4/2015, 17:06) Αισθάνομαι πανευτυχής μετά από 7 χρόνια και 107000χλμ. που απέκτησε ένα από τα τελευταία καθαρόαιμα made in japan αυτοκίνητα. Μέχρι στιγμής μόνο τακτικά service! |
Mitsubishi Lancer evo x 2000 κυβικά του 2009 |
Κωνσταντινος (30/4/2015, 22:40) Παρολο που ειναι ενα αυτοκινητο για να το σκιζεις και ειναι αναμενομενες καποιες φθορες/ζημιες μπορω να πω οτι στις 20.000 χιλιομετρα που εχει επανω το αμαξι περα απο λαδια δεν εχω αλλαξει τιποτα.Θα το χαρακτηριζα αρκετα καλο αμαξι με μεγαλο κοστος συντηρησης απο την επισημη αντιπροσωπεια. |
Mitsubishi Carisma 1300 κυβικά του 2002 |
Skarakis Kostas (9/4/2015, 07:09) 213000 χιλιόμετρα και πλην ελάχιστων μικροπροβλημάτων δε μου έχει βγάλει ζημιές. (Κάτω λαστιχάκι συμπλέκτη, ματσούκι φρένων και μπουτον ηλεκτρικών παραθύρων). Το μόνο αρνητικό που έχω να παρατηρήσω είναι τα ακριβά service και ανταλλακτικά τις αντιπροσωπείας (ακόμα και τα ιμιτασιόν!) |
Mitsubishi Colt 1332 κυβικά του 2006 |
ΝΕΙΛΟΥΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ (4/4/2015, 16:52) Απίστευτο αυτοκίνητο! 8,5 χρόνια δεν έχει απολύτως κανένα πρόβλημα! καμία διαρροή, ούτε τριγμοί στο εσωτερικό και τα πλαστικά του σαν καινούργια. Να σημειωθεί ότι έχει κάνει 173.000 Χλμ. , ενώ από τις 100.000 έχω βάλει υγραέριο χωρίς να με προβληματίσει. Η Μitsubishi είναι εξαιρετική εταιρεία, αλλά μάλλον αδικείται στην Ελλάδα. |
Mitsubishi Lancer 1600 κυβικά του 2004 |
Νικος (4/4/2015, 02:04) 221000!!!!!!!!!!! Α Π Ρ Ο Β Λ Η Μ Α Τ Ι Σ Τ Α!!!!! keep walking......... |
Mitsubishi Outlander diesel 2000 κυβικά του 2008 |
Νικος (4/4/2015, 23:28) πολυ καλό, πολυ ικανοποιημενος, δεν τριζει το παραμικρό, πολυ καλη κατασκευή τα μόνα αρνητικά είναι ότι έχει κινητηρα γερμανικό (VW) απροσωπη αντιπροσωπεια ακριβα ανταλακτικα |
Mitsubishi Colt 1400 κυβικά του 2007 |
sakis (1/4/2015, 11:51) Παρα πολύ καλο αμάξι, το μονο πρόβλημα στα 100.000 χλμ αλλάχθηκε το σασμάν κύριος λόγου κακής χρήσης από γυναικα οδηγό, χράπα χρούπα η όπισθεν καρφωτή!! Γενικά εκτος σχεδιαστικής-εργονομικής άποψης (βλέπε κολόνα μπαρμπίζ) όλα καλά. |
Mitsubishi Carisma 1.3 1299 κυβικά του 2003 |
νικος (30/3/2015, 20:04) 1ος ιδιοκτητης, μεσα σε 12 χρονια και 245.000 χιλιομετρα(τα τελευταια 110.000 με υγραεριοκινηση),οικονομικοτατο(1.000χλμ με 60 λιτρα βενζινης και 600χλμ με 45-50 λιτρα LPG)εχω αλλαξει εναν αισθητηρα λ και ενα διακοπτη παραθυρου χωρις κανενα κοστος στα πλαισια της 7ετους(!!!) εγγυησης που το καλυπτε. μια φουσκα στην αριστερη εξοδο του σασμαν(γιατι δακρυζε λαδι),απο δυο φορες τα εμπροσθια ψαλιδια(γιατι τα μπαλακια(?) ειναι φιξαρισμενα πανω τους), δυο μαρκουτσια εμπρος στο συστημα πεδησης που ειχαν διαρροη, δυο φορες τακακια μπρος πισω και μια φορα δισκους εμπρος, δυο φορες σετ με ιμαντες(ιμαντα χρονισμου και ρουλεμαν)καθε 90.000χλμ(τοτε αλλαζω φιλτρο αερα και μπουζι, που ΔΕΝ ειναι ιριδιου), απο μια φορα τα ρουλεμαν των εμπρος αμορτισερ, μια λαμπα πισω φλας και απο μια των εμπρος προβολεων. μαρκτρα υαλοκαθαριστηρων καθε χρονο, ελαστικα συνολικα 4 τετραδες εκ των οποιων η μια με χιονολαστιχα(σε αλλη μια 4αδα σιδερενιες ζαντες που αγορασα), ενα μπουζονι της εμπρος αριστερης ζαντας, βαλβολινες στις 150.000χλμ, λαδι φουλ ή ημισυνθετικο με φιλτρο καθε 10.000χλμ. α ναι. παραλιγο να το ξεχασω, φετος αντικατεστησα και μερος του υγρου του κυκλωματος ψυξης. ρυθμιση βαλβιδων? τι ειναι αυτο? δεν το εκθειαζω γιατι σκοπευω να το πουλησω αλλα γιατι τα καλα αξιζει να λεγονται. θα το κρατησω μεχρι τελους (δικο μου ή δικο του). |
Mitsubishi Lancer 1300 κυβικά του 1998 |
Γιώργος (29/3/2015, 00:28) Αξιόπιστο αυτοκίνητο από την 1η μέρα μέχρι τώρα!!! Ο μηχανικός μου είχε πει ( Αν περιμένουμε εμείς να βγάλουμε μεροκάματο από αυτό το αμάξι πάει καήκαμε) |
Mitsubishi Lancer 1300 κυβικά του 1996 |
Αντωνης Μημηκος (29/3/2015, 13:32) Είμαι κάτοχος ενός Lancer εδώ και 16 χρόνια, το αμάξι έχει κάνει 450000km και δεν έχει βγάλει κανένα πρόβλημα εκτός από τις φυσιολογικές φθορές (λάστιχα,αναρτήσεις κτλ). Ηλεκτρονικά, και μηχανικά όλα δουλεύουν ρολόι παρά την σκληρή χρήση και την κακή συντήρηση. Είναι απολύτως φυσικό η συγκεκριμένη μάρκα να είναι στην τριάδα. |
Mitsubishi Lancer evo x 2000 κυβικά του 2010 |
Γιωργος (29/3/2015, 07:41) Κανενα Προβλημα |
Mitsubishi Asx 1800 κυβικά του 2011 |
Γιώργος (28/3/2015, 12:41) 80.000χλμ. Καθαρά και απροβλημάτιστα! |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 2007 |
Τίμος Τσιτούρης (28/3/2015, 00:51) Τίμιο και πιστό εργαλείο |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 2005 |
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ (27/3/2015, 00:52) KANENA ΠΡΟΒΛΗΜΑ. |
Mitsubishi Colt 1300 κυβικά του 2006 |
Θέμης (23/3/2015, 08:04) Δεν έχει βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα! |
Mitsubishi Asx 1600 κυβικά του 2011 |
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΤΣΙΚΑΒΕΛΑΣ (22/3/2015, 11:33) ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ. |
Mitsubishi Carisma 13 κυβικά του 2003 |
Δημήτρης πειραιας (22/3/2015, 21:59) Δεν υπάρχουν βλαβες απολύτως κανένα πρόβλημα |
Mitsubishi Lancer 1800 κυβικά του 2008 |
ΗΛΙΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ (22/3/2015, 14:08) Πάρα πολύ ικανοποιημένος από το συγκεκριμένο μοντέλο ! 140.000 χλμ χωρίς καμία βλάβη ! |
Mitsubishi Pajero pinin 1800 κυβικά του 2003 |
ioannisv (16/3/2015, 19:09) Το αυτοκίνητο έχει 140000χμ χωρίς να έχει μείνει ποτέ.Κινητήρας διαμάντι, στην καμπίνα δεν τρίζει τίποτε μετά από 12 χρόνια, τα μόνα προβλήματα ήταν αλλαγή ρουλεμάν τροχών στα 130000χμ λόγω σκουριάς και σπασμένος καταλύτης στα 120000.Ακριβά γνήσια ανταλλακτικά και σέρβις. |
Mitsubishi Colt 1332 κυβικά του 2007 |
Παναγιωτης Α. (14/3/2015, 19:06) Ευτυχώς το μονο πρόβλημα που είχα μεχρι σήμερα 95.000χλμ είναι οτι στα 3 χρόνια τα πισω αμορτισέρ είχαν παραδώσει πνεύμα. Ήταν πρόβλημα για πολλά COLT απο την μάνα τους. Και επισης 2-3 καμενες λαμπες. |
Mitsubishi Colt cz3 1300 κυβικά του 2007 |
Θοδωρής (14/3/2015, 19:29) 100.000 χλμ και το μόνο πρόβλημα, το λεβιέ που ρίχνει το κάθισμα για να μπουν οι πίσω επιβάτες, αλλάχτηκε 2 φορες (συνολικό κόστος κάτω των 10 ευρώ).... αν αυτό θεωρείται πρόβλημα. Δεν έχει ποτέ ζητήσει τίποτα. |
Mitsubishi Lancer 1300 κυβικά του 2006 |
STELIOS (14/3/2015, 15:08) Μετά από 8 χρόνια και 120.000 χλμ. δεν έχει κάψει ούτε λαμπάκι! |
Mitsubishi Carisma 1300 κυβικά του 2003 |
Καλλιόπη (13/3/2015, 19:39) 12 χρόνια χωρίς γκαράζ , 90.000 χλμ.Το αμάξι φτιάχνεται στην Ολλανδία κινητήρας-μηχανικά της mitsubishi και σασί της volvo.ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ :πολύ οικονομικό (5.5lt/100),πολυ καλές επιδόσεις για 1300cc,καμμία βλάβη σε κινητήρα-μηχανικά,καμμία ένδειξη σκουριάς(12 χρόνια δίπλα στη θάλασσα,τέλεια κρατήματα,πολύ σταθερό. ΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΑ:Πολύ κακής ποιότητας καμπίνα,βλάβες σε διακοπτάκια,πληκτρα παραθύρων,φθορές σε ταπετσαρίες-καθίσματα .Σε γενικές γραμμές είναι πολύ καλό,οικονομικό,αξιόπιστο και ασφαλές αυτοκίνητο αλλά στην καμπίνα επιβατών παίρνει κάτω απο τη βάση. |
Mitsubishi Cz3 1300 κυβικά του 2005 |
νικολαος γκινης (13/3/2015, 13:40) δεν σπαει δεν χαλαει και δεν το εχει πιασει μαστορας στα χερια του εκτος απο λαδια φιλτρα βαλβολινη και τακακια για 10 χρονια... ψεματα εκαψε μια φορα την λαμπα του οδηγου!!!! |
Όλες οι αναφορές/επιβραβεύσεις ελέγχονται.