Προαιρετική επιλογή πρόκειται να αποτελεί το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με το αυτόματο «Sportshift III» να είναι στην βασική έκδοση του μοντέλου. Το 7άρι κιβώτιο έχει την πρώτη ταχύτητα κάτω αριστερά στην διάταξη του μοχλού (dogleg) και διαθέτει το AMSHIFT. Πρόκειται για ένα σύστημα, που χρησιμοποιεί αισθητήρες στον συμπλέκτη, στα γρανάζια του κιβωτίου ταχυτήτων και τον άξονα μετάδοσης, σε συνδυασμό με την εξελιγμένη χαρτογράφηση εγκεφάλου. Έτσι πατώντας τον συμπλέκτη ανεβάζει στροφές για να κατεβάζετε ταχύτητα σαν να πατάτε φρένο με την μύτη του ποδιού και γκάζι με την φτέρνα (μύτη-τακούνι).
Η μηχανική έκδοση της V12 Vantage S είναι ταυτόσημη με την αυτόματη και οι αποδόσεις παραμένουν απαράλλακτες, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 330 χλμ./ώρα. Μάλιστα έχει αποκτήσει μια νέα προαιρετική επιλογή Sport-Plus Pack, με αρκετές εξωτερικές και εσωτερικές τροποποιήσεις.
Τέλος να αναφέρουμε ότι η ειδική έκδοση της Vantage S θα διατεθεί σε 100 μονάδες με τις πρώτες αφίξεις στην Ευρώπη να είναι προγραμματισμένες μετά τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Το 7άρι κιβώτιο έχει την πρώτη ταχύτητα κάτω αριστερά στην διάταξη του επιλογέα ταχυτήτων.