O νέος οργανισμός οφείλει την ύπαρξή του μετά από την εντολή που δόθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, όταν εκείνη θορυβήθηκε από το σκάνδαλο Dieselgate.
«Αστυνομία» ρύπων στη Γαλλία
1.971 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2020)
Ένα νέο οργανισμό επιθεώρησης στον τομέα των μεταφορών δημιούργησε η Γαλλία, ο οποίος είναι επιφορτισμένος με την ανίχνευση ενδεχόμενης απάτης από τις αυτοκινητοβιομηχανίες σε ότι αφορά τις εκπομπές ρύπων. Δείτε πως θα κινείται η νέα «αστυνομία» ρύπων.
Η Υπηρεσία Εποπτείας για την Αγορά Οχημάτων και Αυτοκινήτων ή SSMVM, οφείλει την ύπαρξή της μετά από την εντολή που δόθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, όταν εκείνη θορυβήθηκε από το σκάνδαλο Dieselgate. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν θα έχει αρχικά προϋπολογισμό 5 εκατομμυρίων ευρώ και αναμένεται να πραγματοποιεί 100 δοκιμές το χρόνο. Ο εν λόγω οργανισμός θα επιβλέπεται από το τμήμα κλίματος και ενέργειας της γαλλικής κυβέρνησης.
Οι παραβάτες θα υπόκεινται σταδιακά σε αυστηρότερες κυρώσεις. Αυτές θα ξεκινούν από μια προειδοποίηση και ανάκληση των μοντέλων που θα παρατηρείται το πρόβλημα και στη συνέχεια θα μπαίνουν τα πρόστιμα τα οποία οριοθετούνται σε 300.000 ευρώ για κάθε μη συμμορφούμενο κινητήρα και 1 εκατομμύριο ευρώ ανά μη συμμορφούμενο αυτοκίνητο! Η ποινική δίωξη είναι επίσης μία πιθανή τιμωρία σύμφωνα με τη γαλλική κυβέρνηση, που υπογράμμισε πως τα πρόστιμα θα μπορούσαν να φτάσουν το 10% των ετήσιων πωλήσεων.
Όπως προαναφέραμε ο νέος οργανισμός οφείλει την ύπαρξή του μετά από την εντολή που δόθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, όταν εκείνη θορυβήθηκε από το σκάνδαλο Dieselgate. Μεταξύ λοιπόν των απαιτήσεων της ΕΕ οι οποίες τίθενται σε ισχύ την 1η Σεπτεμβρίου, είναι ότι κάθε κράτος μέλος πρέπει να διασφαλίσει ότι διαθέτει «αρχή εποπτείας της αγοράς» για τη διενέργεια ανεξάρτητων δοκιμών στα οχήματα που έχουν εγκριθεί για εγχώρια αγορά.
Η νέα γαλλική υπηρεσία εκτός από τις δοκιμές, θα επιθεωρεί όλα τα απαραίτητα έγγραφα, αλλά θα είναι και υπεύθυνη για την επιβολή κανονισμών σχετικά με την ασφάλεια για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα, τους κινητήρες και τα εξαρτήματα, καθώς και τα ρυμουλκούμενα και off-road οχήματα. Μάλιστα μία φορά το χρόνο θα είναι υποχρεωμένη να αναλύει τις δράσεις μέσω δημόσιας έκθεσης.