Στο 48-βολτo mild hybrid Hyundai i20 μία μίζα-γεννήτρια έχει ρόλο «φορτιστή» της μπαταρίας, με το φρενάρισμα να κάνει ανάκτηση ενέργειας, η οποία μετατρέπεται σε κινητική και αποθηκεύεται για μετέπειτα χρήση.
«Χαρτί και καλαμάρι» όλες οι εκδόσεις του Hyundai i20
Η επισκεψιμότητα της σελίδας του χτυπάει... κόκκινο. Το Hyundai i20 είναι ένα από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της αγοράς, με τους Έλληνες οδηγούς να δείχνουν εμπράκτως την προτίμησή τους. Μόνο τυχαία δεν είναι η παρουσία του στην 3η θέση των λιανικών πωλήσεων για το 2022, συνεπώς ένα αναλυτικό «εγχειρίδιο» αγοράς του κορεατικού supermini δεν μας χαλάει καθόλου. Σε ποιες εκδόσεις βρίσκω το Hyundai i20 και ποια μου ταιριάζει περισσότερο;
Από 16.390 ευρώ, πληρέστατος ο εξοπλισμός από την 2η έκδοση και πάνω
Το value for money είναι σημείο αναφοράς για το Hyundai i20, χαρακτηριστικό που διαπιστώνουμε στην πράξη από την σχέση κόστος αγοράς-εξοπλιστική πληρότητα. Να πούμε ότι προσφέρεται σε κινητήρες βενζίνης (ατμοσφαιρικό 84 PS και turbo στα 100 PS), σε εκδόσεις ήπια υβριδικής τεχνολογίας στα 100 και τα 120 άλογα, καθώς και σε «πολεμική» έκδοση i20 N με 204 ίππους.
Εξοπλιστικά, το στάνταρ πακέτο Fresh (από 16.390 ευρώ με το ατμοσφαιρικό μοτέρ) περιορίζεται στις βασικές ευκολίες άνεσης, αλλά σε επίπεδο ασφάλειας, είναι άκρως αναβαθμισμένο λόγω της σουίτας 14 συστημάτων ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας Hyundai SmartSense (π.χ. αυτόματο φρενάρισμα, Lane assist, σύστημα αυτόματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων).
Ο εντυπωσιακός ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει διαγώνιο 10,25 ίντσες.
Θέση του AutoΤρίτη είναι πως αξίζει να επενδύσετε 800-1000 ευρώ για να πάρετε το δεύτερο επίπεδο Exclusive στο οποίο ο εξοπλισμός απογειώνεται (σε κάποιες εκδόσεις κινητήρα είναι βασική επιλογή). Ενδεικτικά θα αναφερθούμε στην 8άρα έγχρωμη οθόνη αφής, στον ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 10,25 ιντσών και την κάμερα οπισθοπορείας. Η συγκεκριμένη έκδοση κοστίζει 18.390 ευρώ στον «χειροκίνητο» turbo κινητήρα των 100 ίππων, με την βασική mHEV iMT επιλογή ίδιας ιπποδύναμης να ξεκινά από τα 19.390 ευρώ.
Την δική του νότα έχει και ο σπορτίφ εξοπλισμός N-Line. Εκτός από τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες που θα δούμε στην συνέχεια, το i20 στο συγκεκριμένο πακέτο αναβαθμίζεται ακόμα περισσότερο πλήρη φώτα εμπρός και πίσω LED, προβολείς ομίχλης, 17άρες ζάντες αλουμινίου. Όσον αφορά το καυτό Hyundai i20 N είναι διαθέσιμο από 28.290 ευρώ, με το Performance Pack κοστίζει έξτρα (29.790 ευρώ), γιατί έχει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό. Σε όλα παραπάνω, βάλτε την 5ετή και με απεριόριστα χιλιόμετρα εργοστασιακή εγγύηση, ακόμη και για «λιώσιμο» σε πίστα!