Τα τρία γερμανικά μικρομεσαία μοντέλα έχουν κοινό, τον premium χαρακτήρα, και πιπεράτες επιδόσεις.
Audi A3 Vs ΒΜW Σειρά 1 Vs Mercedes A-Class
44.883 Επισκέψεις στο άρθρο (24/3/2018)
Και premium και μικρομεσαία και με ένα τσούρμο άλογα για δυναμικές επιδόσεις. Audi A3 1,5 TFSI, ΒΜW 118i και Mercedes A200 δίνουν τη μάχη για την επικράτηση. Ποιο είναι το καλύτερο «πακέτο»;
Τα τρία γερμανικά μικρομεσαία μοντέλα της συγκριτικής παρουσίασης έχουν ως κοινό παρανομαστή την ευγενή καταγωγή και τον premium χαρακτήρα, που συνδυάζεται με το πιπεράτο ταμπεραμέντο, το οποίο εξασφαλίζουν οι turbo κινητήρες τους και τα εξελιγμένα αυτόματα κιβώτιά τους: 150 άλογα για το Audi A3 Sportback 1,5 ΤFSI, 136 για την BMW 118i και 156 για την Mercedes A200. Ας δούμε στην πράξη τι καταφέρνουν!
Καθένα με την «αύρα» του
Σχεδιαστικά το κάθε μοντέλο έχει τη δική του ταυτότητα προβάλλοντας έναν διαφορετικό χαρακτήρα, ο οποίος έχει τονιστεί μετά από την ανανέωση που το κάθε μοντέλο έχει δεχθεί. Το μήκους 4.313 χλστ. A3 Sportback για παράδειγμα διαθέτει μια σχετικά συγκρατημένη, αλλά κομψή σχεδίαση με κύριο στοιχείο την τονισμένη τραπεζοειδή μάσκα και τα LED φώτα. Η πεντάθυρη ΒΜW Σειρά 1 έχει το μακρύτερο αμάξωμα (4.329 χλστ.) και δεν είναι δύσκολο να την αναγνωρίσεις με το μακρύ καπό (έχει το κινητήρα τοποθετημένο κατά το διαμήκη άξονα όντας πισωκίνητη), το κοφτό πίσω μέρος, τα νέα φώτα και ειδικά τα οριζόντια πίσω, το επιθετικό ρύγχος και τα πιο έντονα «νεφρά» της μάσκας. Αξίζει να σταθούμε λίγο παραπάνω στη Σειρά 1 μιας και είναι η… τελευταία των (πισωκίνητων) Μοϊκανών. Η επόμενη γενιά έρχεται βασισμένη σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα, όπως συμβαίνει τώρα με τα άλλα δύο μοντέλα της σύγκρισης. Η αποκλειστικά 5θυρη Mercedes Α-Class από την άλλη έχει πιο compact μήκος (4.292 χλστ.) και χάρη στον όμορφο συνδυασμό καμπύλων επιφανειών με την μεγάλη μάσκα με το «αστέρι» διαθέτει γοητευτική εμφάνιση. Την ίδια στιγμή οι έντονες ακμές του αμαξώματός προσδίδουν τον απαραίτητο δυναμισμό. Ίσως συνολικά να είναι και η ομορφότερη στο αντικειμενικό μάτι.
Από 30.853 μέχρι 34.504 ευρώ
Τα μοντέλα της σύγκρισης ξεπερνούν τα 30.000 ευρώ σε αξία, αν μιλάμε για τις 5θυρες εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Παραδόξως η πισωκίνητη BMW 118i κόντρα στη θεωρία, που θέλει τα μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς να έχουν ακριβότερο κόστος, είναι η πιο προσιτή με την τιμή της να ξεκινάει από τα 30.853 ευρώ. Βέβαια έχει την μικρότερη ιπποδύναμη (136 άλογα) και το κιβώτιό της είναι κλασσικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής και 8 σχέσεις. Ακολουθεί το Audi A3 Sportback με 31.450 ευρώ και ημιαυτόματο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Τέλος ακριβότερη και με διαφορά είναι η A-Class των 156 ίππων μιας και με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT η τιμή της σκαρφαλώνει στις 34.504 ευρώ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Καθένα με την «αύρα» του
Σχεδιαστικά το κάθε μοντέλο έχει τη δική του ταυτότητα προβάλλοντας έναν διαφορετικό χαρακτήρα, ο οποίος έχει τονιστεί μετά από την ανανέωση που το κάθε μοντέλο έχει δεχθεί. Το μήκους 4.313 χλστ. A3 Sportback για παράδειγμα διαθέτει μια σχετικά συγκρατημένη, αλλά κομψή σχεδίαση με κύριο στοιχείο την τονισμένη τραπεζοειδή μάσκα και τα LED φώτα. Η πεντάθυρη ΒΜW Σειρά 1 έχει το μακρύτερο αμάξωμα (4.329 χλστ.) και δεν είναι δύσκολο να την αναγνωρίσεις με το μακρύ καπό (έχει το κινητήρα τοποθετημένο κατά το διαμήκη άξονα όντας πισωκίνητη), το κοφτό πίσω μέρος, τα νέα φώτα και ειδικά τα οριζόντια πίσω, το επιθετικό ρύγχος και τα πιο έντονα «νεφρά» της μάσκας. Αξίζει να σταθούμε λίγο παραπάνω στη Σειρά 1 μιας και είναι η… τελευταία των (πισωκίνητων) Μοϊκανών. Η επόμενη γενιά έρχεται βασισμένη σε προσθιοκίνητη πλατφόρμα, όπως συμβαίνει τώρα με τα άλλα δύο μοντέλα της σύγκρισης. Η αποκλειστικά 5θυρη Mercedes Α-Class από την άλλη έχει πιο compact μήκος (4.292 χλστ.) και χάρη στον όμορφο συνδυασμό καμπύλων επιφανειών με την μεγάλη μάσκα με το «αστέρι» διαθέτει γοητευτική εμφάνιση. Την ίδια στιγμή οι έντονες ακμές του αμαξώματός προσδίδουν τον απαραίτητο δυναμισμό. Ίσως συνολικά να είναι και η ομορφότερη στο αντικειμενικό μάτι.
Από 30.853 μέχρι 34.504 ευρώ
Τα μοντέλα της σύγκρισης ξεπερνούν τα 30.000 ευρώ σε αξία, αν μιλάμε για τις 5θυρες εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Παραδόξως η πισωκίνητη BMW 118i κόντρα στη θεωρία, που θέλει τα μοντέλα με κίνηση στους πίσω τροχούς να έχουν ακριβότερο κόστος, είναι η πιο προσιτή με την τιμή της να ξεκινάει από τα 30.853 ευρώ. Βέβαια έχει την μικρότερη ιπποδύναμη (136 άλογα) και το κιβώτιό της είναι κλασσικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής και 8 σχέσεις. Ακολουθεί το Audi A3 Sportback με 31.450 ευρώ και ημιαυτόματο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Τέλος ακριβότερη και με διαφορά είναι η A-Class των 156 ίππων μιας και με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7G-DCT η τιμή της σκαρφαλώνει στις 34.504 ευρώ.
Σε αυτη την κατηγορια PREMIUM οχηματων αν θελει καποιος να εχει το κορυφαιο της κατηγοριας,τοτε αγοραζει Alfa Romeo Giulietta....Καθως σε σχεση με τα τρεια Γερμανικα που δοκιμασατε,η Ιταλιδα διαθετει τις καλυτερες επιδοσεις,το αμεσοτερο και κοφτεροτερο συστημα διευθυνσης με 2,2 στροφες,ειναι ομορφοτερη,ειναι οτι πιο οδηγοκεντρικο υπαρχει στην κατηγορια και εχει την πιο εντιμη τιμη αγορας....Σε σχεση με τους τρεις Γερμανους που σου πουλανε ενα υποδιαιστερο οδηγικα αυτοκινητο και στο πουλανε και ακριβοτερα.
αυτος που ξερει απο αυτοκινητα και ειναι να δωσει 35000 χιλ θα παει σε αλλη μαρκα για να εχει ενα πραγματικο premium.απο ποτε η σειρα 1 ειναι premium?στην αγαπητη BMW πραγματικο premium που να δικαιολογει κοστος και ονομα ειναι απο την σειρα5 και πανω το ιδιο ισχυει και για τα αλλα 2...
Από τα 3 ... χωρίς δεύτερη σκέψη Audi A3. Αλλά να το πάρεις στην πλούσια έκδοση με το ψηφιακό ταμπλό, το 7άρι DSQ και κάποια άλλα ακόμα extras όπως sport καθίσματα κλπ ... γιατί εκεί είναι που κάνει την διαφορά το αυτοκίνητο - αν το δεις στην πιο απλή του έκδοση περνάει σχεδόν απαρατείρητο ... Για την BMW σειρά 1 δεν το συζητάμε είναι μετριότατο αυτοκίνητο και δεν έχει και χώρους ... όσο για το A-class μέσα ποιοτικά είναι μετριότατο και εννοείται ότι δεν έχει και χώρους. Οπότε αφού εν τέλει είναι μετριότητες ... γιατί να τα πληρώσεις και για premium ?? Ενώ π.χ στο Qashqai .. τα λεφτά σου τα βλέπεις βρε παιδί μου, στην έκδοση N-Qonnecta look ας πούμε που σε 1,6 diesel 4Χ4 έχει 32000 ... το αμάξι είναι φορτωμένο απο εξοπλισμό τούμπανο ... και αν μη τι άλλο τα βλέπεις τα λεφτά που πληρώνεις! Εάν τώρα πάμε και στο θέμα αξιοπιστία και κόστος συντήρησης ... απορρίπτονται κατ' ευθείαν και τα 3 γερμανικά !
Κανενα απο τα 3 δεν κανει για premium! Θα πηγαινα στο CT με κλειστα ματια που εχει τα ιδια λεφτα (και λιγοτερα ισως) με πολυ καλυτερη καταναλωση και πολυ μεγαλυτερη εγγυηση του ιαπωνα κατασκευαστη!
Ένα άχρηστο αυτοκίνητο ειναι το mini cooper... τι το θες στην σύγκριση? Audi Α3 sportswagon χαλαρά για οικογένεια μεταξύ των τριών. Βέβαια εγώ θα έκανα μια διαφορετική επιλογή σε αυτην την κατηγορία μεγέθους και τιμής, μια all around οικογενειακή επιλογή για πολλά ξένοιαστα χωρις προβλήματα χιλιόμετρα. Θα επέλεγα ενα Nissan Qashqai η το νεο Mitsubishi Eclipse Cross. Ειλικρινά, όσων αφορά το θεμα premium αυτοκίνητο σε αυτην την κατηγορία χρημάτων... δεν νομίζω οτι εχει κανένα νόημα να πας σε premium μάρκα, εχει νόημα να πάρεις περισσότερο σύγχρονο αυτοκίνητο για τα λεφτά που δινεις χωρις να στερησαι design, εξοπλισμό, ποιότητα κι ας ειναι ενα κλικ κάτω απ τα premium...
Alfa romeo julieta. Πολύ καλύτερη και απο τα 3.
Giullietta λεει ο αλλος και την τοποθετει στα premium κιολας.Τι αλλο θα διαβασουμε,μονο και μονο για να την "πουμε" στα γερμανικα.
Το A3.Και μάλιστα στην έκδοση με τους πολλαπλούς και 1.5.Πάρα πολύ καλό πακέτο, με ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, κορυφαία ποιότητα και κατά τα δικά μου γούστα όμορφο.Το καλύτερο premium επίσης για ταξίδι Μείον το ότι είναι παραδοσιακά ακριβό και οτι η Audi θέλει ακόμα δουλειά στα aftersales. Τώρα για τη Giullietta μιας και αναφέρθηκε όντως πανέμορφη και με το καλύτερο μπροστινό σύστημα στην κατηγορία και όχι μόνο αλλά δεν φτάνει μόνο αυτό. Η ποιότητα κύλισης είναι μέτρια για να μην πω χειρότερα, ενώ στα ίδια πλαίσια κινείται και η ποιότητα που δεν ενθουσιάζει για αυτοκίνητο 22000 ευρώ. Σίγουρα ένα καλό αυτοκίνητο αλλά δεν μπορεί να πλησιάσει την κορυφή.
Σαν κατασκευή η BMW 1 είναι το καλύτερο αυτοκίνητο. Γενικά όμως το AUDI A3 είναι καλύτερο ως σύνολο. Η Α-CLASS θυμίζει φθηνότερο αυτοκίνητο σε πολλά σημεία. Στην Ευρώπη αυτά είναι τα καλύτερα αυτοκίνητα
Ναι φίλε julieta. Μακράν το καλύτερο αυτοκίνητο και απο τα 3.
Η καινουργια a class ανωτερη απο ολα αστο ποιο audi πολυ πισω και η bmw ημιααυτονομη οδηγηση
Την απάντηση θα τη βρείτε στη Γερμανία που είναι η πατρίδα τους. Audi και με διαφορά το πιο ολοκληρωμένο. Τα άλλα δύο έχουνε κάποια συν και πλην οπότε η επιλογή είναι στο τι ειναι πιο σημαντικό για τον καθένα.
Εσύ τάκη που γελάς μάθε οτι η julieta είναι πολύ καλύτερη και απο τα 3 σε οδικη συμπεριφορά. Αν δεν ξέρεις ρώτησε να μάθεις.
Το Audi ειναι καινούριο κ 4ης γενιάς. Επομένως αυτό μεταξύ των τριών. Απο την άλλη το Golf ειναι ένα ίδιο αυτοκίνητο κ με την έκδοση r line νομίζω ειναι καλύτερη επιλογή για γερμανικό hatchback κ να σου μείνει κ κανα φραγκο...
julieta λλει ο αλλος... Ας γελασω να μην το χασω! χαχαχαχαχα
Θα ήθελα σε αυτό το συγκριτικό να υπήρχε και το mini cooper