Το ολοκαίνουργιο Audi A8 ξεπερνά τα συνήθη όρια μιας κορυφαίας πολυτελούς λιμουζίνας και «φορτωμένο» με τεχνολογία από το (μεθ)αύριο, καθιστά ξεχωριστή εμπειρία ακόμη και την πιο απλή μετακίνηση.
Ενίοτε τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Ας αφήσουμε λοιπόν τα γενικά εισαγωγικά και ας μπούμε κατ΄ευθείαν στο… ψητό: Το 4ης γενιάς A8 είναι το «εξυπνότερο» και πιο τεχνολογικά εξελιγμένο μοντέλο, που έχει κατασκευάσει ποτέ η Audi. Ίσως και η αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα μιας και το νέο A8 είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που έχει εξελιχθεί ειδικά για υψηλού βαθμού αυτοματοποιημένη οδήγηση σε επίπεδο 3. Το σύστημα Audi AI (Artificial Intelligence) Traffic Jam Pilot αναλαμβάνει την εντελώς αυτόνομη οδήγηση με ταχύτητα έως 60 χλμ./ώρα σε αυτοκινητόδρομους, όπου υπάρχει μπαριέρα ανάμεσα στις δύο κατευθύνσεις του δρόμου.
Διακριτική κομψότητα
Κύριο χαρακτηριστικό της σχεδιαστικής ταυτότητας του νέου Audi A8 είναι η πλατιά εξαγωνική μάσκα Singleframe και το «ρευστό» αμάξωμα που αποπνέει, σύμφωνα με την Audi, δυναμισμό και «προχωρημένο» status.
Για executives
Προφανώς και το Audi A8 δεν είναι για τον καθέναν. Είναι μια high-tech λιμουζίνα με όλη τη σημασία της λέξεως, για executive επιχειρηματίες, οι οποίοι στη διαθέσιμη έκδοση με τον 3,0 ΤDI κινητήρα των 286 ίππων είναι σε θέση να δώσουν 117.280 ευρώ για αρχή.
Εσωτερικό: Πολυτελές, high-tech και αφοπλιστικά minimal
Μπαίνοντας στην καμπίνα του νέου A8 έρχεσαι αντιμέτωπος με κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό το «βαρύ» μπαρόκ, που ενδεχομένως έχεις στο μυαλό σου.
Χώροι: Business Class
Η λέξη άνεση αποκτά νέα έννοια στην καμπίνα του νέου A8. Από τη μια είναι οι αυτοκρατορικοί χώροι στα πίσω καθίσματα-πολυθρόνες (πόσο δε μπροστά) και από την άλλη οι απίθανες ευκολίες.
Κινητήρας: Μεταξένιος, δυνατός και οικονομικός
Το Audi A8 της δοκιμής ήταν αυτό με τον 3λιτρο V6 turbodiesel κινητήρα, που έχει αναβαθμιστεί συνολικά για να αποδώσει ούτε λίγο ούτε πολύ 286 άλογα, αλλά κυρίως 600 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.250-3.250 σ.α.λ..
Οδική συμπεριφορά: Μια λιμουζίνα που θες και να οδηγείς
Τα καλύτερα με το νέο Audi A8 έρχονται φυσικά στην οδήγηση. Ναι, την οδήγησή και όχι την μεταφορά στο πίσω δεξί κάθισμα μιας και με το καλημέρα καταλαβαίνεις πως αυτή η λιμουζίνα σου δίνει κίνητρο να βρεθείς εσύ πίσω από το τιμόνι. Αυτό δε σημαίνει πως η άνεση έχει παραμεληθεί. Αντιθέτως, όλα τα Α8 έχουν στάνταρ αερανάρτηση, η οποία φυσικά προσαρμόζεται ανάλογα στις επιλογές Comfort και Dynamic του συστήματος παραμετροποίησης Drive Select. Ακόμη και στην πρώτη επιλογή ο έλεγχος του αμαξώματος είναι άριστος και οι κακοτεχνίες λειαίνονται άριστα.
Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του νέου Audi A8 50 TDI στο Premium τεύχος που θα κυκλοφορήσει στα περίπτερα όλης της χώρας στις 20 Μαρτίου.
Το κορυφαίο αυτοκίνητο στον πλανήτη ανεξαρτήτου τιμής μάλιστα. Επίδειξη υπεροχής της Audi. Για αυτό και το έχουν τιμολόγησει 7.000 ευρώ πιο πάνω από την s-class στη βασική τους έκδοση στην Γερμανία.
To odhghsa sth Germania. Einai ekplhktiko alla 8elei ena xrono eksikoiwshs giati exei polla prwtognwra stoixeia. Dustuxws omws kamia kubernhsh den epitrepei akomh thn full autonomh texnologia. Genika pantws einai mia kathgoria mono tou. Apo ton tropo pou stribei mexri thn korufaia poiothta tou eswterikou. Texnologika einai mia 7etia (gennia) mprosta ap ton antwgwnismo alla se autous pou apeu8unetai auth h kathgoria den eimai sigouros oti tous endiaferei kai para polu olous auto.
Το κορυφαίο αυτοκίνητο στον πλανήτη ανεξαρτήτου τιμής μάλιστα. Επίδειξη υπεροχής της Audi. Για αυτό και το έχουν τιμολόγησει 7.000 ευρώ πιο πάνω από την s-class στη βασική τους έκδοση στην Γερμανία.
To odhghsa sth Germania. Einai ekplhktiko alla 8elei ena xrono eksikoiwshs giati exei polla prwtognwra stoixeia. Dustuxws omws kamia kubernhsh den epitrepei akomh thn full autonomh texnologia. Genika pantws einai mia kathgoria mono tou. Apo ton tropo pou stribei mexri thn korufaia poiothta tou eswterikou. Texnologika einai mia 7etia (gennia) mprosta ap ton antwgwnismo alla se autous pou apeu8unetai auth h kathgoria den eimai sigouros oti tous endiaferei kai para polu olous auto.
Α δεν ειναι καλο...σαν το auris και το civic δεν ειναι!!! Ιαπωνας = εγγυηση,χαχαχαχαχα!