ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: Dacia Duster ΤCe 130 4x4 | Το φθηνότερο τετρακίνητο οικογενειακό SUV

1.123 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2025)
Δοκιμή: Dacia Duster ΤCe 130 4x4 | Το φθηνότερο τετρακίνητο οικογενειακό SUV
2 Φωτογραφίες »

Με 26.400 ευρώ είναι το πιο προσιτό 4x4 οικογενειακό SUV.
Έχει τετρακίνηση που «κλειδώνει» για τα δύσκολα περάσματα.
Διαθέτει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, αντίθετα με τις δικίνητες εκδόσεις (έχουν ημιάκαμπτο άξονα).
Το πορτ-μπαγκάζ «έχασε» 64 λτ. (414 λτ.) και το πίσω κάθισμα είναι το στενότερο στην κατηγορία (θα στριμωχτεί 3ος επιβάτης).

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Με 26.400 ευρώ είναι το πιο προσιτό 4x4 οικογενειακό SUV

Το μεγάλο ατού του Dacia Duster 4Χ4 της δοκιμής είναι η τιμή του, αφού με 26.400 ευρώ είναι το πιο προσιτό τετρακίνητο οικογενειακό SUV. Μάλιστα η τιμή αυτή συνοδεύεται από ένα πληρέστατο πακέτο εξοπλισμού με την έκδοση Expression να μην παρουσιάζει κάποια ουσιαστική έλλειψη.

Έχει τετρακίνηση που «κλειδώνει» για τα δύσκολα περάσματα

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση του νέου Dacia Duster δεν προσφέρει δικίνητη λειτουργία και έχει συνεχή εμπλοκή του πίσω άξονα σε ποσοστό τουλάχιστον 1%. Eπίσης κατανέμει τη ροπή αναλόγως επιλεγμένου προγράμματος (Eco, Snow, Mud/Sand, Off Road), ενώ διαθέτει και δυνατότητα «κλειδώματος» για ζόρικες καταστάσεις και δύσκολα περάσματα.

Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, σε αντίθεση με τις δικίνητες εκδόσεις

Η κίνηση και των πίσω τροχών επέβαλε την εφαρμογή ανεξάρτητης ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων σε αντίθεση με τις προσθιοκίνητες εκδόσεις του νέου Duster που έχουν ημιάκαμπτο άξονα. Μέσα σε όλα η επιλογή αυτή έχει κάνει ακόμη πιο αποτελεσματική τη λείανση των κακοτεχνιών.

Το πορτ-μπαγκάζ «έχασε» 64 λτ. (414 λτ.) και το πίσω κάθισμα είναι το στενότερο στην κατηγορία (θα στριμωχθεί 3ος επιβάτης)

Η τετρακίνηση και η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων «έκλεψαν» 64 λτ. από το χώρο αποσκευών, ο οποίος με 414 λτ. είναι κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας των οικογενειακών SUV. To ίδιο και το πλάτος του πίσω καθίσματος και σε συνδυασμό με το σχετικό τούνελ δε βοηθά στην άνετη φιλοξενία ενός 3ου πίσω επιβάτη.
 
Παρακάτω θα διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή για το νέο τετρακίνητο Dacia Duster με ήπια υβριδικό 1,2 λτ. turbo κινητήρα 130 ίππων.

Σελίδα 2Εσωτερικό, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Κατανάλωση: Επαρκείς επιδόσεις & «συγκρατημένη» κατανάλωση
Σελίδα 4Στο δρόμο: Τετρακίνητη πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Hyundai
SEAT PARTS GNHSIA VS AFTERMARKET