ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Πρώτη δοκιμή: Νέο Audi Q2
9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Πρώτη δοκιμή: Νέο Audi Q2

81.452 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2016)

Baby Q - Η Audi κάνει την κίνηση ματ και λανσάρει το πρώτο μικρό premium SUV. Δοκιμάζουμε την δημοφιλέστερη προς το παρόν έκδοση για την ελληνική αγορά, αυτή με τον 1,6 TDI diesel κινητήρα των 116 ίππων.

Whats new

Όμορφης σχεδίασης φανάρια τεχνολογίας LED που τονίζουν το δυναμισμό του μικρού SUV της Audi.

Όμορφης σχεδίασης φανάρια τεχνολογίας LED που τονίζουν το δυναμισμό του μικρού SUV της Audi.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

- Το πρώτο μικρό premium SUV
- Μοντέρνο, πολυγωνικό design
- Με 1,6 TDI 116 ίππων
- 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ.
- Καίει 6,8 λτ./100 χλμ.

+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις
Ορατότητα προς τα πίσω, χώρος πίσω επιβατών
 
Το γεγονός πως τα SUV αποτελούν τη δημοφιλέστερη εμπορικά κατηγορία στην Ευρώπη δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο από την Audi. Έτσι, λοιπόν, η γερμανική φίρμα προλαβαίνει τον άμεσο ανταγωνισμό και κατεβαίνει στην υποκατηγορία των SUV πόλης με ένα νέο μοντέλο που φέρει την κωδική ονομασία Q2. 
 
Το Q2 αποτελεί το μικρότερο «Q» μοντέλο στη γκάμα και στόχο έχει να διευρύνει τις πωλήσεις της Audi στην κατηγορία των SUV. Φυσικά, για την κατασκευή του η εταιρεία έχει ακολουθήσει γνώριμη για αυτήν συνταγή, τα υλικά της οποίας αποτελούνται από την περίφημη πλατφόρμα MQB του VW Group η οποία χρησιμοποιείται έως και το Audi ΤΤ, σχεδίαση κατά τα πρότυπα μεν της Audi όμως πιο δυναμική και σαφώς πιο ξεχωριστή, high tech τεχνολογικά συστήματα και κινητήρες τελευταίας κοπής. 
 
Στην προκειμένη περίπτωση δοκιμάζουμε την πιο ενδιαφέρουσα -προς το παρόν- έκδοση για την ελληνική αγορά, αυτή με τον 1,6 TDI των 116 ίππων. Σύντομα, και συγκεκριμένα στις αρχές του 2017, θα ακολουθήσει αυτή με τον 1.000άρη TSI των επίσης 116 ίππων, η οποία θα είναι και η πιο φθηνή στην γκάμα (από 23.900 ευρώ). Με τον 1,6 TDI πάντως, η τιμή του Q2 ξεκινά από τα 27.300 ευρώ. Ας το δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά, ώστε να καταλήξουμε στο πόσο επιτυχημένη είναι η εκτέλεση της παραπάνω συνταγής…
 
Πολυγωνικός δυναμισμός
Οι έντονες ακμές και οι πολλές γωνίες αποτελούν βασικό συστατικό της εξωτερικής σχεδίασης του νέου Q2. Θα λέγαμε, μάλιστα, πως είναι πιο πολλές από κάθε άλλο μοντέλο του οίκου με έδρα το Ίνγκολσταντ και ικανές ώστε να του χαρίσουν τον τίτλο του πιο δυναμικού SUV στην γκάμα. «Αρκεί να ακουμπήσεις το χέρι στο μπροστινό φτερό και να το «χαϊδέψεις» μέχρι πίσω», ήταν ένα από τα σχόλια που ακούστηκαν από την συντακτική ομάδα και ταιριάζει πολύ στην προκειμένη περίπτωση… 
 
Πιο αναλυτικά, τώρα, το νέο Q2 ξεχωρίζει αρχικά από τα υπόλοιπα SUV της Audi γιατί διαθέτει νέες μεγάλες πλαισιωμένες εισαγωγές αέρα στις άκρες του μπροστινού προφυλακτήρα, όμορφης σχεδίασης αμυγδαλωτά φανάρια με LED, αλλά και μια οροφή με κουπέ κατεύθυνση η οποία στο πίσω μέρος δείχνει να αιωρείται, λόγω του διαφορετικού χρωματισμού στις πίσω κολώνες (είναι διαθέσιμη σε 4 διαφορετικές αποχρώσεις και στο χρώμα του αμαξώματος). Ωστόσο, αυτή είναι αρκετά φαρδιά και περιορίζει λίγο την ορατότητα από μέσα και προς τα πίσω. 

Από την άλλη, το στοιχείο της ομοιογένειας με τα υπόλοιπα Audi αποκαλύπτει η παρουσία της γνωστής μεγάλης γρίλιας της μάσκας μπροστά, η οποία όμως δεν εφάπτεται με τα φανάρια, όπως στην περίπτωση του Q3. Επίσης, δεν λείπουν και κάποια σπορ στοιχεία, όπως η αεροτομή στο πίσω τμήμα και ο διαχύτης με την αλουμινένια ποδιά, σε ένα τελικό αποτέλεσμα που δείχνει αρκετά ελκυστικό και συγκρατημένα σπορτίφ. Στο τελευταίο πάντως το ρόλο του παίζει και το χαμηλό σχετικά ύψος για αυτοκίνητο της κατηγορίας (1.508 χλστ.), μαζί και με την επίσης χαμηλή απόσταση από το έδαφος που δεν ξεπερνά τα 14,5 εκατοστά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
CONTI VS NEXEN