9 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πρώτη δοκιμή: Νέο Audi Q2
81.739 Επισκέψεις στο άρθρο (20/11/2016)
Baby Q - Η Audi κάνει την κίνηση ματ και λανσάρει το πρώτο μικρό premium SUV. Δοκιμάζουμε την δημοφιλέστερη προς το παρόν έκδοση για την ελληνική αγορά, αυτή με τον 1,6 TDI diesel κινητήρα των 116 ίππων.
Όμορφης σχεδίασης φανάρια τεχνολογίας LED που τονίζουν το δυναμισμό του μικρού SUV της Audi.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Το πρώτο μικρό premium SUV
- Μοντέρνο, πολυγωνικό design
- Με 1,6 TDI 116 ίππων
- 0-100 χλμ./ώρα σε 9,2 δλ.
- Καίει 6,8 λτ./100 χλμ.
+ Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις
- Ορατότητα προς τα πίσω, χώρος πίσω επιβατών
Το γεγονός πως τα SUV αποτελούν τη δημοφιλέστερη εμπορικά κατηγορία στην Ευρώπη δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο από την Audi. Έτσι, λοιπόν, η γερμανική φίρμα προλαβαίνει τον άμεσο ανταγωνισμό και κατεβαίνει στην υποκατηγορία των SUV πόλης με ένα νέο μοντέλο που φέρει την κωδική ονομασία Q2.
Το Q2 αποτελεί το μικρότερο «Q» μοντέλο στη γκάμα και στόχο έχει να διευρύνει τις πωλήσεις της Audi στην κατηγορία των SUV. Φυσικά, για την κατασκευή του η εταιρεία έχει ακολουθήσει γνώριμη για αυτήν συνταγή, τα υλικά της οποίας αποτελούνται από την περίφημη πλατφόρμα MQB του VW Group η οποία χρησιμοποιείται έως και το Audi ΤΤ, σχεδίαση κατά τα πρότυπα μεν της Audi όμως πιο δυναμική και σαφώς πιο ξεχωριστή, high tech τεχνολογικά συστήματα και κινητήρες τελευταίας κοπής.
Στην προκειμένη περίπτωση δοκιμάζουμε την πιο ενδιαφέρουσα -προς το παρόν- έκδοση για την ελληνική αγορά, αυτή με τον 1,6 TDI των 116 ίππων. Σύντομα, και συγκεκριμένα στις αρχές του 2017, θα ακολουθήσει αυτή με τον 1.000άρη TSI των επίσης 116 ίππων, η οποία θα είναι και η πιο φθηνή στην γκάμα (από 23.900 ευρώ). Με τον 1,6 TDI πάντως, η τιμή του Q2 ξεκινά από τα 27.300 ευρώ. Ας το δούμε λοιπόν πιο αναλυτικά, ώστε να καταλήξουμε στο πόσο επιτυχημένη είναι η εκτέλεση της παραπάνω συνταγής…
Πολυγωνικός δυναμισμός
Οι έντονες ακμές και οι πολλές γωνίες αποτελούν βασικό συστατικό της εξωτερικής σχεδίασης του νέου Q2. Θα λέγαμε, μάλιστα, πως είναι πιο πολλές από κάθε άλλο μοντέλο του οίκου με έδρα το Ίνγκολσταντ και ικανές ώστε να του χαρίσουν τον τίτλο του πιο δυναμικού SUV στην γκάμα. «Αρκεί να ακουμπήσεις το χέρι στο μπροστινό φτερό και να το «χαϊδέψεις» μέχρι πίσω», ήταν ένα από τα σχόλια που ακούστηκαν από την συντακτική ομάδα και ταιριάζει πολύ στην προκειμένη περίπτωση…
Πιο αναλυτικά, τώρα, το νέο Q2 ξεχωρίζει αρχικά από τα υπόλοιπα SUV της Audi γιατί διαθέτει νέες μεγάλες πλαισιωμένες εισαγωγές αέρα στις άκρες του μπροστινού προφυλακτήρα, όμορφης σχεδίασης αμυγδαλωτά φανάρια με LED, αλλά και μια οροφή με κουπέ κατεύθυνση η οποία στο πίσω μέρος δείχνει να αιωρείται, λόγω του διαφορετικού χρωματισμού στις πίσω κολώνες (είναι διαθέσιμη σε 4 διαφορετικές αποχρώσεις και στο χρώμα του αμαξώματος). Ωστόσο, αυτή είναι αρκετά φαρδιά και περιορίζει λίγο την ορατότητα από μέσα και προς τα πίσω.
Από την άλλη, το στοιχείο της ομοιογένειας με τα υπόλοιπα Audi αποκαλύπτει η παρουσία της γνωστής μεγάλης γρίλιας της μάσκας μπροστά, η οποία όμως δεν εφάπτεται με τα φανάρια, όπως στην περίπτωση του Q3. Επίσης, δεν λείπουν και κάποια σπορ στοιχεία, όπως η αεροτομή στο πίσω τμήμα και ο διαχύτης με την αλουμινένια ποδιά, σε ένα τελικό αποτέλεσμα που δείχνει αρκετά ελκυστικό και συγκρατημένα σπορτίφ. Στο τελευταίο πάντως το ρόλο του παίζει και το χαμηλό σχετικά ύψος για αυτοκίνητο της κατηγορίας (1.508 χλστ.), μαζί και με την επίσης χαμηλή απόσταση από το έδαφος που δεν ξεπερνά τα 14,5 εκατοστά.
Από την άλλη, το στοιχείο της ομοιογένειας με τα υπόλοιπα Audi αποκαλύπτει η παρουσία της γνωστής μεγάλης γρίλιας της μάσκας μπροστά, η οποία όμως δεν εφάπτεται με τα φανάρια, όπως στην περίπτωση του Q3. Επίσης, δεν λείπουν και κάποια σπορ στοιχεία, όπως η αεροτομή στο πίσω τμήμα και ο διαχύτης με την αλουμινένια ποδιά, σε ένα τελικό αποτέλεσμα που δείχνει αρκετά ελκυστικό και συγκρατημένα σπορτίφ. Στο τελευταίο πάντως το ρόλο του παίζει και το χαμηλό σχετικά ύψος για αυτοκίνητο της κατηγορίας (1.508 χλστ.), μαζί και με την επίσης χαμηλή απόσταση από το έδαφος που δεν ξεπερνά τα 14,5 εκατοστά.
Aγαπητέ φίλε anti_vw, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι η τιμή του είναι πολύ ψηλή σε σχέση με τα υπόλοιπα του ανταγωνισμού, αλλά το Q2 απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό που θα αγόραζε αυτοκίνητο με βάση το σήμα, την ποιότητα των πλαστικών στο σαλόνι, το στιβαρό κύλημα στο δρόμο, την αίσθηση που σου αφήνει όταν το οδηγείς κλπ. Αν κάποιος αποζητά πολυτέλεια και άνεση θα το αγοράσει στην τσιμπημένη τιμή του, χωρίς να τον νοιάζουν τα (αναμενόμενα) θέματα αξιοπιστίας που σίγουρα θα έχει. Από την άλλη, το Nissan Qaqshai που έχει μια ενδιαφέρουσα εμφάνιση και καλό εσωτερικό (που δε μπορεί να συγκριθεί όμως με αυτό του audi), και σαφώς αυξημένη αξιοπιστία και χαμηλότερη τιμή, είναι αναμενόμενο ότι θα συνεχίσει να πουλά περισσότερο. Άρα είναι όλα θέμα επιλογών, προτεραιοτήτων και τζέπης! Έγώ έχω ένα audi a3 1.4 tfsi dsg του 2013 και είμαι ερωτευμένος μαζί του, μου φτιάχνει τη διάθεση όποτε το οδηγώ, αλλά για να το αγοράσω ομολογώ πως πόνεσε η τζέπη. Ακόμη, έχει βγάλει αρκετά προβλήματα (λόγω και του στυλ οδήγησης που έχω) που λύθηκαν όμως εντός εγγύησης χωρίς καμιά οικονομική επιβάρυνση. Δεν με νοιάζουν τόσο τα προβλήματα, εάν είναι μέσα σε λογικά οικονομικά πλαίσια και δεν συμβαίνουν συχνά, λόγω της απόλαυσης που μου προσφέρει το ίδιο το αυτοκίνητο (μου ανεβάζει τη ψυχολογία μου). Ο κολλητός μου έχει τη "ναυαρχίδα" της Nissan, το Xtrail που το αγόρασε σχεδόν στην ίδια τιμή με το δικό μου (περίπου 2000 ευρώ περισσότερα με πολύ περισσότερo επιπρόσθετο εξοπλισμό). Καλό αυτοκίνητο το Nissan, τίμιο για τα λεφτά του, αλλά η διαφορά είναι τεράστια συγκρίνοντας τα 2: το άουντι αθόρυβο ακόμα και στα 160 km/h, σταθερό σαν βράχος, παίρνεις τις στροφές με 80 και δεν καταλαβαίνεις τίποτα, η ηλιοροφή ανοικτή με 120 km/h και δεν ακούγεται σχεδόν τίποτα από εξώ, εργονομικό (όλα στη θέση τους), σε αντίθεση με το θωρηκτό xtrail που αθόρυβο δεν είναι με τη dieseloμηχανή του, που εργονομικό δεν είναι με κάτι διακόπτες και κουμπιά κρυμμένα (π.χ. ηλεκτρικό χειρόφρενο), τα πλαστικά που ναι μεν φαίνονται αρκετά καλά και με προσεγμένο φινίρισμα, αλλά σε 5-10 χρόνια δεν ξέρω πως θα φαίνονται/ είναι. Για αξιοπιστία δε μιλώ, σαφώς ανώτερη η νισσάν και στον πάτο η άουντι και όλοι οι γερμανοί. Και συγκρίνω ανόμοια πράγματα, μικρομεσαίο με μεγάλο suv 7-θέσεο, αλλά σε όλα τα θέματα εκτός της αξιοπιστίας, υπερτερεί ένα μικρόμεσαίο έναντι ενός μεγάλου 7-θεσεου που θα έπρεπε να είναι καλύτερο θεωρητικά. Άρα ο καθένας κάνει τις επιλογές του ανάλογα με τις προτεραιότητες και τις προτιμήσεις του!
ΘΑ ΠΑΡΑΒΛΕΨΩ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΘΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟΝ DIESEL ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΟΥ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ GROUP ΔΕ ΜΑΣ ΠΕΙΘΕΙ ΠΛΕΟΝ.ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΩ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΣΚΟΠΙΜΑ ΕΞΑΠΑΤΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ DIESELGATE? ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΤΑΦΘΑΝΕΙ Η ΝΤΙΒΑ ΤΩΝ SUV.ΤΟ PEUGEOT 3008!!!
Ασύγκριτη τιμή!!! Γιατί κάποιος να μην πάρει το Q3 ; Και με αυτό το 2αρι η Audi θα πιάσει πάτο ( βλέπε Α2)
Για εμενα πληρη αποτυχια γιατι δεν φερνει ουτε κατι νεο ειναι πανακριβο και οπτικα μετριοτητα. Στην τιμη των 28.500 και 22.900 αγοραζω το toyota c-hr σε υβριδικο 1.8 λιτρα και τουρμπο 1.2 λιτρα αντιστοιχα εχω στανταρ την ποιοτητα και αξιοπιστια toyota τη ασφαλεια της το εξαιρετικο σερβις της και φυσικα ομορφια απο αλλο πλανητη που στο ελαχιστο δεν μπορει να φτασει τουτο εδω το απροσωπο πραγμα που δεν με συγκινει στο ελαχιστο. Και δεν δεχομαι κουβεντα για το θεμα του δηθεν ιματζ που κουβαλα το vw με τεσσερις κυκλους σε σχεση με το δημιουργημα της toyota....ο ιαπωνανς ειναι αξια διαχρονικα ανεκτιμητη στον πλανητη και ολα δειχνουν οτι κανεις δεν τον φτανει!! Και μονο οτι εχει την νεοτατη και μοναδικη μορφη το c-hr που το...tiguan μα αλλη φορεσια δεν προσφερει ουτε στο ελαχιστο αυτο μου φτανει και αφηνω σε δευτερη μοιρα μεταπωλητικη αξια και τα προβληματα των κινητηρων βενζινης και ντιζελ που τον εχουν κανει αστειο καθημερινο στα συνεργεια!!
Φιλε Λαζαρε, για να το κλεισω συμφωνωντας απολυτα μαζι σου. Προσωπικα πιστευω οτι στην παρουσα χρονικη περιοδο η AUDI εχει τα καλυτερα εσωτερικα με διαφορα, απο τους λοιπους γηγενης κ japan premium (εξαιρουνται ιταλοι κ αγγλοι). ειμαι κατοχος QASHQAI K YARIS. Θελω να με πιστεψεις οτι συνεργειο δεν ξερω τι σημαινει. ετυχε? για το nissan ισως. για το toyota σιγουρα οχι. Ωστοσο ωφειλω να επισημανω τις προτεραιοτητες του καθενα. τεραστια αξιοπιστια με κορυφαια εξυπηρετηση κ αναγνωριση σε περιπτωση αστοχιας υλικων κτλ, με πολυ καλη ποιοτητα υλικων ή κορυφαια ποιοτητα με διαφορα κ αξιοπιστια αοριστη κ εξυπηρετηση πελατη κατα το δοκουν, με πανακριβα servis κτλ. μην ξεχνας μιλαμε για κω__γερμανους. σιγουρα το ιδανικο auto για μενα θα ηταν εσωτερικα audi με μηχανικα - ηλεκτρικα- ηλεκτρονικα japan. αυτο δεν γινεται βεβαια για ευνοητους λογους. ΦΙΛΙΚΑ
Oso kalo kai na einai h timh tou einai uperbolikh. Ligo akomh kai ftanei ta lefta tou A4 me to opoio den sugkrinetai se tipota. Platforma MLB pou den sugkrinetai me opoiadhpote allh.
Αγαπητέ Παύλο, συμφωνώ μαζί σου απόλυτα ότι η σύγκριση μεταξύ audi και nissan δεν υφίσταται αφού η μια μαρκα είναι premium σε αντίθεση με την άλλη. Η σύγκριση μεταξύ των 2 μαρκών έγινε για να σχολιαστεί σχόλιο άλλου χρήστη που έκανε σύγκριση του q2 με το nissan qashqai (το σχόλιο έχει διαγραφεί) για να εξαχθεί το συμπέρασμα ότι ο καθένας ό,τι πληρώσει παίρνει και ότι διαλέγει ένα αυτοκίνητο ανάλογα με τα (υποκειμενικά) κριτήρια που θέτει. (π.χ.Το q2 μπορεί να είναι όμορφο και φτηνό για τον χ ενώ για τον ψ άσχημο και πανάκριβο). Όσο για τη σύγκριση μεταξύ xtrail και α3, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα τα 2 αυτά μοντέλα. Η σύγκριση θα έπρεπε μεταξύ q7 και xtrail. Αλλά επειδή δεν έχω q7 χρησιμοποίησα ως "τεκμήριο" το α3. Απλά με τη σύγκριση αυτή ήθελα να δείξω ότι ένα audi, ακόμη και μικρότερης κατηγορίας, εχει τα χαρακτηριστικά που το κάνουν να διακρίνει, να είναι premium, σε αντίθεση με άλλα compact μοντέλα που θεωρούνται ναυαρχίδες για μια μάρκα (όπως το xtrail για τη νισσάν) και θα έπρεπε να είναι άψογα σε όλους τους τομείς: ασφάλεια, ποιότητα κατασκευής, ηχομόνωση, κλπ . Για να πουμε την αλήθεια, αναλογικά με τα λεφτά που δίνεις για ένα xtrail είναι μια πολύ καλή επιλογή. Aν σύγκρινα xtrail με q7 τα αποτελέσματα θα ηταν προφανή. Aλλά για να πάρεις q7 θες μια ολόκληρη περιουσία.... Εγώ προσωπικά δεν βρίσκω το λόγο να αγοράσει κανείς q2. θα αγόραζα q3. Όμως όλα είναι υποκειμενικά και θέμα επιλογών και γούστου. Φιλικά, Λάζαρος
ΦΙΛΕ audi_maniac, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΧΗΣ, α. ΔΙΟΤΙ Η audi ανεξαρτητου αξιοπιστιας κ πελατειακης σχεσης με τον πελατη (για πανηγυρια μαλλον) πρεσβευει πολυτελεις κατασκευες κ ως εκ τουτου θα πρεπει να την συγκρινεις με το αντιστοιχο μοντελο της INFINITY εαν υπαρχει. β. τι σχεση εχει to Α3 με το XTRAIL (αλλες κατηγοριες).
Η audi έχει πάρει τον στραβό τον δρόμο....Όντως όπως ανέφερε κάποιος πιο πάνω έφτασε η ναυαρχίδα της peugeot 3008.Μία κατηγορία μόνο του...
Στο δρομο δε ξερω τι καταφερε, στις πωλησεις παντως ηρθε 8ο και καταϊδρωμενο!!!