ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Νέο Renault Arkana εναντίον Premium: Audi Q3 Sportback & BMW X2

Νέο Renault Arkana εναντίον Premium: Audi Q3 Sportback & BMW X2

50.083 Επισκέψεις στο άρθρο (31/12/2021)

Τα Audi Q3 Sportback, BMW X2 και Renault Arkana σπάνε τα καθιερωμένα στην κατηγορία των SUV, ενσωματώνοντας coupe στοιχεία στη σχεδίασή τους. Q3 λοιπόν, με ποιότητα που ξεχωρίζει, οδηγοκεντρική Χ2 ή Arkana με 10 χιλιάρικα λιγότερα;

Η κατηγορία των SUV crossover πλέον κυριαρχεί, οδηγώντας έτσι τους κατασκευαστές να δημιουργούν νέες προτάσεις, αλλά και νέες υποκατηγορίες. Αυτή η ανάγκη λοιπόν για διαφορετικότητα γέννησε τα SAC (Sport Activity Coupe), ή αν προτιμάτε τα coupe crossover.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

H τελευταία προσθήκη λοιπόν σε αυτή την υποκατηγορία, είναι το νέο Renault Arkana, το πρώτο mainstream SAC, τo οποίο έρχεται για να μπει σφήνα και να ανταγωνιστεί τις ήδη υπάρχουσες premium επιλογές της κλάσης, όπως το Audi Q3 Sportback και τη BMW X2. Πάμε να δούμε λοιπόν, πόσο ανταγωνιστικό μπορεί να είναι το γαλλικό μοντέλο απέναντι στους γερμανούς, συγκρίνοντας τις βενζινοκίνητες αυτόματες εκδόσεις τους παρόμοιας απόδοσης. Πιο συγκεκριμένα το Arkana με τους 140 ίππους, το Q3 Sportback με 150 και την X2 με 136 αντίστοιχα.

Value for money: Renault Arkana με δέκα χιλιάρικα κάτω

Ασφαλώς το mainstream Arkana είναι το πιο προσιτό ανάμεσα στα τρία μοντέλα με κόστος από 26.490 ευρώ, τη στιγμή που το Audi Q3 Sportback κοστίζει από 37.500 ευρώ και η X2, μετά την προσθήκη του αυτόματου κιβωτίου (βρίσκεται στη λίστα προαιρετικού εξοπλισμού), από 35.873 ευρώ. Διαφορά που δεν έχει να κάνει με τον εξοπλισμό, καθώς και τα τρία μοντέλα δεν έχουν κάποια έλλειψη ή κάποιο έξτρα στοιχείο που κάνει τη διαφορά, αλλά με την αίσθηση πολυτέλειας.

Σχεδίαση: Πιο επιβλητικά τα Arkana και Q3 Sportback λόγω μεγέθους

Ξεχωριστά είναι και τα τρία μοντέλα, λόγω της κουπέ λογικής στη σχεδίασή τους με την κεκλιμένη οροφή και την επιμηκυμένη τρίτη κολώνα που διαμορφώνει το ιδιαίτερο αισθητικά πίσω μέρος.  Η πιο νέα άφιξη, το νέο Arkana των 4,56 μ. διακρίνεται για τις δυναμικές γραμμές του, όπως προκύπτει από  το σχήμα των πλευρικών παραθύρων και το πλαϊνό νεύρο. Από την άλλη βέβαια έκδηλος είναι και ο SUV χαρακτήρας του, που εκφράζεται από την αυξημένη απόσταση από το έδαφος (200 χλστ.), το μυώδες προφίλ με τους φαρδείς ώμους και τα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος.

Με σπορτίφ διάθεση είναι και η εμφάνιση του Q3 Sportback (4.500 χλστ. σε μήκος). Πέρα από τα αγριωπά άκρα στην αίσθηση αυτή συμβάλει και η διαμόρφωση του πίσω μέρους, στοιχεία που αναδεικνύουν τα σχεδιαστικά νεύρα και τους τονισμένους ώμους του Q3. Το Q3 Sportback δείχνει πολύ πλατύ, χαμηλό και έτοιμο να «χιμήξει» στο δρόμο. 

Από την πλευρά της η ΒΜW Χ2 είναι πιο «μαζεμένη» σε διαστάσεις (4,36 μ.), μειονεκτώντας έτσι στο στοιχείο της επιβλητικότητας συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα. Αυτό δεν αναιρεί ωστόσο το καλαίσθητο τελικό αποτέλεσμα που μοιάζει σαν ένα σπορ πεντάθυρο μικρομεσαίο το οποίο στέκεται κάπως ψηλότερα από το δρόμο.
 

Εσωτερικό-Χώροι

Κινητήρες: Καλύτερες επιδόσεις για Arkana και Q3, καίει πολύ η BMW X2

Στον δρόμο: Εξαιρετική κύλιση το Q3, δυναμισμός από την X2, ικανοποιεί το Arkana

VFM το Arkana , Q3 Sportback το hi-tech, πιο fun to drive η X2

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
Citroen