Το Audi TT 2.0 TDI quattro έχει ισχύ 184 ίππων και ροπή 380 Nm ροπής. Το Coupe θέλει 6,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, με το Roadster να χρειάζεται 7 δλ. Η τελική ταχύτητα είναι αντίστοιχα 234 και 230 χλμ./ώρα.
Audi TT 2.0 TDI quattro
6.630 Επισκέψεις στο άρθρο (8/12/2016)
Ένας στους δύο που αγοράζει Audi TT σήμερα, το θέλει τετρακίνητο. Εύλογα, δεν γινόταν να μην υπάρξει το Audi TT 2.0 TDI quattro. Δείτε σε νούμερα τα νέα Coupe και Roadster μοντέλα των 184 ίππων.
Από τη στιγμή που το ένα στα δύο Audi TT που πωλούνται παγκοσμίως σήμερα είναι τετρακίνητο, ήταν ζήτημα χρόνου το πότε θα επεκτείνουν οι Γερμανοί προς τα κάτω τις quattro εκδόσεις.
Η μέση κατανάλωση στο Coupe είναι στα 5,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 137 γρ./χλμ. Η Roadster έκδοση, αντίστοιχα ζητά 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 142 γρ./χλμ. CO2.
Κάπως έτσι προέκυψε και η quattro έκδοση με τον 2.0 TDI κινητήρα, τόσο στην Coupe όσο και στην Roadster εκδοχή του Audi TT. Το τετρακύλινδρο μοτέρ πετρελαίου συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο S Tronic αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Το Audi TT 2.0 TDI quattro έχει ισχύ 184 ίππων και ροπή 380 Nm ροπής. Το Coupe θέλει 6,7 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, με το Roadster να χρειάζεται 7 δλ. Η τελική ταχύτητα είναι αντίστοιχα 234 και 230 χλμ./ώρα.
Η μέση κατανάλωση στο Coupe είναι στα 5,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 137 γρ./χλμ. Η Roadster έκδοση, αντίστοιχα ζητά 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 142 γρ./χλμ. CO2.
Οι παραγγελίες του Audi TT 2.0 TDI quattro ξεκίνησαν στη Γερμανία, με τις παραδόσεις να γίνονται από τις αρχές του νέου έτους.
Καποιος μας κανει αστεια!!
Αντε να δω τον ηρωα που θα αγορασει vw με τεσσερις κυκλους πετρελαιου και δεν θα κλαιει με μαυρο δακρυ....γιουχου dieselgate εδω!!
Οι πετρελαιοκινητήρες του group vw είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ!!!ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΠΑΝΤΑ!!!Σαφώς και δεν είναι όπως της mercedes, bmw, toyota, group psa, renault ...
Καποιος μας κανει αστεια!! Αντε να δω τον ηρωα που θα αγορασει vw με τεσσερις κυκλους πετρελαιου και δεν θα κλαιει με μαυρο δακρυ....γιουχου dieselgate εδω!!
Οι πετρελαιοκινητήρες του group vw είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ!!!ΤΗΡΟΥΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΠΑΝΤΑ!!!Σαφώς και δεν είναι όπως της mercedes, bmw, toyota, group psa, renault ...