Σημαντική αύξηση σημείωσε ο όγκος των πωλήσεων της Mitsubishi στην Ευρώπη, με τη ιαπωνική φίρμα να βλέπει τις πωλήσεις της να μεγαλώνουν κατά 19% το 2018 (165.259 μονάδες), σε σχέση με το 2017 (139.365 μονάδες).
Τον αυξημένο όγκο πωλήσεων ακολούθησαν και οι περισσότερες αγορές στη «γηραιά ήπειρο», με την Ελβετία (46%), την Πολωνία (48%), την Ολλανδία (43%), την Ιταλία (41%) να σημειώνουν άνοδο πάνω από 40%. Ωστόσο καμία από αυτές τις επιδόσεις δεν ήταν η καλύτερη, καθώς στην αγορά της Γαλλίας η Mitsubishi παρέδωσε 7.303 μονάδες σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 64%.
Όπως σημειώνει η μάρκα σημαντικό ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα διαδραμάτισε το Mitsubishi Outlander PHEV, με τη ζήτηση να παραμένει ακόμα έντονη μετά την εισαγωγή της τελευταίας έκδοσης που ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2018.
Παράλληλα πρωταγωνιστικό ρόλο είχε και το Eclipse Cross, που κυκλοφόρησε στις αρχές του 2018 και έχει προσθέσει πάνω από 27.000 πωλήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη από τότε που ξεκίνησε, με το Mitsubishi ASX να παραμένει πάνω από 30.000 πωλήσεις.
Τέλος, σχολιάζοντας το αποτέλεσμα, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mitsubishi Motors Europe, Bernard Loire είπε: «Η αύξηση του όγκου κατά 19% το 2018 έχει αποδείξει τις δυνατότητες της μάρκας στην Ευρώπη. Με αυτή την ευκαιρία, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους πελάτες της Mitsubishi Motors και τους διανομείς / αντιπροσώπους μας στην Ευρώπη. Είμαστε πεπεισμένοι ότι μπορεί να αυξηθεί περαιτέρω ο όγκος στο εγγύς μέλλον».