ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το Plug-in υβριδικό Opel Grandland έκανε 1.115 χλμ. με ένα γέμισμα!

 Σχολιάστε 
1.167 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2025)
Το Plug-in υβριδικό Opel Grandland έκανε 1.115 χλμ. με ένα γέμισμα!

Η Opel αποφάσισε να «τσεκάρει» την αυτονομία του νέου της SUV.
Tο έκανε σε χειρότερες συνθήκες απ' αυτές του επίσημου κύκλου δοκιμών WLTP.
Έκανε συνολικά περίπου 200 χιλιόμετρα περισσότερα απ' ότι αναφέρει ο WLTP.
«Ξέραμε ότι θα κάνει πάνω από τα χιλιόμετρα το WLTP», είπε αρχιμηχανικός της Opel.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η Opel «τσέκαρε» τη συνδυαστική αυτονομία του νέου Plug-in υβριδικό Grandland

Η Opel αποφάσισε να τεστάρει η ίδια τη συνδυαστική αυτονομία που έχει το νέο Plug-in υβριδικό Grandland. Έτσι η γερμανική μάρκα αφού φούλαρε το νέο της ηλεκτροκίνητο SUV με βενζίνη και φόρτισε πλήρως την μπαταρία του, βγήκε στους δρόμους, όπου και το οδήγησε μέχρι το σημείο να αδειάσει. Σύμφωνα λοιπόν με τη μάρκα, η αυτονομία του ξεπέρασε κατά πολύ αυτή που αναφέρει ο κύκλος δοκιμών WLTP.

«Ξέραμε ότι θα κάνει πάνω από τα χιλιόμετρα το WLTP», είπε αρχιμηχανικός της Opel

«Οι τιμές WLTP είναι σαφείς: Σύμφωνα με τον επίσημο κύκλο δοκιμών, το νέο Grandland Plug-in Hybrid προσφέρει συνδυασμένη αυτονομία έως και 897 χιλιομέτρων, εκ των οποίων τα 87 χιλιόμετρα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Αλλά σκεφτήκαμε...  Ας δούμε τι μπορεί πραγματικά να κάνει το αυτοκίνητο. Το νέο μας SUV θα σπάσει σίγουρα το όριο των 1.000 χιλιομέτρων με γεμάτο ρεζερβουάρ και πλήρη φόρτιση. Οπότε το δοκιμάσαμε σε συνθήκες χειρότερες από ό,τι στον επίσημο κύκλο δοκιμών», δήλωσε ο Dirk Kaminski, αρχιμηχανικός της Opel, ο οποίος με τη συμβολή της ομάδας του αποφάσισε να πραγματοποιηθεί το τεστ.
 

Χειρότερες οι συνθήκες του τεστ από αυτές του WLTP

Σύμφωνα λοιπόν με την Opel, ενώ στον κύκλο δοκιμών WLTP η εξωτερική θερμοκρασία προσδιορίζεται περίπου στους 23 βαθμούς Κελσίου, η δική της δοκιμή ξεκίνησε υπό βροχή και αέρα, ένα πρωινό όπου η θερμοκρασία ήταν στους 11 βαθμούς Κελσίου, ενώ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μειώθηκε ακόμα και στους 4 βαθμούς Κελσίου. Επίσης το PHEV Grandland της δοκιμής «φορούσε» χειμερινά ελαστικά 19 ιντσών αντί για θερινά ελαστικά με χαμηλότερη αντίσταση κύλισης.

Κατάφερε να διανύσει 1.115 χιλιόμετρα μέχρι να αδειάσει!

Παρά τις δυσκολότερες συνθήκες του ταξιδιού, η Opel υποστηρίζει πως το Grandland κατάφερε να καλύψει 1.115 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 380 χιλιόμετρα έγιναν αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Η εταιρεία υπογραμμίζει πως η μέση ταχύτητα ήταν στα 80 χλμ./ώρα, ενώ η συνολική μέση κατανάλωση έφτασε τα 4,6 λτρ./100 χλμ.. Επίσης αναφέρει πως η δοκιμή έγινε σε τέσσερα στάδια, καθώς έπρεπε να γίνουν τα διαλλείματα για την τήρηση των χρόνων οδήγησης.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
ODIKI VOITHIA