Η περσινή επιλογή επίσης αφορούσε τις πιο μαλακές γόμες της γκάμας του 2017 – μαλακή, πολύ μαλακή, και πάρα πολύ μαλακή – όμως τα φετινά ελαστικά είναι ένα επίπεδο πιο μαλακά. Οπότε η φετινή εξαιρετικά μαλακή γόμα είναι δυο επίπεδα πιο μαλακή από την περσινή πάρα πολύ μαλακή γόμα.
Η επιφάνεια της YasMarina είναι λεία και όχι ιδιαίτερα απαιτητική για τα ελαστικά, έτσι μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι πιο μαλακές γόμες. Η εξαιρετικά μαλακή γόμα είχε κάνει ντεμπούτο πέρυσι στις δοκιμές εξέλιξης του Αμπου Ντάμπι.
Ο αγώνας εκκινεί αργά το απόγευμα και τελειώνει το βράδυ. Αυτό επηρεάζει τη συνήθη καμπύλη μεταβολής της θερμοκρασίας κατά τη διάρκεια των Grand Prix.
Η πίστα έχει φορά αντίθετη των δεικτών του ρολογιού. Σημαντικό ρόλο παίζει η ελκτική πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα καθώς τα πλευρικά φορτία είναι μικρά.
Η συνήθη στρατηγική του νικητή είναι αυτή της μιας αλλαγής. Πέρυσι ο οδηγός της Mercedes,Valtteri Bottas κέρδισε εκκινώντας με την πάρα πολύ μαλακή γόμα που άλλαξε σε πολύ μαλακή. Μόνο ένας οδηγός έκανε τρεις αλλαγές, μπορεί αυτή η τάση να ανατραπεί με τις πιο μαλακές, φετινές επιλογές;
Υπάρχει ποικιλία ταχυτήτων και στροφών στο Αμπου Ντάμπι οπότε το σετάρισμα των μονοθεσίων είναι ένας συμβιβασμός με μέσες κλίσεις στα πτερύγια των αεροτομών.