ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίασε το νέο 4ετές πλάνο της η Nissan.

Αυτή είναι η νέα στρατηγική της Nissan

1.904 Επισκέψεις στο άρθρο (29/5/2020)

Η Nissan παρουσίασε ένα νέο τετραετές παγκόσμιο πλάνο έως το τέλος της χρήσης 2023. Το κλιμακούμενο σχέδιο, περιλαμβάνει εξορθολογισμό κόστους και βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, ενώ μεταξύ άλλων εμπεριέχει και το λανσάρισμα 12 μοντέλων στους επόμενους 18 μήνες.

Με την εφαρμογή του σχεδίου, η Nissan δηλώνει πως στοχεύει στην επίτευξη περιθωρίου κέρδους 5% και ενός βιώσιμου παγκόσμιου μεριδίου αγοράς 6%, έως το τέλος της χρήσης 2023, συμπεριλαμβανομένων αναλογικών συνεισφορών από την επιχείρηση κοινού μετοχικού κεφαλαίου ύψους 50%, στην Κίνα. Το τετραετές σχέδιο επικεντρώνεται σε δύο τομείς, στον εξορθολογισμό και την προτεραιότητα στις βασικές αγορές και τα βασικά προϊόντα.
 
Για τον πρώτο τομέα οι ενέργειες που έχει ετοιμάσει η Nissan είναι: η ευθυγράμμιση της  παραγωγικής ικανότητας της Nissan κατά 20% έως 5,4 εκατομμύρια μονάδες ετησίως, υπό την προϋπόθεση μιας τυποποιημένης λειτουργίας. Η επίτευξη ποσοστού χρησιμοποίησης εγκαταστάσεων άνω του 80%, καθιστώντας τις λειτουργίες πιο κερδοφόρες. Ο εξορθολογισμός της παγκόσμιας γκάμας  προϊόντων κατά 20% (από 69 σε λιγότερα από 55 μοντέλα). Η μείωση σταθερού κόστους κατά περίπου 300 δισεκατομμύρια γιεν. Η πρόθεση για κλείσιμο του εργοστασίου  της Βαρκελώνης στη Δυτική Ευρώπη. Η ενοποίηση της παραγωγής της Βόρειας Αμερικής στα βασικά μοντέλα. Το κλείσιμο παραγωγικών εγκαταστάσεων στην Ινδονησία και επικέντρωση στις εγκαταστάσεις της Ταϊλάνδης, ως ενιαίας βάσης παραγωγής στην  ASEAN. Η συνεργασία με τους εταίρους της Συμμαχίας,  για τον διαμοιρασμό  πόρων, συμπεριλαμβανομένης της παραγωγής, των μοντέλων και των τεχνολογιών
 
Για τον δεύτερο τομέα η ιαπωνική φίρμα σκοπεύει στην εστίαση στις βασικές επιχειρησιακές δραστηριότητες στις αγορές της Ιαπωνίας, της Κίνας και της Βόρειας Αμερικής. Στην αξιοποίηση στοιχείων του ενεργητικού της Συμμαχίας για τη διατήρηση των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων της στο κατάλληλο  επίπεδο στη Νότια Αμερική, στην ASEAN και την Ευρώπη. Στην έξοδο από τη Νότια Κορέα, από τη Ρωσία για το εμπορικό σήμα της  Datsun και στον εξορθολογισμό των δραστηριοτήτων σε ορισμένες αγορές της ASEAN. Στην εστίαση σε βασικές κατηγορίες μοντέλων παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων των βελτιωμένων κατηγοριών C και D, των ηλεκτρικών οχημάτων και των σπορ αυτοκινήτων. Στο λανσάρισμα  12 μοντέλων στους επόμενους 18 μήνες. Στην διεύρυνση της παρουσίας στα ηλεκτρικά, συμπεριλαμβανομένου του e-POWER, με περισσότερες από 1 εκατομμύριο πωλήσεις τέτοιων οχημάτων,  έως το τέλος της χρήσης 2023. Στο λανσάρισμα  του προηγμένου συστήματος  υποστήριξης οδηγού ProPILOT σε περισσότερα από 20 μοντέλα σε 20 αγορές, στοχεύοντας  πάνω από 1,5 εκατομμύρια οχήματα  να είναι εξοπλισμένα με αυτό το σύστημα, σε ετήσια βάση,  έως το τέλος της χρήσης 2023.
 
Τέλος, να σημειωθεί πως στο άκουσμα του ενδεχόμενου κλεισίματος του εργοστασίου στη Βαρκελώνη, οι εργαζόμενοι κινητοποιήθηκαν αμέσως, καθώς πάνω από 1.000 άτομα συγκεντρώθηκαν στην πύλη διαμαρτυρόμενοι για αυτή την προοπτική. Αυτό έφερε την άμεση αντίδραση της ισπανικής κυβέρνησης η οποία ανέφερε πως θα κάνει ότι περνάει από το χέρι της για να μην συμβεί κάτι τέτοιο.     

Δείτε την παρουσίαση του νέου στρατηγικού πλάνου της Nissan.

 

Hyundai
POIO BRIDGESTONE