ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αυτή είναι η σπορ i16 που η BMW «σκότωσε» λόγω πανδημίας
4 Φωτογραφίες »

Αυτή είναι η σπορ i16 που η BMW «σκότωσε» λόγω πανδημίας

1.822 Επισκέψεις στο άρθρο (12/2/2024)

- Θα ήταν το μοντέλο-διάδοχος της Plug-in υβριδικής i8
- Ήταν έτοιμο μέσα-έξω, λέει ο διευθυντής σχεδιασμού της BMW
- Μπορεί να ερχόταν με Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης 599 ίππων

Θα ήταν το μοντέλο-διάδοχος της Plug-in υβριδικής i8

Η BMW αποκάλυψε ότι πριν την πανδημία του COVID-19 ετοίμαζε ένα μοντέλο-διάδοχο της σπορ Plug-in υβριδικής i8, το οποίο όμως, λόγω των απρόσμενων συνθηκών, αναγκάστηκε να αφήσει στην άκρη. H i16, όπως ήταν γνωστή στα στάδια σχεδιασμού, ήταν μια μετεξέλιξη του Vision M concept που η BMW είχε παρουσιάσει το 2019. Θα ήταν βασισμένη στην i8 για εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων στην σχεδίαση, αλλά θα ερχόταν και με σχεδιαστικές πινελίες της κλασσική δίπορτης M1 της δεκαετίας του 1970. Τα σχέδια της i16 αποκάλυψε ο τωρινός διευθυντής σχεδιασμού, Domagoj Dukec, στο Instagram της BMW.

Ήταν έτοιμο μέσα-έξω, λέει ο διευθυντής σχεδιασμού της BMW

«Μέσα σε λιγότερο από 12 μήνες το αυτοκίνητο ήταν έτοιμο - μέσα και έξω», έγραψε ο κ. Dukec στην ανάρτηση. «Το κλειδί ήταν να χρησιμοποιήσουμε την σύνθετη δομή του BMW i8... Αλλά ενώ εμείς προχωράγαμε, ο κόσμος άλλαξε το 2020. Και έτσι, οι εργασίες για το project έπρεπε δυστυχώς να σταματήσουν», συνέχισε.

Μπορεί να ερχόταν με Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης 599 ίππων

Τα σχέδια της i16, δείχνουν ένα μοντέλο με ρετρό πινελιές, αλλά στις διαστάσεις της i8. Είχε ίδιο μέγεθος παραθύρων, είχε στην ίδια θέση τις κολόνες του παρμπρίζ και αρκετές άλλες ομοιότητες στα βασικά σημεία της αρχιτεκτονικής ενός αυτοκινήτου. Παραμένει άγνωστο αν η i16 θα ερχόταν με το Plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης της i8 με τον 3κύλινδρο 1,5 λίτρων που προσέφερε 231 άλογα και 350 Nm ροπής και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 130 ίππων με μπαταρία 7,1 kWh να το τροφοδοτεί. Πάντως στο Vision M concept η BMW είχε κάνει λόγο για 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα στην καρδιά ενός υβριδικού συστήματος κίνησης, που θα είχε συνδιαστική ισχύ 599 αλόγων. 

FORD
WEATHER CONTROL 005 EVO