- Δεύτερο φρεσκάρισμα για το XC90.
- Νέα σχεδίαση στα φωτιστικά σώματα.
- Μεγαλύτερη οθόνη αφής 11,2 ιντσών στην καμπίνα.
- Ήπια υβριδικό και Plug-in υβριδικό.
Δεύτερο φρεσκάρισμα για το XC90
Το ανανεωμένο XC90 παρουσίασε η Volvo. Το φρεσκαρισμένο SUV αποκτά νέα μάσκα και προβολείς, νέα, μεγαλύτερη οθόνη αφής στο εσωτερικό, ενώ θα συνεχίσει προσφέρεται με ήπια υβριδικούς κινητήρες βενζίνης αλλά και ως Plug-in υβριδικό. Να σημειωθεί πως αυτό είναι το δεύτερο φρεσκάρισμα που λαμβάνει το μοντέλο, έχοντας κυκλοφορήσει αρχικά το 2014 και ανανεωθεί για πρώτη φορά το 2019.
Νέα σχεδίαση στα φωτιστικά σώματα
Εξωτερικά, το XC90 ξεχωρίζει από το προηγούμενο μοντέλο χάρη στα νέας σχεδίασης LED φωτιστικά σώματα, τα οποία έχουν το σχήμα ενός πλαγιαστού «Τ», θυμίζοντας αυτά του ηλεκτρικού EX90. Η μάσκα είναι επίσης ανασχεδιασμένη, φέροντας διακοσμητικές διαγώνιες ραβδώσεις, ενώ ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει επίσης τροποποιηθεί με κάθετους αεραγωγούς και κάτω εισαγωγή αέρα εκτείνεται πιο μακριά από πριν. Στο πίσω μέρος το μόνο που άλλαξε είναι οι «υπογραφές» των φωτιστικών σωμάτων.
Μεγαλύτερη οθόνη αφής 11,2 ιντσών στην καμπίνα
Πιο σημαντικές αλλαγές συμβαίνουν στο εσωτερικό. Εκεί μία νέα οθόνη αφής 11,2 ιντσών φιλοξενεί το infotainment αντί της προηγούμενης των 9 ιντσών. Σύμφωνα με όσα ισχυρίζεται η μάρκα, η νέα οθόνη είναι πιο ευκρινής και πιο εύχρηστη από την προηγούμενη. Η Volvo ισχυρίζεται ότι έχει προσθέσει επιπλέον ηχομόνωση σε ορισμένα μέρη του οχήματος για μια πιο αθόρυβη καμπίνα. Κατά τα άλλα, το ταμπλό ενσωματώνει επανασχεδιασμένους αεραγωγούς και διαθέτει διακοσμητικά πάνελ κατασκευασμένα από ανακυκλωμένα υλικά. Η κεντρική κονσόλα προσφέρει περισσότερο χώρο αποθήκευσης συμπεριλαμβανομένης μιας πρόσθετης ποτηροθήκης. Κλείνοντας με την καμπίνα, σε νέα θέση βρίσκεται ο ασύρματος φορτιστής. Το XC90 μπορεί επίσης να εξοπλιστεί με το ηχοσύστημα Bowers & Wilkins High Fidelity.
Ήπια υβριδικό και Plug-in υβριδικό
Το φρεσκαρισμένο XC90 θα προσφέρεται με δύο ήπια υβριδικά 48βολτα κινητήρια σύνολα βενζίνης (Β5 και Β6), αλλά και ως Plug-in υβριδικό (Τ8). Η Volvo αρνήθηκε να μπει σε λεπτομέρειες σχετικά με τις προδιαγραφές. Ωστόσο, το Β5 αναμένεται να εξοπλίζεται με τούρμπο 4κύλινδρο κινητήρα με απόδοση 250 άλογα και 360 Nm ροπής, ενώ στην ισχυρότερη έκδοση Β6, το XC90 αυξάνει την ιπποδύναμη στα 300 άλογα και τη ροπή στα 420 Nm. Τέλος, το ισχυρότερο Plug-in υβριδικό Τ8 συνδυάζει και πάλι έναν βενζινοκινητήρα 310 ίππων με ηλεκτρικό μοτέρ 145 ίππων. Μία μπαταρία ιόντων λιθίου 18,8 kWh προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία κίνησης για 71 χιλιόμετρα. Να σημειωθεί πως όλες οι εκδόσεις του XC90 είναι τετρακίνητες.
Συνέχεια του άρθρου >>>