Το «ix35» τέλος για την Ευρώπη. Το όνομα, όχι το αυτοκίνητο, καθώς αυτό αντικαθίσταται με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, στο οποίο επιστρέφει η ονομασία «Tucson».
Αυτό είναι το νέο Tucson
43.606 Επισκέψεις στο άρθρο (18/2/2015)
Ομορφότερο, μεγαλύτερο, πιο ποιοτικό και με 5 επιλογές σε κινητήρες, επανέρχεται το Hyundai Tucson στην αγορά των μικρομεσαίων crossover οχημάτων, έχοντας προφανώς υψηλούς στόχους.
Το «ix35» τέλος για την Ευρώπη. Το όνομα, όχι το αυτοκίνητο, καθώς αυτό αντικαθίσταται με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, στο οποίο επιστρέφει η ονομασία «Tucson». Ντεμπούτο θα κάνει το Μάρτιο στη Γενεύη και η εμπορική του «σταδιοδρομία» θα ξεκινήσει μέσα στο δεύτερο μισό της χρονιάς. Σήμερα έχουμε την πρώτη μας γνωριμία.Η Hyundai, λοιπόν, επιστρέφει στη νευραλγική κατηγορία των compact crossover με ένα μοντέλο που μεγάλωσε σε διαστάσεις. Με μήκος 4.475 χλστ., είναι πιο μακρύ κατά 65 χλστ. από το ix35, ενώ έχει πλάτος 1.850 χλστ. (+30 χλστ.) και ύψος 1.645 χλστ. Πατάει και σε διευρυμένο μεταξόνιο κατά 30 χλστ. (2.670 χλστ.) και παρόλη την αύξηση των διαστάσεών του, «κατάφερε» να μειώσει τον όγκο του πορτμπαγκάζ του από τα 591 στα 513 λτ., μια τιμή πάντως που παραμένει ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κλάσης.Ο επικεφαλής σχεδίασης του Hyundai Motor Group, κος Schreyer, χαρακτήρισε την αισθητική του νέου Tucson ως «τολμηρή και αθλητική», ενώ φέρει και την εξαγωνική μάσκα, το νέο σήμα κατατεθέν της σχεδίασης της εταιρείας. Η αλήθεια είναι, πάντως, πως το νέο κορεάτικο crossover δείχνει στις φωτογραφίες όμορφο, με τα νεύρα και τις ακμές του αμαξώματος να συνδυάζονται με ενδιαφέρουσες σχεδιαστικές λεπτομέρειες.Για το εσωτερικό η Hyundai υπόσχεται αυξημένη ευρυχωρία και αναβάθμιση της ποιότητας. Το τελευταίο επιτυγχάνεται με την τοποθέτηση μαλακών πλαστικών, αλλά και μέσω του εμπλουτισμού του εξοπλισμού άνεσης με στοιχεία όπως τα θερμαινόμενα – αεριζόμενα εμπρός καθίσματα και το νέας γενιάς σύστημα πλοήγησης, το οποίο φέρεται να είναι τρεις φορές πιο γρήγορο από πριν.Αλλα προεξάρχοντα στοιχεία του εξοπλισμού είναι το πορτμπαγκάζ που ανοίγει αυτόματα μόλις πλησιάσει ο οδηγός, το σύστημα παρκαρίσματος Smart Parking Assist System (SPAS), η τεχνολογία αυτόματου φρεναρίσματος Autonomous Emergency Braking με τρεις λειτουργίες (για πεζούς, αστική και μικτή), αλλά και τα Lane Keeping Assist System, Rear Traffic Cross Alert και Blind Spot Detection.Η παλέτα των κινητήρων, τέλος, του νέου Tucson θα περιλαμβάνει δύο επιλογές βενζίνης και τρεις πετρελαίου. Η βασική είναι η ατμοσφαιρική 1.6 GDI των 135 ίππων, ενώ πιο πάνω τοποθετείται η turbo 1.6 T-GDI των 176 αλόγων. Το entry level diesel μοντέλο είναι αυτό που φέρει σύνολο 1,7 λτ. ισχύος 115 ίππων. Πιο πάνω, υπάρχουν δύο αποδόσεις του 2λιτρου συνόλου, με 136 και 184 ίππους. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, με την υπερτροφοδοτούμενη βενζίνης να διατίθεται προαιρετικά και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (7DCT), ενώ στις 2λιτρες εκδόσεις πετρελαίου τοποθετείται και 6άρι αυτόματο. Διαθέσιμες θα είναι τόσο προσθιοκίνητες όσο και τετρακίνητες εκδόσεις του νέου Hyundai Tucson.
Ντεμπούτο θα κάνει το Μάρτιο στη Γενεύη και η εμπορική του «σταδιοδρομία» θα ξεκινήσει μέσα στο δεύτερο μισό της χρονιάς.
εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην εφοδιάζεται το νέο Tucson με τον ήδη υπάρχοντα από το τωρινό i30, κινητήρα των 1600 κ.ε. με 128 ίππους πετρελαίου?
εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην εφοδιάζεται το νέο Tucson με τον ήδη υπάρχοντα από το τωρινό i30, κινητήρα των 1600 κ.ε. με 128 ίππους πετρελαίου?
23000 χιλ
Αξιολογώντας το overview φαίνεται ότι έχει πολύ καλές προοπτικές. Η τιμή της έκδοσης diesel με τα 110 hp πού θα κινείται άραγε;