Σε μια εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις εγκαταστάσεις της Helexpo στο Μαρούσι οι δημοσιογράφοι μέλη του ανεξάρτητου δημοσιογραφικού θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» επέλεξαν το Ford Fiesta ως «Αυτοκίνητο του 2018».
Η επιλογή έγινε φέτος για πρώτη φορά με ένα νέο σύστημα ανοιχτής ψηφοφορίας, σύμφωνα με το οποίο κάθε μέλος του θεσμού κατανέμει ένα σύνολο 100 βαθμών στα 10 αυτοκίνητα που συμμετέχουν στην ψηφοφορία. Αυτά τα 10 αυτοκίνητα είχαν περάσει στην τελική φάση κατά τη διαδικασία προεπιλογής (η οποία επίσης πραγματοποιείται με ψηφοφορία) από 27 νέα μοντέλα τα οποία παρουσιάστηκαν κατά το προηγούμενο 12μηνο στην ελληνική αγορά.
Τα αυτοκίνητα της τελικής φάσης ήταν (με αλφαβητική σειρά) τα Ford Fiesta, Honda Civic, Hyundai i30, Kia Stonic, Nissan Micra, Renault Megane, SEAT Ibiza, Skoda Kodiaq, Toyota C-HR και VW Polo. Μετά την καταμέτρηση των ψήφων νικητής και «Αυτοκίνητο του 2018» αναδείχθηκε το Ford Fiesta με 338 βαθμούς, κερδίζοντας στην κυριολεξία στο νήμα το SEAT Ibiza, με μόλις 1 βαθμό διαφορά, δείγμα της δύσκολης επιλογής που είχαν να κάνουν φέτος οι ψηφοφόροι απέναντι σε 10 πολύ καλά αυτοκίνητα.
Οι δημοσιογράφοι μέλη του θεσμού επιλέγουν κάθε χρόνο το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα» ανάμεσα στα καινούργια αυτοκίνητα που εμφανίστηκαν στην ελληνική αγορά το προηγούμενο 12μηνο και τα οποία έχουν οδηγήσει στους ελληνικούς δρόμους, με κριτήρια που αφορούν την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ποιότητα, την πληρότητα της γκάμας, το κόστος αγοράς και χρήσης, αλλά και κάθε άλλο χαρακτηριστικό που συμβάλλει ώστε ένα αυτοκίνητο να ταιριάζει στην ελληνική πραγματικότητα και στην αντίληψη της αυτοκίνησης από τους Έλληνες καταναλωτές.
Όπως κάθε χρόνο, απονεμήθηκε και φέτος από το θεσμό ένα ειδικό βραβείο, αυτή τη φορά σχετικό με την οδική ασφάλεια. Το βραβείο απονεμήθηκε στην κα Ελένη Καρύδη της ΕΥΘΥΤΑ, για την ανιδιοτελή προσφορά της στην ευαισθητοποίηση του κοινού και ιδιαίτερα των μικρότερων ηλικιών για τη μεγάλη σημασία που έχει για την ελληνική κοινωνία η ενίσχυση της οδικής ασφάλειας.
Τα αυτοκίνητα της τελικής φάσης εκτέθηκαν επί μία εβδομάδα εμπρός από τις εγκαταστάσεις της Helexpo στο Μαρούσι. Χορηγοί της εκδήλωσης, εκτός από την Helexpo, ήταν επίσης τα λιπαντικά Eneos και η εταιρεία επαγγελματικών εργαλείων USAG. Οργανωτής της εκδήλωσης ήταν η Promauto.
Δείτε τον πίνακα με τις τελικά αποτελέσματα και την αναλυτική βαθμολογία:
Οκ γελασαμε πρωι πρωι. Τελευταιο το i30 οταν εξω εχει βαρεθει να βραβευεται. Αλλα απο Ελληνες "ειδικους" τι περιμενεις; Το μονο θετικο ειναι οτι με αργαααα αλλα σταθερα βηματα αρχιζει και υποχωρει η χρονια κουβαγκενιτιδα των τελευταιων δεκαετιων.
Η λιστα ειναι αναποδα στον υπολοιπο κοσμο και με περισσοτερους παικτες μεσα οπως π.χ. η Μazda η οποια θα εκτοπιζε με σχετικη ανεση τους παντες! Και ειπα γελασα οχι ζηλεψα. Τι να ζηλεψω; Αυτα που περασα οταν ειχα γερμανικα;;;Οχι ρε φιλε. Ουτε στον εχθρο μου δεν το ευχομαι!
Για ποιο Polo λεει; Γιαυτο που δεν φρεναρει ποτε;
Μαλλον η λιστα πρεπει να αναποδογυρισει, το ι30 εξαιρετικο αυτοκινητο και μπηκε τελευταιο,
βεβαια απο κολλημενους Ελληναραδες δεν περιμενεις και πολλα σε τετοιες βραβευσεις.
Το Micra εντωμεταξυ ειναι κατι σκαλια πιο πανω σε συνολο απο κατι Polo και Ibiza(Γελαω που πηρε 2η θεση).
Φιλε Γιωργο μιλας σε οχι απλα πρωην γερμανοφιλο αλλα αντιασιατη μεχρι αηδιας οποτε τα επιχειρηματα που αναφερεις τα ξερω πολυ καλα και με αυτα αγορασα τα 2 γερμανικα ενα κυρους και ενα καθημερινο. Ειναι πολυ ωραια αυτοκινητα για να τα οδηγεις και οντως εχουν αυτη την αρχοντικη ποιοτητα κυλισης αλλα οσον αφορα την ασφαλεια εσυ προφανως αναφερεσαι σε περιπτωση ατυχηματος και οντως ισχυει. Το θεμα ομως γερμανικη αναξιοπιστια αποδειχτηκε σε μενα θεμα ασφαλειας! Το να σου τρυπαει το σωληνακι λαδιου του συμπλεκτη και να μην εχεις συμπλεκτη δεν ειναι θεμα ασφαλειας; Το να σπαει το δευτερο ελατηριο του γκαζιου την ωρα του ταξιδιου και να μην δουλευει το πενταλ δεν ειναι θεμα ασφαλειας; Το να σου σπαει 2 και 3 φορες ο ιμαντας δεν ειναι θεμα ασφαλειας; Ασε που καποιοι φιλοι που τους παροτρυνα να αγορασουν γερμανικο μου εκοψαν την καλημερα με τα προβληματα που αντιμετωπισαν κι εκεινοι. Αγορασα ακριβο ιαπωνικο και μεχρι τωρα κανενα προβλημα. Οδικη συμπεριφορα; Απλα πρεπει να το οδηγησεις για να το πιστεψεις!Αγορασα και ενα φτηνο κορεατικο για μεσα στην πολη (εκει κι αν επαθα πλακα με την ποιοτητα κατασκευης) και ουτε με αυτο ειχα προβλημα. Αρα μαλλον βηματα για να μην πω αλματα εκανα μπροστα παρα πισωγυρισμα. Βλεπω γερμανικα πανω σε γερανο και κουναω το κεφαλι μου καθως μου ερχονται στη μνημη μου αυτα που περασα εγω αλλα και το οτι οι Γερμανοι συνεχιζουν την ιδια τακτικη στο θεμα αξιοπιστια.
Προσωπικά ένα από τα αδιάφορα μικρά που κυκλοφορούν στην αγορά!!!!Και είχα και Ford focus παλιά στην έκδοση sport και μπορώ να πω πως η ποιότητα των υφασμάτων και καθισμάτων πολύ φτηνιάρικη για τα χρήματά του!!!!Καλά αυτοκίνητα σε γενικές γραμμές αλλά αδιάφορα εντελώς!!!
Λογικε οτι ειχες γερμανικο και μπουχτησες δεν σε πιστευει κανεις. Το μονο που μπορω να πιστεψω ειναι οτι ειχες καποιο παλιο κακοσυντηρημενο μεταχειρισμενο που ουτε ξερεις τι του ειχαν κανει και λογικα καποια στιγμη θα εβγαλε προβλημα. Αλλιως το να πηγαινεις απο γερμανικο σε ιαπωνικο ειναι πισωγυρισμα και κανεις δεν το θελει στη ζωη του αυτο, εκτος και αν τον κανει η αναγκη. Δεν 8α πω ουτε για την ποιοτητα κυλισης ουτε την πολυτελεια ουτε το κυρος ουτε τιποτα. Πανω απο ολα η ασφαλεια και το πως αντιδρα το αυτοκινητο στις δυσκολες συν8ηκες. Και σε αυτο οι Γερμανοι ανεκα8εν ηταν και ειναι οι κορυφαιοι.
Ta apotelesmata einai polu fusiologika. Ta prwta an parathrhsete einai modela pou bgainoun edw kai 40+ xronia pou shmainei oti einai wrima kai ekseligmena kai apodedeigmena aksiopista afou kukloforoun apeira panw apo 20 xronwn sto dromo. H empireia den agorazetai se tipota gia auto auta ta modela 8a parameinoun sthn korufh gia panta.
Οκ γελασαμε πρωι πρωι. Τελευταιο το i30 οταν εξω εχει βαρεθει να βραβευεται. Αλλα απο Ελληνες "ειδικους" τι περιμενεις; Το μονο θετικο ειναι οτι με αργαααα αλλα σταθερα βηματα αρχιζει και υποχωρει η χρονια κουβαγκενιτιδα των τελευταιων δεκαετιων.
Η λιστα ειναι αναποδα στον υπολοιπο κοσμο και με περισσοτερους παικτες μεσα οπως π.χ. η Μazda η οποια θα εκτοπιζε με σχετικη ανεση τους παντες! Και ειπα γελασα οχι ζηλεψα. Τι να ζηλεψω; Αυτα που περασα οταν ειχα γερμανικα;;;Οχι ρε φιλε. Ουτε στον εχθρο μου δεν το ευχομαι!
Για ποιο Polo λεει; Γιαυτο που δεν φρεναρει ποτε; Μαλλον η λιστα πρεπει να αναποδογυρισει, το ι30 εξαιρετικο αυτοκινητο και μπηκε τελευταιο, βεβαια απο κολλημενους Ελληναραδες δεν περιμενεις και πολλα σε τετοιες βραβευσεις. Το Micra εντωμεταξυ ειναι κατι σκαλια πιο πανω σε συνολο απο κατι Polo και Ibiza(Γελαω που πηρε 2η θεση).
Φιλε Γιωργο μιλας σε οχι απλα πρωην γερμανοφιλο αλλα αντιασιατη μεχρι αηδιας οποτε τα επιχειρηματα που αναφερεις τα ξερω πολυ καλα και με αυτα αγορασα τα 2 γερμανικα ενα κυρους και ενα καθημερινο. Ειναι πολυ ωραια αυτοκινητα για να τα οδηγεις και οντως εχουν αυτη την αρχοντικη ποιοτητα κυλισης αλλα οσον αφορα την ασφαλεια εσυ προφανως αναφερεσαι σε περιπτωση ατυχηματος και οντως ισχυει. Το θεμα ομως γερμανικη αναξιοπιστια αποδειχτηκε σε μενα θεμα ασφαλειας! Το να σου τρυπαει το σωληνακι λαδιου του συμπλεκτη και να μην εχεις συμπλεκτη δεν ειναι θεμα ασφαλειας; Το να σπαει το δευτερο ελατηριο του γκαζιου την ωρα του ταξιδιου και να μην δουλευει το πενταλ δεν ειναι θεμα ασφαλειας; Το να σου σπαει 2 και 3 φορες ο ιμαντας δεν ειναι θεμα ασφαλειας; Ασε που καποιοι φιλοι που τους παροτρυνα να αγορασουν γερμανικο μου εκοψαν την καλημερα με τα προβληματα που αντιμετωπισαν κι εκεινοι. Αγορασα ακριβο ιαπωνικο και μεχρι τωρα κανενα προβλημα. Οδικη συμπεριφορα; Απλα πρεπει να το οδηγησεις για να το πιστεψεις!Αγορασα και ενα φτηνο κορεατικο για μεσα στην πολη (εκει κι αν επαθα πλακα με την ποιοτητα κατασκευης) και ουτε με αυτο ειχα προβλημα. Αρα μαλλον βηματα για να μην πω αλματα εκανα μπροστα παρα πισωγυρισμα. Βλεπω γερμανικα πανω σε γερανο και κουναω το κεφαλι μου καθως μου ερχονται στη μνημη μου αυτα που περασα εγω αλλα και το οτι οι Γερμανοι συνεχιζουν την ιδια τακτικη στο θεμα αξιοπιστια.
Προσωπικά ένα από τα αδιάφορα μικρά που κυκλοφορούν στην αγορά!!!!Και είχα και Ford focus παλιά στην έκδοση sport και μπορώ να πω πως η ποιότητα των υφασμάτων και καθισμάτων πολύ φτηνιάρικη για τα χρήματά του!!!!Καλά αυτοκίνητα σε γενικές γραμμές αλλά αδιάφορα εντελώς!!!
Λογικε οτι ειχες γερμανικο και μπουχτησες δεν σε πιστευει κανεις. Το μονο που μπορω να πιστεψω ειναι οτι ειχες καποιο παλιο κακοσυντηρημενο μεταχειρισμενο που ουτε ξερεις τι του ειχαν κανει και λογικα καποια στιγμη θα εβγαλε προβλημα. Αλλιως το να πηγαινεις απο γερμανικο σε ιαπωνικο ειναι πισωγυρισμα και κανεις δεν το θελει στη ζωη του αυτο, εκτος και αν τον κανει η αναγκη. Δεν 8α πω ουτε για την ποιοτητα κυλισης ουτε την πολυτελεια ουτε το κυρος ουτε τιποτα. Πανω απο ολα η ασφαλεια και το πως αντιδρα το αυτοκινητο στις δυσκολες συν8ηκες. Και σε αυτο οι Γερμανοι ανεκα8εν ηταν και ειναι οι κορυφαιοι.
Αναποδα θα ηθελες να ειναι η λιστα,επειδη εισαι λιγο πορωμενος.Αξια μεγαλη δεν εχει ετσι κι αλλιως. Γι αυτο,λογικε μου,μην ζηλευεις τοσο.
Λογικε μου,μην ζηλευεις τοσο.
Ta apotelesmata einai polu fusiologika. Ta prwta an parathrhsete einai modela pou bgainoun edw kai 40+ xronia pou shmainei oti einai wrima kai ekseligmena kai apodedeigmena aksiopista afou kukloforoun apeira panw apo 20 xronwn sto dromo. H empireia den agorazetai se tipota gia auto auta ta modela 8a parameinoun sthn korufh gia panta.