Η BMW 318i είναι πλέον 3κύλινδρη, με μοτέρ στα 1,5 λίτρα το οποίο αποδίδει 136 ίππους. Της πάει;
Test: BMW 318i Steptronic
65.950 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2016)
Η ανανεωμένη «τριάρα» της BMW φοράει τον 3κύλινδρο, τούρμπο 1.500άρη κινητήρα της φίρμας και παίζει μπάλα στο μοντέρνο downsized παιχνίδι της premium κατηγορίας.
Το downsizing χτύπησε την πόρτα και των premium μεσαίων μοντέλων: Μετά το νέο Audi A4, που κατέβηκε στα 1.400 κυβικά, βλέπουμε και την 3αρα της BMW να «πέφτει» στο 1,5 λτ. Έτσι, η βάση της ανανεωμένης 3άρας αποκτά τον 3κύλινδρο 1,5 TwinPower τούρμπο κινητήρα βενζίνης με τα 136 άλογα, που γνωρίσαμε αρχικά στο ΜΙΝΙ Cooper. Ο νέος κωδικός για τη βασική έκδοση της 3άρας είναι ο «318i» καταργώντας την 316i με 1.600άρη τούρμπο κινητήρα και επίσης 136 άλογα.
Tο κόστος της ανανεωμένης 318i είναι 34.055 ευρώ. Το πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας δεν παρουσιάζει κάποια χτυπητή παράληψη, όντας πληρέστατο και στο μήκος κύματος, που προστάζει το premium ύφος της κατασκευής.
Αγαπητε "giorgos......", αν ξαναδιαβάσεις το σχολιο μου θα προσεξεις ότι η γνωμη που εκφραζω για την ποιοτητα κατασκευης της ιταλιδας καταλαμβανει δυο μονο αραδες.Εχει και υπολοιπες σειρες.Επι του προκειμενου,οχι δεν ημουν ποτε ιδιοκτητης 75αρας(δυστυχως), είμαι ιδιοκτητης εξιδικευμενου συνεργείου σε πολη της Δ.Μακεδονιας.Τα διαπιστωμενα ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ των ιταλων εως τα μεσα της δεκαετιας του '90 στην συναρμολογηση,στην ποιοτητα των ηλεκτρικων ντοπιων προμηθευτων,(λεγε με magneti marelli) στην αντισκωριακη προστασια,στην εν γενει ποιοτητα του εσωτερικου και αλλα, ουκ εστιν αριθμος,με το χερι στην καρδια συναναγνωστη,δεν τ'ακους πρωτη φορα από μενα.Συμφωνοι την δεκαετια του '80 οι δυο εκκεντροφόροι σε υψηλης αποδοσης κινητήρες,τα 4δισκοφρενα,η αρχιτεκτονικη του πισω de dion που φιλοξενουσε διαφορικο και σασμαν μαζι,--θεοι οσοι καταφεραν να προσαρμοσουν ένα αξιοπρεπες μπλοκε στο ηδη κατα 25% ελεγχομενο των 2λιτρων εκδοσεων--ηταν οι κραχτες για ένα κατά τ'αλλα ζημιαρικο αυτοκινητο,που όμως προσφερε στιγμες πραγματικης οδηγησης στους κατοχους του.Ειπαμε,πισω κινηση και χειριστες που τα χερια τους είναι ποιο γρηγορα από το μυαλο τους.Για το δι'ταυτα να χαιρεσε την ιταλιδα σου,και ευχομαι να την διατηρεις στην ιδια αψογη κατασταση που διατηρω και γω το Ε30 318is.Ισως βρεθουμε σε καμια μαζωξη κλασσικων αυτοκινητων,ψηλα τις σημαιες τωρα που ο κοσμος γεμισε μπροστοκινητα κουτια.
Μιλας εσυ αγαπητε για βλαβες? Αν οδηγεις 75αρα (με κάθε σεβασμο για την ιταλιδα πισωκινητη θεα) το συνεργειο θα πρεπει να'γινε δευτερο σπιτι σου.Επι της ουσιας τωρα,δεν χρειαζωνται δυο και τρεις εκατοντάδες ιπποι για να οδηγήσεις δυναμικα ένα πισωκινητο, θαπρεπε να το ξερεις,ακομα και ένα Ε30 με 75 ιππους ο εχων τους ορχεις (και τα χερια) θα το οδηγησει όπως του αρμοζει,ενω και 500 ιππους ναχεις, αν εισαι λαππας σαν λαππας θα το οδηγεις.
Mιλαμε για 3 κυλινδρο μοτερ 136 ιππων και εχετε στα θετικα τις επιδοσεις???
Θα ηταν καλυτερα να γραψετε οτι η συγκεκριμενη εκδοση δεν ειναι για επιδοσεις και να το βαλετε στα αρνητικα,δεν θα σας παρεξηγησει κανεις,ουτε και την Bmw.
Σπιναρουν οι τροχοι ή μπα?
Στο τελος θα βγαλει μοντελο με 90 ιππους και θα μας εχετε τις επιδοσεις στα θετικα.
Απο τα 170αλογα λες οτι ειναι αξιοπρεπες,ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε.
Αυτη η εκδοση ειναι για τους ταμπελολατρες που ντε και καλα θελουν να εχουν το σηματακι της bmw για να τους βλεπει ο γειτονας.
Το εσωτερικο μια ζωη το ιδιο,βαρεθηκαμε.
Να σημειωσουμε και τις πολλες βλαβες λογω αναξιοπιστου μοτερ και δενει το γλυκο.
Mιλαμε για 3 κυλινδρο μοτερ 136 ιππων και εχετε στα θετικα τις επιδοσεις???
Θα ηταν καλυτερα να γραψετε οτι η συγκεκριμενη εκδοση δεν ειναι για επιδοσεις και να το βαλετε στα αρνητικα,δεν θα σας παρεξηγησει κανεις,ουτε και την Bmw.
Σπιναρουν οι τροχοι ή μπα?
Στο τελος θα βγαλει μοντελο με 90 ιππους και θα μας εχετε τις επιδοσεις στα θετικα.
Απο τα 170αλογα λες οτι ειναι αξιοπρεπες,ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε.
Αυτη η εκδοση ειναι για τους ταμπελολατρες που ντε και καλα θελουν να εχουν το σηματακι της bmw για να τους βλεπει ο γειτονας.
Αγαπητε Σεραλεκισιγονης
Kατ αρχην να χαιρεσαι την Ε30 σου.
Αφου δεν ησουν ποτε ιδιοκτητης μιας 75 τοτε,μαλλον εχεις βασιστει σε φημες.
Οσον αφορα την αντισκωριακη προστασια,θα ηθελα να σε ενημερωσω για την 75 οτι το αμαξωμα της ηταν εκ ολοκληρου Γαλβανισμενο.
Αν ενα αυτοκινητο, ακομα και πιο καινουργιας τεχνολογιας δεν το προσεξεις και το παρατησεις στην τυχη του, μπορει να σου εμφανισει διαβρωση.
Με λυπη διαπιστωνω οτι αφιερωνεις πολλες αραδες για την συναρμογη και οχι για τα τεχνικα χαρακτηριστηκα ,γιατι ειναιι γνωστο οτι την 75 με την Ε30 την χωριζει μια τεχνολογικη αβυσσος υπερ της 75.
Κατ αρχην μπλοκε διαφορικο ειχαν οι εκδοσεις 1800cc turbo,turbo america( και φρενα brembo απ την μανα της),2000cc twin spark,3.0 V6.
Oi ατμοσφαιρικες εκδοσεις των 1600cc και 1800cc δεν ειχαν.
Συνεχιζουμε με τις αναρτησεις που μπροστα ειχαμε σε ολες τις εκδοσεις την πανακριβη διαταξη με διπλα διπλα ψαλιδια(ακομα και σημερα παραμενει η ακριβοτερη διαταξη απο αποψη κοστους) ,σε αντιθεση με την Ε30 που ειχε τα υποδιαιστερα Mc pherson
Λιγα λογια για αυτες τις αναρτησεις:
Αναρτήσεις διπλών ψαλιδιών
Πρόκειται αναμφίβολα για τον κορυφαίο τύπο ανάρτησης που υπάρχει στην αυτοκίνηση. Τα οδικά χαρακτηριστικά που προσφέρουν είναι ανώτερα (έστω και λίγο) και από των πολλαπλών συνδέσμων και επίσης είναι ακόμα ελαφρύτερα.
Στις περισσότερες εφαρμογές τα ψαλίδια της ανώτερης και της κατώτερης άρθρωσης είναι ανισομεγέθη(ετσι και στην 75) με εκείνο της ανώτερης να έχει μικρότερο μέγεθος προκειμένου να εφαρμόσει αρνητική γωνία κάμπερ όταν ο τροχός κινείται κατακόρυφα επί του οδοστρώματος, σε αντιπαραβολή με τον συζυγή τροχό του άξονος, ο οποίος πάνω στη στροφή δίδει θετική γωνία.
Οι δυο γωνίες τελικά αλληλοεξουδετερώνονται και έτσι επιτυγχάνεται η επιθυμητή απόλυτη καθετότητα. Ο συγκεκριμένος τύπος ανάρτησης λόγω κόστους χρησιμοποιείται εν γένει σε λίγα αυτοκίνητα. Ένα παράδειγμα εφαρμογής διπλών ψαλιδιών σε αυτοκίνητο όχι αστρονομικού κόστους και στους δύο άξονες είναι το Honda S2000.
Επίσης διπλά ψαλίδια χρησιμοποιούν όλες οι τρέχουσες Ferrari στον εμπρόσθιο άξονα, το Nissan GT-R, αλλά και γενικά τα περισσότερα supercars τουλάχιστον σε έναν από τους 2 άξονες
Για τα Mc pherson της bmw:
Κυρίως επιλέγεται δηλαδή για λόγους χωροταξικούς αλλά και κόστους, αφού η κατασκευή της είναι η πιο απλή μεταξύ των ανεξαρτήτων αναρτήσεων. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως ανάρτηση απλών ψαλιδιών αφού η κατώτερη άρθρωση του τροχού αποτελείται από ένα ψαλίδι βάσης ωστόσο έχει επικρατήσει η ονομασία "Γόνατα McPherson" προς τιμήν του εφευρέτη τους.
Τα γόνατα προσφέρουν ικανοποιητικά χαρακτηριστικά γεωμετρίας στο όχημα, όμως κατά την φόρτιση τους έχουν αδυναμία στο να κρατήσουν ουδέτερη τη γωνία κάμπερ, (γωνία που σχηματίζει ο τροχός σε σχέση με τον κατακόρυφο άξονα) κάτι που επηρεάζει σαφώς το κράτημα του αυτοκινήτου.
Συνεχιζουμε με την διαταξη κιβωτιου transaxle που ειχε η 75 ακομα και στις απλες εκδοσεις και που το συνανταμε μονο σε supercar, και ενα απ αυτα ειναι η Ferrari f12 berlinetta.
Η MERCEDES δεν ειχε ποτε transaxle και επελεξε να το τοποθετησει στην SLS 500 ΤΟ 2010 και στην AMG GT των 170.000 ευρω το 2014.
Ο αξονας dedion που ειχε η 75 ηταν κλασεις ανωτερη αναρτηση σε σχεση με τους υστερουντες βραχιονες της Ε30, και εδω να σημειωσουμε οτι η Αston martin απο το 1967 εως το 1989 στα μοντελα της ειχε DeDion.
Οταν λες για ποιοτητα κατασκευης αυτο αφορα μονο τα αφρωδη πλαστικα?
Γιατι αν θελουμε να ειμαστε ειλικρινεις οι Μ3 Ε46 απο το 2001-2003 ειχαν το γνωστο σε ολους θεμα που ραγιζε το σασι καιοι οξυγονοκολησεις εχουν δουλεψει αρκετα σε αυτο το θεμα.
Αν πιανοταν μια Alfa Romeo με ραγισμενο σασι θα την ειχατε βγαλει ντουντουκα!
Οποτε ας μην μιλαμε για ποιοτητα κατασκευης.
Επισης ηταν εγκληματικο και επικυνδυνο που σε ενα αυτοκινητο σαν την Μ3 Ε46 μιλαμε για αυτοκινητο με 343hp τα φρενα της ηταν ΜΟΝΟΠΙΣΤΟΝΑ ,μετα τα πρωτα φρεναρισματα,επρεπε να ανοιξεις μια τρυπα στο πατωμα για να φρεναρεις με τα ποδια.
Αυτο συνεχιστηκε με την Μ3 Ε92 που σε ενα αυτοκινητο 420hp τα φρενα ηταν ΜΟΛΙΣ ΔΙΠΙΣΤΟΝΑ.
Να χαιρεσαι την bmw που εχεις στην κατοχη σου και χαιρομαι καθε ανθρωπο που ασχοληται με αυτοκινητα και ειδικα της παλιας σχολης,αλλα το να συγκρινει την Alfa με την BMW ειναι απλως ιεροσυλια καθως η bmw μπροστα στην Alfa ηταν πρωτογονη και με την νεα giulia αναδεικνιεται η διαφορα των δυο εταιρειων καθως τεχνολογικα η giulia ειναι πολυ περισσοτερο τεχνολογικα προηγμενη απ την υπαρχουσα Μ3.
ΥΓ:Μολις παρεις πισωκινητη Alfa απλως δεν θα ξαναλαξεις ποτέ εταιρεια,θα με θυμηθεις.
Τωρα δεν καταλαβαινεις τι ακριβως εννοω,αν το τολμησεις θα καταλαβεις.
Η bmw εφτιαξε το ονομα της πανω στην απουσια της Alfa Ολα αυτα τα χρονια που ελειπε απ την πισω κινηση.
Σεραλεκισιγονης
Πες μου οτι ειχες και συ 75 και ξερεις(με οσους μιλαω σε σχολια αρθρων ολοι ειχαν και μια 75 απ οτι λενε)
Μαλλον ακουσες και συ τα γνωστα, απο καποιον φιλο, της ξαδερφης, της θειας ,του μπατζανακι που ειχε πει οτι του χαλαγε η 75(που μαλλον δεν ειχε ουτε αυτος)???
Γι αυτο που κατηγορουσαν τους ιταλους ,ηταν τα ηλεκτρικα και οχι τα μηχανικα,οσο για την δικια μου 75 μολις παθω κατι στα ηλεκτρικα θα σε ενημερωσω μεχρι στιγμης ειμαι μια χαρα.
Ξερω εχεις το συνδρομο οτι επειδη ενα αυτοκινητο ειναι ιταλικο ντε και καλα για να ειναι καποιος αντικειμενικος πρεπει να πει οτι του χαλαει αλλιως λεει ψεμματα, ε?
Μιλας εσυ αγαπητε για βλαβες? Αν οδηγεις 75αρα (με κάθε σεβασμο για την ιταλιδα πισωκινητη θεα) το συνεργειο θα πρεπει να'γινε δευτερο σπιτι σου.Επι της ουσιας τωρα,δεν χρειαζωνται δυο και τρεις εκατοντάδες ιπποι για να οδηγήσεις δυναμικα ένα πισωκινητο, θαπρεπε να το ξερεις,ακομα και ένα Ε30 με 75 ιππους ο εχων τους ορχεις (και τα χερια) θα το οδηγησει όπως του αρμοζει,ενω και 500 ιππους ναχεις, αν εισαι λαππας σαν λαππας θα το οδηγεις.
YΓ:Σεραλεκισιγονης,αφου λες οτι γραφεις αυτα που γραφεις ''με καθε σεβασμο στην Ιταλιδα θεα''
Τι ειναι αυτο που σε κανει να το σεβεσαι ως αμαξι?
Γνωριζεις τι τεχνολογια κουβαλαγε?
Εχω ερθει σε κουβεντα με αρκετους bmwδακιδες που θαυμαζουν την Ε30,αλλα τελικα αποδεικνιεται οτι δεν γνωριζουν τιποτα για την τεχνολογια που ειχε η 75.
Οχι απλως ανωτερη,αλλα θα σου ελεγα Μακράν ανωτερη.
1)Το οτι οι επιδοσεις ερχονται απο τους 170 ιππους ειναι κατι τελειως υποκειμενικο (και αυθαιρετο).Εγω λεω πως ερχονται απο τους 290 ξερω 'γω.Οταν το autotriti βαζει στα θετικα της επιδοσεις εννοει οτι εχει καλες επιδοσεις για την κλαση του (τα κυβικα του/τα αλογα του-τους ανταγωνιστες του) ή οτι ειναι καλυτερες ενος αριθμου που θεωρουμε "καλο" για παραδειγμα μεχρι τα 1600cc το 80-120 σε 10-11δλ θεωρειται καλο.Προφανως τα διλιτρα και τα τριλιτρα εχουν καλυτερες επιδοσεις αλλα αυτο (παλι προφανως) το
ξερει ο αναγνωστης...Για να σου δωσω αλλο ενα παραδειγμα αν ανατρεξεις σε αλλα αρθρα με δοκιμες σε 1000ρια μοτερ θα δεις παλι στα θετικα τις επιδοσεις.Αλλωστε αυτο ενδιαφερει εμας τους αναγνωστες...
2)Πως ξερεις οτι το μοτερ ΘΑ ειναι αναξιοπιστο;;Αληθεια ξερεις και ποιος ΘΑ παρει το euro;;
Εν κατακλειδι λοιπον στη προσπαθεια σου να μειωσεις κανεις σοβαρα φαουλ που δε σε τιμουν καθολου...
Σεραλεκισηγονης κατι που ξεχασα .
Εκτος του γεγονοτος οτι ολες οι εκδοσεις της 75 ειχαν δισκοφρενα.
Τα πισω τα ειχαν πανω στο διαφορικο και οχι πανω στον τροχο, με αυτον τον τροπο ειχαν λιγοτερη μη αναρτωμενη μαζα στους τροχους κατι που ως γνωστον η λιγοτερη μη αναρτωμενη μαζα εξασφαλιζει καλυτερα οδικα χαρακτηριστηκα σε ενα αυτοκινητο.
Για την bmw Ε30 τα ξερεις ,δεν χρειαζεται να στα πω εγω.......ταμπουρα ειχε στις απλες εκδοσεις, και στις μεγαλες εκδοσεις τα δισκοφρενα τα ειχε στους τροχους,αρα και περισσοτερη μη αναρτωμενη μαζα κατι που επιβαρυνε τα οδικα χαρακτηριστηκα.
Αγαπητε "giorgos......", αν ξαναδιαβάσεις το σχολιο μου θα προσεξεις ότι η γνωμη που εκφραζω για την ποιοτητα κατασκευης της ιταλιδας καταλαμβανει δυο μονο αραδες.Εχει και υπολοιπες σειρες.Επι του προκειμενου,οχι δεν ημουν ποτε ιδιοκτητης 75αρας(δυστυχως), είμαι ιδιοκτητης εξιδικευμενου συνεργείου σε πολη της Δ.Μακεδονιας.Τα διαπιστωμενα ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΑ των ιταλων εως τα μεσα της δεκαετιας του '90 στην συναρμολογηση,στην ποιοτητα των ηλεκτρικων ντοπιων προμηθευτων,(λεγε με magneti marelli) στην αντισκωριακη προστασια,στην εν γενει ποιοτητα του εσωτερικου και αλλα, ουκ εστιν αριθμος,με το χερι στην καρδια συναναγνωστη,δεν τ'ακους πρωτη φορα από μενα.Συμφωνοι την δεκαετια του '80 οι δυο εκκεντροφόροι σε υψηλης αποδοσης κινητήρες,τα 4δισκοφρενα,η αρχιτεκτονικη του πισω de dion που φιλοξενουσε διαφορικο και σασμαν μαζι,--θεοι οσοι καταφεραν να προσαρμοσουν ένα αξιοπρεπες μπλοκε στο ηδη κατα 25% ελεγχομενο των 2λιτρων εκδοσεων--ηταν οι κραχτες για ένα κατά τ'αλλα ζημιαρικο αυτοκινητο,που όμως προσφερε στιγμες πραγματικης οδηγησης στους κατοχους του.Ειπαμε,πισω κινηση και χειριστες που τα χερια τους είναι ποιο γρηγορα από το μυαλο τους.Για το δι'ταυτα να χαιρεσε την ιταλιδα σου,και ευχομαι να την διατηρεις στην ιδια αψογη κατασταση που διατηρω και γω το Ε30 318is.Ισως βρεθουμε σε καμια μαζωξη κλασσικων αυτοκινητων,ψηλα τις σημαιες τωρα που ο κοσμος γεμισε μπροστοκινητα κουτια.
Μιλας εσυ αγαπητε για βλαβες? Αν οδηγεις 75αρα (με κάθε σεβασμο για την ιταλιδα πισωκινητη θεα) το συνεργειο θα πρεπει να'γινε δευτερο σπιτι σου.Επι της ουσιας τωρα,δεν χρειαζωνται δυο και τρεις εκατοντάδες ιπποι για να οδηγήσεις δυναμικα ένα πισωκινητο, θαπρεπε να το ξερεις,ακομα και ένα Ε30 με 75 ιππους ο εχων τους ορχεις (και τα χερια) θα το οδηγησει όπως του αρμοζει,ενω και 500 ιππους ναχεις, αν εισαι λαππας σαν λαππας θα το οδηγεις.
μου προκαλει τρελο γελιο να μιλαει κατοχος alfa romeo για αξιοπιστια
Mιλαμε για 3 κυλινδρο μοτερ 136 ιππων και εχετε στα θετικα τις επιδοσεις??? Θα ηταν καλυτερα να γραψετε οτι η συγκεκριμενη εκδοση δεν ειναι για επιδοσεις και να το βαλετε στα αρνητικα,δεν θα σας παρεξηγησει κανεις,ουτε και την Bmw. Σπιναρουν οι τροχοι ή μπα? Στο τελος θα βγαλει μοντελο με 90 ιππους και θα μας εχετε τις επιδοσεις στα θετικα. Απο τα 170αλογα λες οτι ειναι αξιοπρεπες,ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε. Αυτη η εκδοση ειναι για τους ταμπελολατρες που ντε και καλα θελουν να εχουν το σηματακι της bmw για να τους βλεπει ο γειτονας. Το εσωτερικο μια ζωη το ιδιο,βαρεθηκαμε. Να σημειωσουμε και τις πολλες βλαβες λογω αναξιοπιστου μοτερ και δενει το γλυκο.
Mιλαμε για 3 κυλινδρο μοτερ 136 ιππων και εχετε στα θετικα τις επιδοσεις??? Θα ηταν καλυτερα να γραψετε οτι η συγκεκριμενη εκδοση δεν ειναι για επιδοσεις και να το βαλετε στα αρνητικα,δεν θα σας παρεξηγησει κανεις,ουτε και την Bmw. Σπιναρουν οι τροχοι ή μπα? Στο τελος θα βγαλει μοντελο με 90 ιππους και θα μας εχετε τις επιδοσεις στα θετικα. Απο τα 170αλογα λες οτι ειναι αξιοπρεπες,ολα τα αλλα ειναι να χαμε να λεγαμε. Αυτη η εκδοση ειναι για τους ταμπελολατρες που ντε και καλα θελουν να εχουν το σηματακι της bmw για να τους βλεπει ο γειτονας.
Αγαπητε Σεραλεκισιγονης Kατ αρχην να χαιρεσαι την Ε30 σου. Αφου δεν ησουν ποτε ιδιοκτητης μιας 75 τοτε,μαλλον εχεις βασιστει σε φημες. Οσον αφορα την αντισκωριακη προστασια,θα ηθελα να σε ενημερωσω για την 75 οτι το αμαξωμα της ηταν εκ ολοκληρου Γαλβανισμενο. Αν ενα αυτοκινητο, ακομα και πιο καινουργιας τεχνολογιας δεν το προσεξεις και το παρατησεις στην τυχη του, μπορει να σου εμφανισει διαβρωση. Με λυπη διαπιστωνω οτι αφιερωνεις πολλες αραδες για την συναρμογη και οχι για τα τεχνικα χαρακτηριστηκα ,γιατι ειναιι γνωστο οτι την 75 με την Ε30 την χωριζει μια τεχνολογικη αβυσσος υπερ της 75. Κατ αρχην μπλοκε διαφορικο ειχαν οι εκδοσεις 1800cc turbo,turbo america( και φρενα brembo απ την μανα της),2000cc twin spark,3.0 V6. Oi ατμοσφαιρικες εκδοσεις των 1600cc και 1800cc δεν ειχαν. Συνεχιζουμε με τις αναρτησεις που μπροστα ειχαμε σε ολες τις εκδοσεις την πανακριβη διαταξη με διπλα διπλα ψαλιδια(ακομα και σημερα παραμενει η ακριβοτερη διαταξη απο αποψη κοστους) ,σε αντιθεση με την Ε30 που ειχε τα υποδιαιστερα Mc pherson Λιγα λογια για αυτες τις αναρτησεις: Αναρτήσεις διπλών ψαλιδιών Πρόκειται αναμφίβολα για τον κορυφαίο τύπο ανάρτησης που υπάρχει στην αυτοκίνηση. Τα οδικά χαρακτηριστικά που προσφέρουν είναι ανώτερα (έστω και λίγο) και από των πολλαπλών συνδέσμων και επίσης είναι ακόμα ελαφρύτερα. Στις περισσότερες εφαρμογές τα ψαλίδια της ανώτερης και της κατώτερης άρθρωσης είναι ανισομεγέθη(ετσι και στην 75) με εκείνο της ανώτερης να έχει μικρότερο μέγεθος προκειμένου να εφαρμόσει αρνητική γωνία κάμπερ όταν ο τροχός κινείται κατακόρυφα επί του οδοστρώματος, σε αντιπαραβολή με τον συζυγή τροχό του άξονος, ο οποίος πάνω στη στροφή δίδει θετική γωνία. Οι δυο γωνίες τελικά αλληλοεξουδετερώνονται και έτσι επιτυγχάνεται η επιθυμητή απόλυτη καθετότητα. Ο συγκεκριμένος τύπος ανάρτησης λόγω κόστους χρησιμοποιείται εν γένει σε λίγα αυτοκίνητα. Ένα παράδειγμα εφαρμογής διπλών ψαλιδιών σε αυτοκίνητο όχι αστρονομικού κόστους και στους δύο άξονες είναι το Honda S2000. Επίσης διπλά ψαλίδια χρησιμοποιούν όλες οι τρέχουσες Ferrari στον εμπρόσθιο άξονα, το Nissan GT-R, αλλά και γενικά τα περισσότερα supercars τουλάχιστον σε έναν από τους 2 άξονες Για τα Mc pherson της bmw: Κυρίως επιλέγεται δηλαδή για λόγους χωροταξικούς αλλά και κόστους, αφού η κατασκευή της είναι η πιο απλή μεταξύ των ανεξαρτήτων αναρτήσεων. Θα μπορούσε να χαρακτηριστεί και ως ανάρτηση απλών ψαλιδιών αφού η κατώτερη άρθρωση του τροχού αποτελείται από ένα ψαλίδι βάσης ωστόσο έχει επικρατήσει η ονομασία "Γόνατα McPherson" προς τιμήν του εφευρέτη τους. Τα γόνατα προσφέρουν ικανοποιητικά χαρακτηριστικά γεωμετρίας στο όχημα, όμως κατά την φόρτιση τους έχουν αδυναμία στο να κρατήσουν ουδέτερη τη γωνία κάμπερ, (γωνία που σχηματίζει ο τροχός σε σχέση με τον κατακόρυφο άξονα) κάτι που επηρεάζει σαφώς το κράτημα του αυτοκινήτου. Συνεχιζουμε με την διαταξη κιβωτιου transaxle που ειχε η 75 ακομα και στις απλες εκδοσεις και που το συνανταμε μονο σε supercar, και ενα απ αυτα ειναι η Ferrari f12 berlinetta. Η MERCEDES δεν ειχε ποτε transaxle και επελεξε να το τοποθετησει στην SLS 500 ΤΟ 2010 και στην AMG GT των 170.000 ευρω το 2014. Ο αξονας dedion που ειχε η 75 ηταν κλασεις ανωτερη αναρτηση σε σχεση με τους υστερουντες βραχιονες της Ε30, και εδω να σημειωσουμε οτι η Αston martin απο το 1967 εως το 1989 στα μοντελα της ειχε DeDion. Οταν λες για ποιοτητα κατασκευης αυτο αφορα μονο τα αφρωδη πλαστικα? Γιατι αν θελουμε να ειμαστε ειλικρινεις οι Μ3 Ε46 απο το 2001-2003 ειχαν το γνωστο σε ολους θεμα που ραγιζε το σασι καιοι οξυγονοκολησεις εχουν δουλεψει αρκετα σε αυτο το θεμα. Αν πιανοταν μια Alfa Romeo με ραγισμενο σασι θα την ειχατε βγαλει ντουντουκα! Οποτε ας μην μιλαμε για ποιοτητα κατασκευης. Επισης ηταν εγκληματικο και επικυνδυνο που σε ενα αυτοκινητο σαν την Μ3 Ε46 μιλαμε για αυτοκινητο με 343hp τα φρενα της ηταν ΜΟΝΟΠΙΣΤΟΝΑ ,μετα τα πρωτα φρεναρισματα,επρεπε να ανοιξεις μια τρυπα στο πατωμα για να φρεναρεις με τα ποδια. Αυτο συνεχιστηκε με την Μ3 Ε92 που σε ενα αυτοκινητο 420hp τα φρενα ηταν ΜΟΛΙΣ ΔΙΠΙΣΤΟΝΑ. Να χαιρεσαι την bmw που εχεις στην κατοχη σου και χαιρομαι καθε ανθρωπο που ασχοληται με αυτοκινητα και ειδικα της παλιας σχολης,αλλα το να συγκρινει την Alfa με την BMW ειναι απλως ιεροσυλια καθως η bmw μπροστα στην Alfa ηταν πρωτογονη και με την νεα giulia αναδεικνιεται η διαφορα των δυο εταιρειων καθως τεχνολογικα η giulia ειναι πολυ περισσοτερο τεχνολογικα προηγμενη απ την υπαρχουσα Μ3. ΥΓ:Μολις παρεις πισωκινητη Alfa απλως δεν θα ξαναλαξεις ποτέ εταιρεια,θα με θυμηθεις. Τωρα δεν καταλαβαινεις τι ακριβως εννοω,αν το τολμησεις θα καταλαβεις. Η bmw εφτιαξε το ονομα της πανω στην απουσια της Alfa Ολα αυτα τα χρονια που ελειπε απ την πισω κινηση.
Σεραλεκισιγονης Πες μου οτι ειχες και συ 75 και ξερεις(με οσους μιλαω σε σχολια αρθρων ολοι ειχαν και μια 75 απ οτι λενε) Μαλλον ακουσες και συ τα γνωστα, απο καποιον φιλο, της ξαδερφης, της θειας ,του μπατζανακι που ειχε πει οτι του χαλαγε η 75(που μαλλον δεν ειχε ουτε αυτος)??? Γι αυτο που κατηγορουσαν τους ιταλους ,ηταν τα ηλεκτρικα και οχι τα μηχανικα,οσο για την δικια μου 75 μολις παθω κατι στα ηλεκτρικα θα σε ενημερωσω μεχρι στιγμης ειμαι μια χαρα. Ξερω εχεις το συνδρομο οτι επειδη ενα αυτοκινητο ειναι ιταλικο ντε και καλα για να ειναι καποιος αντικειμενικος πρεπει να πει οτι του χαλαει αλλιως λεει ψεμματα, ε?
Μιλας εσυ αγαπητε για βλαβες? Αν οδηγεις 75αρα (με κάθε σεβασμο για την ιταλιδα πισωκινητη θεα) το συνεργειο θα πρεπει να'γινε δευτερο σπιτι σου.Επι της ουσιας τωρα,δεν χρειαζωνται δυο και τρεις εκατοντάδες ιπποι για να οδηγήσεις δυναμικα ένα πισωκινητο, θαπρεπε να το ξερεις,ακομα και ένα Ε30 με 75 ιππους ο εχων τους ορχεις (και τα χερια) θα το οδηγησει όπως του αρμοζει,ενω και 500 ιππους ναχεις, αν εισαι λαππας σαν λαππας θα το οδηγεις.
YΓ:Σεραλεκισιγονης,αφου λες οτι γραφεις αυτα που γραφεις ''με καθε σεβασμο στην Ιταλιδα θεα'' Τι ειναι αυτο που σε κανει να το σεβεσαι ως αμαξι? Γνωριζεις τι τεχνολογια κουβαλαγε? Εχω ερθει σε κουβεντα με αρκετους bmwδακιδες που θαυμαζουν την Ε30,αλλα τελικα αποδεικνιεται οτι δεν γνωριζουν τιποτα για την τεχνολογια που ειχε η 75. Οχι απλως ανωτερη,αλλα θα σου ελεγα Μακράν ανωτερη.
Με καλύψατε και οι δύο, ευχαριστώ
πέτσα
1)Το οτι οι επιδοσεις ερχονται απο τους 170 ιππους ειναι κατι τελειως υποκειμενικο (και αυθαιρετο).Εγω λεω πως ερχονται απο τους 290 ξερω 'γω.Οταν το autotriti βαζει στα θετικα της επιδοσεις εννοει οτι εχει καλες επιδοσεις για την κλαση του (τα κυβικα του/τα αλογα του-τους ανταγωνιστες του) ή οτι ειναι καλυτερες ενος αριθμου που θεωρουμε "καλο" για παραδειγμα μεχρι τα 1600cc το 80-120 σε 10-11δλ θεωρειται καλο.Προφανως τα διλιτρα και τα τριλιτρα εχουν καλυτερες επιδοσεις αλλα αυτο (παλι προφανως) το ξερει ο αναγνωστης...Για να σου δωσω αλλο ενα παραδειγμα αν ανατρεξεις σε αλλα αρθρα με δοκιμες σε 1000ρια μοτερ θα δεις παλι στα θετικα τις επιδοσεις.Αλλωστε αυτο ενδιαφερει εμας τους αναγνωστες... 2)Πως ξερεις οτι το μοτερ ΘΑ ειναι αναξιοπιστο;;Αληθεια ξερεις και ποιος ΘΑ παρει το euro;; Εν κατακλειδι λοιπον στη προσπαθεια σου να μειωσεις κανεις σοβαρα φαουλ που δε σε τιμουν καθολου...
Σεραλεκισηγονης κατι που ξεχασα . Εκτος του γεγονοτος οτι ολες οι εκδοσεις της 75 ειχαν δισκοφρενα. Τα πισω τα ειχαν πανω στο διαφορικο και οχι πανω στον τροχο, με αυτον τον τροπο ειχαν λιγοτερη μη αναρτωμενη μαζα στους τροχους κατι που ως γνωστον η λιγοτερη μη αναρτωμενη μαζα εξασφαλιζει καλυτερα οδικα χαρακτηριστηκα σε ενα αυτοκινητο. Για την bmw Ε30 τα ξερεις ,δεν χρειαζεται να στα πω εγω.......ταμπουρα ειχε στις απλες εκδοσεις, και στις μεγαλες εκδοσεις τα δισκοφρενα τα ειχε στους τροχους,αρα και περισσοτερη μη αναρτωμενη μαζα κατι που επιβαρυνε τα οδικα χαρακτηριστηκα.