ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
VW-Mercedes-BMW-Ford εναντίον Tesla

VW-Mercedes-BMW-Ford εναντίον Tesla

3.344 Επισκέψεις στο άρθρο (12/1/2017)

Η Tesla είναι πια δεδομένη απειλή για τις κραταιές δυνάμεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Απαντούν με συνασπισμό και οργανωμένη αντεπίθεση.

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα φαίνεται πως έχουν παγιωθεί ως το μέλλον και η Tesla έχει αποκτήσει πολύ ισχυρό προβάδισμα. Σημειώνει το ένα ρεκόρ πωλήσεων πίσω από το άλλο, η λίστα αναμονής ξεπερνάει το τρίμηνο, οποιαδήποτε τεχνολογία παρουσιάζει τυγχάνει αποθεωτικής υποδοχής.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Το όλο σκηνικό έχει θορυβήσει το «κατεστημένο» για αυτό και οι γερμανικές εταιρίες ετοιμάζουν ενιαίο μέτωπο κατά του Αμερικανού «εισβολέα». Οι «Big 3» της χώρας μαζί με το ευρωπαϊκό παρακλάδι της Ford, αποφάσισαν την από κοινού εξέλιξη ταχύτερου δικτύου φόρτισης με τη χρήση φορτιστών 350 kW. Αρχικός στόχος είναι η ανάπτυξη δικτύου με 400 σταθμούς ανεφοδιασμού σε όλη την Ευρώπη προκειμένου να αντιμετωπιστεί αυτό της Tesla, το οποίο είναι το γρηγορότερο της αγοράς. Στα 120 kW, κάθε ένας από τους 1.800 σταθμούς της αμερικανικής εταιρίας μπορεί να δώσει 270 χλμ. αυτονομίας με μισή ώρα φόρτισης. Οι αντίστοιχοι της γερμανικής κοινοπραξίας υπόσχονται πλήρη φόρτιση στον ίδιο χρόνο.
 
Ο Elon Musk δεν έχασε χρόνο και σχολίασε καυστικά την είδηση της συμμαχίας στο twitter, αναφέροντας πως: «οι φορτιστές των 350 kW είναι για παιδάκια»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Daimler, Dieter Zetsche, τόνισε την σημασία της ηλεκτροκίνησης στο μέλλον του αυτοκινήτου, αναμένοντας το 25% των συνολικών πωλήσεων της Mercedes να αποτελείται από ΕV μοντέλα μέχρι το 2025.

Το κόστος του κάθε σταθμού εκτιμάται στα 210.000 ευρώ, κάτι που κάνει επιτακτική ανάγκη τη σύμπραξη με άλλους εταίρους ώστε να καταστεί βιώσιμη η εφαρμογή των ταχυφορτιστών. Αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη υπάρχουν 72.000 σταθμοί, εκ των οποίων μόνο οι 5.800 θεωρούνται «γρήγοροι». Και αυτό με φορτιστές λίγο πάνω από 43 kW. Γίνεται εύκολα αντιληπτή η διαφορά που ανοίγει η Tesla με τους δικούς της των 120 kW.

Στα πλαίσια της κοινοπραξίας έχουν κινητοποιηθεί ενεργειακές εταιρίες από όλο τον κόσμο, όπως η γερμανική και η πορτογαλική ΔΕΗ και η ChargerPoint από τις ΗΠΑ.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
Moto