4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η BRABUS «πείραξε» τη νέα Mercedes E-Class Sedan τον περασμένο Ιανουάριο και πλέον έφτασε η ώρα και για το Estate μοντέλο να λάβει τις «περιποιήσεις» των βελτιωτών.
BRABUS και E-Class Estate
3.792 Επισκέψεις στο άρθρο (13/6/2017)
Οι διάσημοι βελτιωτές της BRABUS έβαλαν την υπογραφή τους στη νέα Mercedes E-Class Estate, προσδίδοντάς της επιπλέον δυναμισμό σε όλα τα επίπεδα.
Το εύρος της μετατροπής της E-Class Estate είναι μεγάλο και εκτός από την αναβάθμιση των κινητήρων, περιλαμβάνει και αεροδυναμικά βοηθήματα, σπορ συστήματα εξάτμισης και τροχούς δια χειρός BRABUS.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το εύρος της μετατροπής της E-Class Estate είναι αρκετά μεγάλο και εκτός από την αναβάθμιση των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, θα περιλαμβάνει και αεροδυναμικά βοηθήματα, σπορ συστήματα εξάτμισης και τροχούς δια χειρός BRABUS.
Οι υποψήφιοι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν τους τροχούς BRABUS Monoblock σε διάσταση έως και 21 ιντσών. Σε σχέση με την stock E-Class Estate, υπάρχουν εμπρός και πίσω σπόιλερ, διαχύτης και διάφορες λύσεις για την ανάρτηση, που χαμηλώνουν το ύψος κατά περίπου 30 χλστ.
Το κιτ BRABUS PowerXtra B20 ανεβάζει ελαφρώς την E 200 στους 225 ίππους και στα 330 Nm, ενώ το PowerXtra B25 δίνει στην E 250 επιπλέον 34 άλογα και 50 Nm, προσφέροντας επίδοση 7,0 δλ. στο 0-100.
Η E 43 4MATIC με τον V6 κινητήρα, μετατρέπεται σε BRABUS PowerXtra B30-450 και όπως λέει και το όνομά της, προσφέρει 450 ίππους και 570 Nm ροπής. Για το 0-100, χρειάζεται μόλις 4,4 δλ.
Σε ό,τι αφορά στις diesel εκδόσεις της E-Class, όπως οι E 220 d και E 350 d, η BRABUS φτιάχνει τα κιτ PowerXtra D3 και D6 S αντίστοιχα. Στο πρώτο έχουμε αύξηση κατά 27 ίππους και 50 Nm, ενώ στο 2ο μιλάμε για επιπλέον 51 άλογα και 100 Nm, με την E 350 d να φτάνει στους 309 ίππους και στα 720 Nm ροπής.
Στο εσωτερικό, τέλος, έχουμε μαρσπιέ από ανοξείδωτο ατσάλι και το φωτιζόμενο λογότυπο της BRABUS. Επιπλέον, συναντάμε πεντάλ και χειρολαβές αλουμινίου, ενώ στο πλήρως δερμάτινο σαλόνι υπάρχουν επιλογές σε Alcantara.