Και στον χαμό κερδισμένος βγαίνει ο Hamilton! Ο τρομερός Βρετανός μπορεί να ξεκίνησε από την 14η θέση αλλά τελικά πήρε την καρό σημαία. Καταστράφηκε μόνος του ο Vettel. Διαβάστε τι έγινε.
Θριαμβευτής σε έναν από τους πιο θεαματικούς αγώνες της χρονιάς αναδείχθηκε ο παγκόσμιος πρωταθλητής Lewis Ηamilton, εκμεταλλευόμενος το χάος που προκλήθηκε από την κατά τόπους βροχή που άρχισε να πέφτει περίπου 20 γύρους πριν το τέλος του αγώνα.
Ο Βρετανός μπορεί να ξεκίνησε από την 14η θέση, ωστόσο σίγα-σιγά άρχισε να κερδίζει θέσεις με αποτέλεσμα να φτάσει μέχρι την πέμπτη θέση πίσω από τους Vettel, Raikkonen, Bottas και Verstappen. Εκεί τα πράγματα άρχισαν να διαφοροποιούνται σημαντικά όταν ήρθαν οι πρώτες αναφορές για την βροχή που έπεφτε σε δύο αργές στροφές της πίστας με αρκετούς οδηγούς να δοκιμάζουν να βάλουν τα βρόχινα ελαστικά χωρίς ωστόσο τελικά να επωφελούνται. Οι πρωτοπόροι πάντως δεν ρίσκαραν και επέλεξαν να συνεχίσουν τον αγώνα με τα σλικ ελαστικά τους μειώνοντας σε σημεία της πίστας κατά πολύ την ταχύτητα τους.
Ο αγώνας όμως πήρε νέα τροπή όταν ο Vettel, που μέχρι εκείνη την στιγμή είχε καλό προβάδισμα και βρίσκοταν στην πρώτη θέση, έχασε τον έλεγχο της Ferrari και κατέληξε στις μπαριέρες εγκαταλείποντας τον αγώνα. Αυτό το γεγονός σε συνδυασμό με ότι oι Βοttas και Raikkonen έπρεπε να μπουν στα pits για νέα αλλαγή ελαστικών, έφεραν τον Hamilton στην πρώτη θέση, υπό καθεστώς safety car, την οποία κράτησε μέχρι και το τέλος του αγώνα. Ο Βοttas αν και μετά την επιστροφή του Safety car στα pits προσπάθησε να περάσει τον Hamilton, μετά την πρώτη του ανεπιτυχή προσπάθεια, έλαβε οδηγίες να κράτήσει την θέση του μπροστά από τον τρίτο Raikkonen.
Στην τέταρτη θέση τερμάτισε ο Verstappen που ήταν ένας από τους οδηγούς που ρίσκαρε βάζοντας τα intermediate ημι-βρόχινα ελαστικα, ωστόσο άμεσα γύρισε στα pits για να ξαναβάλει τα σλικ. Πέμπτος τερμάτισε ο σταθερότατος Hulkenberg, 6ος ο μαχητικός Grosjean με την μια Haas, ακολούθησαν οι δύο Force India των Perez και Ocon ενώ την δεκάδα έκλεισαν ο Ericsson με Sauber και Ηartley με Τοro Rosso.
Από εκεί και πέρα, οι περισσότεροι που τερμάτισαν στις πιο κάτω θέσεις είτε ήταν πολύ αργοί είτε αποφάσισαν άστοχα να ρισκάρουν με βρόχινα και ημι-βρόχινα ελαστικά. Από αυτούς που εγκατέλειψαν, ξεχωρίζουν τα ονόματα των Vettel και Ricciardo (κινητήρας). Τέλος, αρνητική εντύπωση προκάλεσαν και τα παράπονα του Vettel προς την Ferrari για να πουν στον Raikkonen να τον αφήσει να περάσει στο πρώτο μέρος του αγώνα, παρά το γεγονός ότι ο Γερμανός δεν είχε μπει καν σε ζώνη DRS και δεν απειλούσε ουσιαστικά τον Φιλανδό οδηγό της Scuderia, με την Ferrari τελικά να κάνει δεκτό το αίτημα του και τον Raikkonen να κάνει τελικά στην άκρη μετά από έναν έντονο διάλογο που είχε με την ιταλική ομάδα.
Η F1 την επόμενη εβδομάδα θα ταξιδέψει στην Ουγγαρία το τριήμερο 27-29 Ιουλίου.