Πόσο θα σας πείραζε αν στα πρατήρια βάζατε καύσιμο μόνοι σας; Είστε έτοιμοι για self-service;
Είμαστε κακομαθημένοι και θέλουμε να μας βάζει βενζίνη ο υπάλληλος; Ή μήπως είμαστε καλομαθημένοι; Και τελικά γιατί στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης την βενζίνη την βάζουν οι οδηγοί μόνοι τους ενώ στην Ελλάδα θέλουμε υπάλληλο; Είστε έτοιμοι για self-service;
Αλήθεια πόσο δύσκολο είναι να βάλεις βενζίνη ή πετρέλαιο μόνος σου; Πόσο κόπο, πόση γνώση και πόσο χρόνο θέλει αυτή η διαδικασία που στην Ελλάδα αναλαμβάνει να διεκπεραιώσει κάποιος υπάλληλος; Μήπως είναι υπερβολή;
Στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης η διαδικασία είναι τόσο διαφορετική από αυτή της Ελλάδας. Συχνά τα πρατήρια καυσίμων δεν έχουν κανέναν υπάλληλο. Πλησιάζεις την αντλία, βάζεις την χρεωστική σου κάρτα, παίρνεις όσο καύσιμο θες και φεύγεις. Από όλες τις πωλήσεις, τα καύσιμα φαντάζουν ιδανικά για αυτόματο πωλητή.
Τα θετικά είναι σημαντικά. Από τη μία τα πρατήρια μπορούν να είναι ανοιχτά όλο το 24ωρο. Από την άλλη το κόστος σίγουρα θα είναι χαμηλότερο για το πρατήριο αφού δεν έχει σχεδόν καθόλου μισθοδοσία.
Τα αρνητικά όμως είναι περισσότερα. Στο κάτω κάτω αν δεν έχεις πλαστικό χρήμα ο ανεφοδιασμός γίνεται πρόβλημα, αν και σε αρκετά πρατήρια στην Ευρώπη υπάρχει και υπάλληλος που δέχεται μετρητά. Μετά είναι το ότι πρέπει να βγεις από το αυτοκίνητο. Με ότι αυτό σημαίνει για την άνεσή σου, χώρια η μυρωδιά στα χέρια που θα αφήσει η διαδικασία.
Από κει και πέρα κανείς δεν θα σου καθαρίσει τα τζάμια, κανείς δεν θα ρίξει μια ματιά στο αυτοκίνητό σου, αν θες αέρα στα λάστιχα θα πρέπει να το κάνεις σίγουρα μόνος σου, ενώ χωρίς υπάλληλο θα πρέπει να μάθεις και να λειτουργείς όλη την αντλία.
Για την Ελλάδα, πρατήρια χωρίς υπάλληλο μπορεί να σημαίνουν χαμηλότερο κόστος, όμως θα σημαίνουν και χαμένες θέσεις εργασίας, πράγμα που αυτή τη στιγμή «τσούζει» περισσότερο από ένα ή δύο λεπτά στην τιμή του καυσίμου.
Εσείς όμως τι λέτε; Πως σας φαίνεται η «ευρωπαϊκή» σχολή του self service; Την προτιμάτε; Ή μήπως σας αρέσει καλύτερα ο ελληνικός τρόπος; Και τελικά είστε έτοιμοι για αλλαγή;
Σε αυτή τη φάση αν μια αντλία την πιάνουν 1000 δεν το βρίσκετε λίγο επικίνδυνο με τον κορωνοιο; Εγώ γενικα πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν υπάλληλοι που να βάζουν καύσιμα στα αυτοκίνητα και να μη χαθούν τόσες θέσεις εργασίας, οι οποίες κινούν ως ένα σημαντικό μέρος την οικονομία.
Πρόσφατα γύρισα από διακοπές με το αυτοκίνητό μου από τρείς χώρες (Ελβετία, Αυστρία και Γερμανία (Βαυαρία). Σε καμμία χώρα δεν βρήκαμε υπάλληλο που έβαζε καύσιμο.
Σε όλες έβαζες μόνος σου.
Σε κάποια πρατήρια υπήρχε ένας υπάλληλο ς μέσα στο πρατήρια στον οποίο πλήρωνες είτε με κάρτα είτε με μετρητά στα υπόλοιπα έβαζες την κάρτα σου κτυπούσε το pin και μετά έβαζες καύσιμο. Αυτά ήταν ανοικτά 24 ώρες.
Πραγματικά δεν αντιμετωπίσαμε καμμία δυσκολία.
Θα μπορούσε και εδώ στην αρχή τουλάχιστον να εφαρμοστεί το σύστημα τις νύχτες με τη πιστωτική κάρτα χωρίς υπάλληλο. Έτσι θα γλυτώναμε και από τις ληστείες.
Σε αυτή τη φάση αν μια αντλία την πιάνουν 1000 δεν το βρίσκετε λίγο επικίνδυνο με τον κορωνοιο; Εγώ γενικα πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν υπάλληλοι που να βάζουν καύσιμα στα αυτοκίνητα και να μη χαθούν τόσες θέσεις εργασίας, οι οποίες κινούν ως ένα σημαντικό μέρος την οικονομία.
Πρόσφατα γύρισα από διακοπές με το αυτοκίνητό μου από τρείς χώρες (Ελβετία, Αυστρία και Γερμανία (Βαυαρία). Σε καμμία χώρα δεν βρήκαμε υπάλληλο που έβαζε καύσιμο. Σε όλες έβαζες μόνος σου. Σε κάποια πρατήρια υπήρχε ένας υπάλληλο ς μέσα στο πρατήρια στον οποίο πλήρωνες είτε με κάρτα είτε με μετρητά στα υπόλοιπα έβαζες την κάρτα σου κτυπούσε το pin και μετά έβαζες καύσιμο. Αυτά ήταν ανοικτά 24 ώρες. Πραγματικά δεν αντιμετωπίσαμε καμμία δυσκολία. Θα μπορούσε και εδώ στην αρχή τουλάχιστον να εφαρμοστεί το σύστημα τις νύχτες με τη πιστωτική κάρτα χωρίς υπάλληλο. Έτσι θα γλυτώναμε και από τις ληστείες.