- Το Juke έχει στον στάνταρ εξοπλισμό την μεγαλύτερη οθόνη από κάθε άλλο μικρό SUV (12,3 ιντσών)
- Και κρατάει (καλό στο Elk Test) & δεν τσαλακώνει (ποιότητα κύλισης) ο ιδρυτής των οικογενειακών SUV, Nissan Qashqai
- Για 5-μελείς & 7-μελείς οικογένειες υπάρχει το X-Trail που χωρά επιβάτη ύψους 1,90 & με άπλα 23,5 εκ. για τα πόδια του
- Το ηλεκτρικό Ariya έχει premium καμπίνα & κάνει 460 χλμ. με μία φόρτιση
Το Juke έχει στον στάνταρ εξοπλισμό την μεγαλύτερη οθόνη από κάθε άλλο μικρό SUV (12,3 ιντσών)
Τέσσερις επιλογές SUV μοντέλων έχει στην γκάμα της η Nissan, καλύπτοντας όλες τις κατηγορίες σε επίπεδο χώρων, κινητήριων συνόλων αλλά και οικονομικού status. Στην βάση της γκάμας βλέπουμε το μικρό SUV Nissan Juke, το οποίο προσφάτως ανανεώθηκε σχεδιαστικά και αναβάθμισε τις εξοπλιστικές του παροχές. Το Nissan Juke είναι διαθέσιμο σε κινητήρες βενζίνης (114 ίππων με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο από 22.490 ευρώ) και σε μία full υβριδική έκδοση (145 ίππων με τη μικρότερη κατανάλωση στην πόλη στα 4 λτ./100 χλμ.). Από εξοπλιστική πλευράς, έχει στάνταρ ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών αλλά και μία τεράστια οθόνη 12,3 ιντσών για το infotainment, διάσταση που είναι η μεγαλύτερη από κάθε άλλο μικρό SUV.
Και κρατάει (καλό στο Elk Test) & δεν τσαλακώνει (ποιότητα κύλισης) ο ιδρυτής των οικογενειακών SUV, Nissan Qashqai
Στην κατηγορία των οικογενειακών SUV δεσπόζει το Nissan Qashqai, το μοντέλο που ίδρυσε την τάση και «έπεισε» το ελληνικό κοινό να στραφεί προς τα μικρομεσαία SUV. Ένα αυτοκίνητο που ξεχωρίζει τόσο για το κράτημά του (πολύ καλή επίδοση στο Elk Test - δοκιμασία αποφυγής κινδύνου) όσο και για την ποιότητά κύλισής του. Και αυτό προσφάτως ανανεωμένο, πωλείται σε δύο ήπια υβριδικές επιλογές στα 140 (από 29.990 ευρώ) και τα 158 άλογα, με την κορυφαία έκδοση να λανσάρεται και με κίνηση σε όλους τους τροχούς. Στην κορυφή της γκάμας του Nissan Qashqai βρίσκουμε την full hybrid έκδοση που η εταιρεία ονομάζει e-POWER. Ουσιαστικά μιλάμε για ένα hi-tech μηχανικό σύνολο απόδοσης 190 ίππων το οποίο συνδυάζει τις πολύ καλές επιδόσεις με την χαμηλή κατανάλωση (6,1 λτ./100 χλμ.). Το ξεχωριστό με την λειτουργία του είναι πως ο βασικός θερμικός κινητήρας «καίει» βενζίνη για να παράξει ρεύμα, ώστε να δώσει ενέργεια στον ηλεκτροκινητήρα που τελικά κινεί το Qashqai. Για να το πούμε πιο απλά, ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί σαν γεννήτρια του ηλεκτρικού μοτέρ, με το οικογενειακό SUV της Nissan να κινείται ηλεκτρικά και αθόρυβα, έχοντας άμεση απόκριση και γραμμική επιτάχυνση.
Σελίδα 2 | To εμβληματικό X-Trail & το αμιγώς ηλεκτρικό Ariya |