Το σύστημα e-4ORCE του 4κίνητου Nissan X-Trail αντιδρά έως και 10.000 φορές το δευτερόλεπτο, πολύ πιο γρήγορα από τα παραδοσιακά μηχανικά συστήματα, πετυχαίνοντας ισορροπημένη κατανομή ισχύος από τους δύο ηλεκτροκινητήρες.
Για 5-μελείς & 7-μελείς οικογένειες υπάρχει το X-Trail που χωρά επιβάτη ύψους 1,90 & με άπλα 23,5 εκ. για τα πόδια
Μέσα στην πόλη και μέσω της έντονης ανάκτησης που προσφέρει η τεχνολογία e-Pedal ακόμα και τα 600 χλμ. είναι εφικτός στόχος για το ηλεκτρικό Nissan Ariya με την μπαταρία των 91 κιλοβατώρων (συνολική χωρητικότητα).
Καταρχάς, είναι διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις (ήπια υβριδικό από 39.190 ευρώ και full hybrid αλά Qashqai) και με δυνατότητα 7-θέσιας διάταξης στην καμπίνα. Η συγκεκριμένη διάταξη φυσικά επιβεβαιώνει την πρακτική στόχευση του X-Trail, το οποίο σε προαιρετικό εξοπλισμό φέρει συρόμενη εμπρός-πίσω την 2η σειρά καθισμάτων. Συν τοις άλλοις, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο με εντυπωσιακά ευρύχωρο εσωτερικό, όπου φιλοξενούνται με περίσσεια άνεση 3 ενήλικοι επιβάτες, ακόμη και μεγαλύτερης σωματικής διάπλασης. Εξάλλου, με «αέρα» για το κεφάλι στα 7,5 εκ. και χώρο για τα πόδια στα 23,5 εκ., ένας επιβάτης με ύψος 1,9 μ. μπορεί να καθίσει ακόμη και... σταυροπόδι.
Το ηλεκτρικό Ariya έχει premium καμπίνα & κάνει 460 χλμ. με μία φόρτιση
Στην κορυφή των SUV προτάσεων της Nissan τοποθετείται το αμιγώς ηλεκτρικό Ariya, το 2ο μηδενικών ρύπων μοντέλο της μάρκας μετά το best-seller Leaf. Η εισαγωγική έκδοση του Nissan Ariya φέρει μπαταρία 63 kWh και ηλεκτρικό σύνολο 218 ίππων (από 40.900 ευρώ, ενώ σε ανώτερο επίπεδο βλέπουμε και περισσότερα άλογα (242 PS) και κίνηση σε όλους τους τροχούς (306 PS). Η Nissan ονομάζει τη συγκεκριμένη τεχνολογία e-4FORCE και την τοποθετεί, επίσης, στο full υβριδικό X-Trail. Ουσιαστικά μιλάμε για 2 ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, οι οποίοι έχουν ανεξάρτητη λειτουργία και έλεγχο. Το σύστημα ανιχνεύει τις συνθήκες οδήγησης και την ποιότητα του οδοστρώματος, αντιδρά έως και 10.000 φορές το δευτερόλεπτο και παρέχει όση ροπή χρειάζεται σε κάθε τροχό ξεχωριστά.Επιστρέφοντας στο Ariya, πρέπει να επισημάνουμε την μεγάλη μπαταρία των κορυφαίων εκδόσεων (87 kWh), χάρη στην οποία προκύπτει μεγάλη ηλεκτρική αυτονομία που δύσκολα συναντάς σε ηλεκτρικό μοντέλο. Στην 2κίνητη έκδοση των 242 ίππων που έχουμε δοκιμάσει, το AutoΤρίτη Test Center κατέγραψε πραγματική αυτονομία 460 χλμ., με μία φόρτιση. Από την δοκιμή με το Nissan Ariya πρέπει επίσης να σταθούμε στην κορυφαία ευρυχωρία, την συρόμενη κεντρική κονσόλα και την υψηλή ποιότητα κατασκευής (π.χ. τα πλήκτρα αφής έχουν ενσωματωθεί στην τύπου ξύλινης φάσας κάτω από τις οθόνες και δίνουν μια ρετρό-premium αύρα).
Σελίδα 1 | Βενζίνη, mild hybrid, υβριδικό & ηλεκτρικό - Ποιο Nissan SUV επιλέγω; |
Σελίδα 2 | To εμβληματικό X-Trail & το αμιγώς ηλεκτρικό Ariya |