Πόσες ψήφους πήραν λοιπόν το καθένα από τα 15 υποψήφια μοντέλα για το Best Car 2018; Δείτε ποια είναι τα αυτοκίνητα που ξεχώρισαν και κέρδισαν τη μεγάλη διάκριση.
Κατ` αρχάς συνειδητοποιήστε πόσο δύσκολο είναι να μπεις στην τελική δεκαπεντάδα του Best Car 2018, έχοντας διακριθεί ανάμεσα από 37 άλλα εξαιρετικά νέα μοντέλα! Δείτε παρακάτω την τελική κατάταξη, όπως την ψήφισαν 37.000 αναγνώστες που πήραν μέρος στο Best Car 2018.
1η Θέση
Ο μεγάλος νικητής του Best Car 2018 είναι το Ford Fiesta! Συγκέντρωσε 4.074 ψήφους, που αντιστοιχεί στο 11,4% των έγκυρων ψήφων, ενώ βρέθηκε στην πρώτη τριάδα στις περισσότερες από τις επιμέρους κατηγορίες. Επικράτησε στην τελική κατάταξη επιδεικνύοντας ιδιαίτερη αντοχή στο «κονταροχτύπημα» με το αμέσως επόμενο μοντέλο.
2η Θέση
Δεύτερη θέση και ασημένιο μετάλλιο για το Honda Civic το οποίο προτιμήθηκε από 4.032 εκλέκτορες. Τονίζουμε μάλιστα πως σημειώθηκε «μάχη» στήθος με στήθος μεταξύ Ford Fiesta και Honda Civic με τη διαφορά να κρίνεται σε μόλις 42 ψήφους. Πέραν αυτού, το Civic κέρδισε και τον τίτλο του καλύτερου Αυτοκινήτου της Χρονιάς για το ανδρικό κοινό.
3η Θέση
Το πόντιουμ ολοκληρώνεται με το Jeep Compass στην τρίτη θέση το οποίο έλαβε 3.626 ψήφους, κατακτώντας παράλληλα και τις προτιμήσεις του γυναικείου κοινού, αφού κέρδισε το βραβείο του καλύτερου Αυτοκινήτου της Χρονιάς για τις γυναίκες.
4η Θέση
Στην τέταρτη θέση βρέθηκε το Skoda Karoq συγκεντρώνοντας 3.350 ψήφους που αντιστοιχεί στο 9,4% του συνόλου.
5η Θέση
Η πρώτη πεντάδα του Best Car 2018 κλείνει με την Stelvio, το πρώτο SUV μοντέλο της Alfa Romeo, που καταδεινύει πως η ιταλική φίρμα πραγματοποίησε μια πολύ δυναμική είσοδο στην κλάση. Υπενθυμίζουμε δε πως η Stelvio κέρδισε και το βραβείο του πιο ωραίου μοντέλου της χρονιάς.
Η δευτερη (σχεδον πρωτη) θεση του Civic αφιερωμενη σε αυτους που το κραζανε μετα μανιας οτι ειναι καγκουρικο και κακασχημο οπως και το CH-R. Και τα δυο σαρωνουν και στις ψηφοφοριες και στις πωλησεις παγκοσμιως. Οι πρωτοποροι δεν φοβουνται να ρισκαρουν. Αλλες εταιρειες που δεν εχουν κερδοφορια φοβουνται...
Η δευτερη (σχεδον πρωτη) θεση του Civic αφιερωμενη σε αυτους που το κραζανε μετα μανιας οτι ειναι καγκουρικο και κακασχημο οπως και το CH-R. Και τα δυο σαρωνουν και στις ψηφοφοριες και στις πωλησεις παγκοσμιως. Οι πρωτοποροι δεν φοβουνται να ρισκαρουν. Αλλες εταιρειες που δεν εχουν κερδοφορια φοβουνται...
Εγώ πάντως ανάμεσα σε civic και fiesta θα επέλεγα civic μόνο και μόνο για την ιαπωνική της καταγωγή η οποία δηλώνει αξιοπιστία