ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Best Car 2020: Τα best sellers της Ελλάδας

5.099 Επισκέψεις στο άρθρο (20/1/2020)

Τα best seller της ελληνικής αγοράς σε λιανική και εταιρικές πωλήσεις, η μάρκα με τις περισσότερες πωλήσεις και ένας ηγέτης που σαρώνει για πάνω από 10 χρόνια στη χώρα μας. Μάθετε ποιοι είναι, αλλά και ποιοι άνθρωποι κρύβονται πίσω από την επιτυχία!


Η ελληνική αγορά αυτοκινήτου βαδίζει το δρόμο της ανόδου με τις ετήσιες πωλήσεις να ξεπερνούν το 2019, για πρώτη φορά μετά από πολλά χρόνια, τις 110.000 αυτοκίνητα και την τελική επίδοση να ορίζεται στις 114.110 ταξινομήσεις. Κάποιες μάρκες και κάποια μοντέλα, όμως, κέρδισαν την κούρσα των πωλήσεων. Δείτε ποιο τερμάτισαν πρώτοι στη λιανική και στις εταιρικές πωλήσεις, ποια μάρκα έκανε την μεγαλύτερη αύξηση στα μερίδια αγοράς, καθώς επίσης και ποιο μοντέλο βρίσκεται στην κορυφή για 12 συναπτά έτη.

Ξεκινάμε με τη μάρκα και το μοντέλο που σημείωσαν τον μεγαλύτερο αριθμό πωλήσεων λιανικής το 2019. Πρώτο βραβείο λοιπόν για την Toyota  και κατ΄επέκταση της Toyota Ελλάς, που έκλεισε τη χρονιά με σχεδόν 12.700 πωλήσεις καταλαμβάνοντας μερίδιο αγοράς 11,1%. Παράλληλα, εκτός της πρωτιάς στις εταιρίες, η ιαπωνική μάρκα πήρε το χρυσό και στη λιανική των μοντέλων με το Yaris, καθώς το ελληνικό κοινό απορρόφησε περί τις 4.800 αυτοκίνητα την προηγούμενη χρονιά. Όχι πως είναι κάτι πρωτοφανές για την Toyota που έχει συνηθίσει να σαρώνει στις πωλήσεις, με το Yaris να έχει εδραιωθεί τα τελευταία χρόνια στην κορυφή της λίστας στη λιανική.

Παράλληλη βράβευση για την ελληνική αντιπροσωπεία της Peugeot που σημείωσε τις περισσότερες εταιρικές πωλήσεις το 2019, συγκεντρώνοντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 11,3% με περισσότερες από 6.600 πωλήσεις σε εταιρικούς πελάτες. Ποιο ήταν όμως το best seller μοντέλο της ελληνικής αγοράς στις εταιρικές πωλήσεις; Ο τίτλος πηγαίνει στη Fiat και την FCA Greece για το Panda που πλησίασε τις 2.900 ταξινομήσεις μέσα στο 2019.

Η Hyundai συνέχισε να ανεβάζει στροφές μέσα στο 2019 αυξάνοντας τις πωλήσεις της στη χώρα μας κατά 38% σε σχέση με πέρυσι. Καταλυτικό ρόλο σε αυτό έπαιξαν η νέα, πλήρης γκάμα μοντέλων που καλύπτει ολόκληρο το φάσμα των αναγκών του ελληνικού κοινού, το λανσάρισμα ήπια υβριδικής τεχνολογίας, αλλά και το καλό όνομα της φίρμας σε επίπεδο after sales. Αυτό το ομολογουμένως αξιοσημείωτο ποσοστό είναι αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς του κ. Αντρέα Χριστοφορίδη, Γενικού Διευθυντή της Hyundai, αλλά και της ομάδας του. Μεγάλο μπράβο και στην Hyundai.

Τέλος, ένα μεγάλο μπράβο αξίζει και η Nissan στην Ελλάδα, καθώς με το Qashqai έχει καταφέρει να είναι ο Market Leader της αγοράς για 12 χρόνια έχοντας κυρίαρχη θέση στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV.

Mercedes
TURANZA 6 DOKIMH