Πόσο σας νοιάζει αν το αυτοκίνητο που θέλετε εσείς είναι best seller ή όχι;
Best seller ντε και καλά;
7.783 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2017)
Παρασύρεστε από το πόσο καλά πουλάει ένα αυτοκίνητο ή μένετε σταθεροί στην πρώτη σας επιλογή; Ανασφάλεια ή απλά καλή μεταπώληση; Εσείς τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Nissan Qashqai πουλάει 20 αυτοκίνητα για κάθε ένα ASX που πουλάει η Mitsubishi. Δεν είναι περίεργο που η Nissan μετράει μερικές χιλιάδες Qashqai στο δρόμο μόνο από την αρχή του χρόνο, ενώ η Mitsubishi φαίνεται πως θα κλείσει τη χρονιά με λιγότερα από 100 ASX.
Υπάρχουν ένα σωρό λόγοι που κάνει το ένα να πουλάει και το άλλο όχι, και ελάχιστοι σχετίζονται με τα αυτοκίνητα αυτά καθαυτά. Το ερώτημα εδώ είναι, εσείς θα αγοράζατε το ASX ξέροντας ότι ένα άλλο ανταγωνιστικό μοντέλο πουλάει 20 φορές περισσότερο;
Και φυσικά δεν είναι μόνο το παράδειγμα του Qashqai, που έχει καταφέρει να καπελώσει την κατηγορία, είτε γιατί είναι πραγματικά καλό, είτε γιατί έχει καλό δίκτυο, είτε γιατί προωθείται παντού. Διαφορές ανάμεσα σε μοντέλα της ίδιας κατηγορίας υπάρχουν αρκετές. Δες το C3 και το i20, με την Citroen να πουλάει 3 αυτοκίνητα για κάθε ένα που πουλάει η Hyundai. Και δεν συγκρίνουμε καν με την κορυφή της κατηγορίας, το Yaris, που πουλάει 14 φορές περισσότερο.
Πόσο μετράνε όμως αυτές οι διαφορές; Πόσο σας νοιάζει αν το αυτοκίνητο που θέλετε εσείς είναι best seller ή όχι; Πόσο σας κόβει την όρεξη να ξέρετε πως μόνο εσείς και άλλοι 80 αγοράσατε φέτος το μοντέλο αυτό, ενώ ένα άλλο του ανταγωνισμού, το προτίμησαν 4000 άνθρωποι; Φοβάστε μήπως κάνετε λάθος; Μήπως δεν επιλέξατε το καλύτερο; Μήπως πουν ότι δεν ξέρετε να διαλέγετε;
Σαφώς είναι λογικό ένα αυτοκίνητο να πουλάει γιατί είναι καλό. Όμως στην αγορά της Ελλάδας σήμερα αυτός δεν είναι ο μόνος λόγος. Με τις ιδιαιτερότητες του φορολογικού συστήματος, τόσο στην αγορά όσο και στη χρήση, κάποια μοντέλα βγαίνουν ιδιαίτερα συμφέροντα για αγορά, ενώ άλλα όχι.
Επίσης πολλές πωλήσεις γίνονται από συγκεκριμένες μάρκες για συγκεκριμένες χρήσεις. Εταιρικοί στόλοι, ή ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα, μπορούν να φουσκώσουν τις πωλήσεις και να κάνουν ένα μοντέλο best seller, όμως εσείς δεν έχετε ανάγκη από κάτι τέτοιο.
Αντίστοιχη επιρροή στις πωλήσεις έχει και το δίκτυο και οι προσφορές που καταφέρνει να κάνει. Καλό ή μέτριο, ένα μοντέλο φθηνό, ή ένα αυτοκίνητο με κάποιο πακέτο τρόπου αγοράς, δάνειο ή λήζινγκ ή άλλο, θα πουλήσει. Και πάλι, τι σχέση έχει αυτό με το τι αυτοκίνητο θέλετε εσείς;
Ο μόνος λόγος, για πολλούς, είναι η μεταπώληση. Ένα αυτοκίνητο που έχει πουλήσει μία χούφτα κομμάτια, όταν βγει στην αγορά ως μεταχειρισμένο, θα έχει και λιγότερη ζήτηση, άρα θα πουλήσει φθηνά. Αυτός, πιθανώς, να είναι ένας λόγος. Είναι όμως για εσάς;
Κοιτάτε πόσο καλά πουλάει ένα αυτοκίνητο πριν το αγοράσετε; Γιατί; Έχετε ανασφάλεια στην επιλογή σας; Ή απλά θέλετε να το πουλήσετε καλά ως δεύτερο χέρι; Τι λέτε;
Την εποχη που δεν υπηρχε διαδικτυο με επειθαν τα περιοδικα για το τι να αγορασω και μαλιστα μονοπλευρα προς Γερμανια μερια. Στην εποχη του διαδικτυου πλεον οχι γιατι μπαινω σε φορουμ ανα τον κοσμο με κατοχους του μοντελου που με ενδιαφερει και εκει βγαζω τα πιο ασφαλη συμπερασματα και με γνωμονα αυτο, μεχρι στιγμης εχω κανει τις πιο σωστες αγορες!
Εξαρτάται βασικά τι συμφέρει στον καθένα. Αν πχ έχει κάποιος το δίλημμα να αγοράσει το I20 η το Polo και τα οικονομικά του είναι αρκετά περιορισμένα, θα στραφεί στο i20 λόγω της φθηνότερης συντήρησης και φθηνότερου σέρβις. Ουσιαστικά δεν τον απασχολεί οτι το Polo πουλάει περισσότερα κομμάτια στην αγορά καθώς κοιτάει την τσέπη του ξεκάθαρα. Σε περίπτωση όμως που δεν ισχύει αυτό, ο χαρακτηρισμός best seller επηρεάζει σημαντικά τον αγοραστή. Για να πουλάει τόσο πολύ σημαίνει οτι είναι καλό σκέφτεται. Ειδικ στην περίοδο της κρίσης που διανύουμε, ο αγοραστής δεν θέλει να ρισκάρει καθώς δεν ξέρει μελλοντικά τι μπορεί να προκύψει με το απόκτημα του σε θέματα βλάβης και συντήρησης οπότε καταλήγει σε σίγουρες επιλογές όπως Toyota και Nissan για να είναι ξέγνοιαστος σε αυτό το θέμα. Εδώ βέβαια μπαίνει και το γούστο και το τι αρέσει σε έναν αγοραστή. Πριν απο 1 χρόνο περίπου, έψαχνα να αγοράσω αυτοκίνητο και πρώτα πήγα να δω τα best seller της σουπερμινι κατηγορίας, Yaris και Corsa. Να σας πω την αλήθεια, δεν ενθουσιάστηκα με καννα απο τα δύο και φυσικά δεν αγόρασα κανένα απο τα δύο. Αν και τελικά κατέληξα σε αγορά μεταχειρισμένου καθώς ένα έκτακτο οικονομικό έξοδο δεν επέτρεψε την αγορά καινούριου, αν ήμουν σε θέση να αγοράσω καινούριο, θα επέλεγα κάτι μη-best seller όπως τα i20,Rio,208,Clio καθώς πιστεύω οτι δίνουν κάτι διαφορετικό στην κατηγορία. Οπότε το ζήτημα κατα τη γνώμη μου εμπίπτει στις προτιμήσεις και τις ανάγκες του αγοραστή και κατα πόσο θέλει να τολμήσει να επιλέξει κάτι διαφορετικό απο την πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού ;)
Φυσικά και με ενδιαφέρουν οι πωλήσεις.όσο περισσότερες έχει τόσο λιγότερο με ενδιαφέρει να το αγοράσω!
Επειδη μπορω να συντηρησω μονο ενα αυτοκινητο επιλεγω αυτο που μπορει να καλυψει σε μεγιστο βαθμο τις αναγκες μετακινησης μου και φυσικα προεχει η αξιοπιστια της αυτοκινητοβιομηχανιας που το κατασκευαζει.Τα best seller μοντελα τα θεωρω προιοντα του marketing γιατι διαφερουν απο χωρα σε χωρα.Ενδεικτικα αναφερω για ΣΕΠΤ 2016..ΙΤΑΛΙΑ fiat 20,8% vw8,3% ford 6,6% renault 5,7% peugeot 4,8% toyota 4,1%.ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ στις 5 πρωτες θεσεις ειναι dacia renault skoda ford nissan.ΤΣΕΧΙΑ skoda 31,5% vw 11,1% hyundai 8,2% ford 7% ακολουθουν opel dacia kia.ΚΡΟΑΤΙΑ vw14,7% skoda 8,6% renault 7,7% hyundai 6%...κλπ....απο site..www.bestsellingcarsblog.com
Εγώ πάντα πήγαινα κόντρα στο ρεύμα. ..Το καμακωσα μου άρεσε το πήρα 1 χρόνο με το Renegade είμαι ευτυχής εξάλλου ποτέ όταν ήμουν μικρός δεν έπαιρνα την ίδια μπλούζα με άλλους κάντε το κέφι σας καινούργιο αμάξι να μας αξιώνει ο θεός να μπορούμε να παίρνουμε και όλα καλά.....
Πρώτα απ' όλα επιλέγω μερικά αυτοκίνητα που πληρούν τις ανάγκες μου και τις οικονομικές μου δυνατότητες. Κάνω test drive και αποκλείω όσα δεν μου αρέσουν. Π.Χ. το Qashqai το απέρριψα λόγω ποιότητας κατασκευής και εμφάνισης - τελείως προσωπική άποψη. To αν είναι best seller είναι το τελευταίο που με επηρεάζει. Έψαξα όμως στο Internet για reviews, αλλά δεν επηρεάζουν και πολύ την επιλογή μου, γιατί καταλαβαίνω ότι όλα είναι υποκειμενικά. Μέχρι στιγμής είμαι ευχαριστημένος με τις επιλογές μου.
Είναι πολύ λάθος να στρεφόμαστε μόνο προς τα best sellers.Υπάρχουν ένα σωρό αυτοκίνητα,τα οποία έχουν καλές επιδόσεις,οδική κι οδηγική συμπεριφορά και καλή ποιότητα,όμοια με τα best sellers.
Όχημα για εμένα προσωπικά, άσχετα αν είναι best-seller ή μη, κ.τ.λ. είναι αυτό ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΘΟΣ, ΣΤΥΛ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΗ!!!
Οταν αγοραζω ενα αυτοκινητο σιγουρα θα συμβουλευτω τη μαρκα προκειμενου να βγαλω ασφαλη συμπερασματα για την αξιπιστια του μοντελου που προτιθεμαι να αγορασωμ, την ποιοτητα του, τους χωρους του αλλα και την οδικη του συμπεριφορα μαζι με της τενολογιες σε θεματα ασφαλειας. Δεν με απασχολει προσωπικα η μεταπωλητικη του αξια, διοτι το αυτοκινητο μου δεν με απασχολει ποτε θα το πουλησω και ποτε αλλα με ενδιαφερι να το κρατησω για μια ζωη.