Όταν το δίκυκλο έρθει πιο κοντά, μια σειρά από φώτα LED θα ανάψουν στη βάση του παράθυρου, στο ταμπλό και στην μπροστά κολόνα, δείχνοντας έτσι τη θέση και την εγγύτητα του δίκυκλου.
Προσοχή ποδηλάτης!
3.263 Επισκέψεις στο άρθρο (16/2/2015)
Εντυπωσιάζει το νέο σύστημα Bike Sense της Jaguar Land Rover, το οποίο όχι μόνο ξεχωρίζει αν μία μοτοσυκλέτα ή ένα ποδήλατο κινδυνεύει να έρθει σε επαφή με το όχημα, αλλά και το από πού, προειδοποιώντας τον οδηγό ποικιλοτρόπως.
Η Jaguar Land Rover παρουσίασε το νέο σύστημα Bike Sense, το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό για ποδήλατα και μοτοσικλέτες που βρίσκονται επικίνδυνα κοντά στο όχημα.
Μέσω πλήθος αισθητήρων, το σύστημα είναι σε θέση να «αντιληφθεί» πότε ένα δίκυκλο είναι κοντά. Τότε, μέσω του ηχείου που είναι από την πλευρά του κινδύνου, παίζει τον ήχο του κουδουνιού του ποδηλάτου ή της κόρνας της μηχανής, προειδοποιώντας έτσι τον οδηγό, ο οποίος όχι μόνο ξέρει από πού υπάρχει το πρόβλημα, αλλά και το είδος του (μοτοσικλέτα ή ποδήλατο).
Επιπλέον, αν ο δικυκλιστής επιχειρήσει να προσπεράσει το αυτοκίνητο, το κάθισμα θα «χτυπήσει» ελαφρά τον ώμο του οδηγού, πάλι από την πλευρά που υπάρχει η κίνηση. Όταν το δίκυκλο έρθει πιο κοντά, μια σειρά από φώτα LED θα ανάψουν στη βάση του παράθυρου, στο ταμπλό και στην μπροστά κολόνα, δείχνοντας έτσι τη θέση και την εγγύτητα του δίκυκλου.
Το σύστημα Bike Sense ανιχνεύει ακόμα και αναβάτες που ο οδηγός δεν μπορεί να δει. Όταν συμβεί κάτι τέτοιο και ο οδηγός αγνοώντας τις προειδοποιήσεις πατήσει το γκάζι, το πεντάλ θα αρχίσει να δονείται και θα έχει βαριά αίσθηση, υπενθυμίζοντας στον οδηγό πως υπάρχει ενδεχόμενο πρόβλημα. Ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι πως το σύστημα δεν θα αφήσει τις πόρτες να ανοίξουν μόλις το αυτοκίνητο παρκάρει, όταν υπάρχουν διερχόμενα δίκυκλα.
Το σύστημα είναι ακόμα σε πρωτότυπη μορφή, αλλά η Jaguar - Land Rover το θεωρεί άκρως σημαντικό και όχι άδικα, καθώς μόνο στο Ην. Βασίλειο 19.000 δικυκλιστές σκοτώνονται ή τραυματίζονται ετησίως.
Το Bike Sense αντιλαμβάνεται πότε ένα δίκυκλο είναι κοντά και είτε μέσω του ηχείου που είναι από την πλευρά του κινδύνου, παίζει τον ήχο του κουδουνιού του ποδηλάτου ή της κόρνας της μηχανής, ενώ αν ο δικυκλιστής επιχειρήσει να προσπεράσει το αυτοκίνητο, το κάθισμα θα χτυπήσει ελαφρά τον ώμο του οδηγού, πάλι από την πλευρά που υπάρχει κίνηση.