Βρες έναν λόγο να πεις όχι στο επόμενο SUV της Dacia. Έχεις;
30.426 Επισκέψεις στο άρθρο (20/1/2021)
Τα SUV σου φαίνονται «μαλθακά», ανήμπορα, χαμηλά, δε σου γεμίζουν το μάτι και τα θες θηρία, άγρια, ψηλά και τετράγωνα. Βρες ένα λόγο τώρα να πεις όχι στο επόμενο SUV της Dacia. Έχεις;
Με τα SUV να έχουν πλέον ενσωματωθεί στις γκάμες των κατασκευαστών, τα περισσότερα δείχνουν περισσότερο ως ψηλότερες εκδόσεις άλλων μοντέλων, παρά σαν απόγονοι των εκτός δρόμου οχημάτων από όπου προέρχονται.
Και δικαίως. Σε σημείο που το σχεδιαστικό στοιχείο, δηλαδή η έλλειψη σταδιακά των χαρακτηριστικών αυτών που κάνουν ένα SUV να δείχνει SUV, «πονάει» περισσότερο από την απώλεια των τεχνικών χαρακτηριστικών που έκαναν τα SUV ικανά εκτός δρόμου, όπως για παράδειγμα η τετρακίνηση. Ας δείχνει ρε παιδί μου λίγο πιο ενδιαφέρον, λίγο πιο άγριο, λίγο πιο SUV και ας μην είναι και τετρακίνητο.
Η Dacia φαίνεται πως το έπιασε το υπονοούμενο και έτσι ένα σκαλί πάνω από το Duster που σπάει ταμεία, θα φέρει ένα μεγαλύτερο SUV, στα 4,6 μέτρα, με προσωρινό κωδικό (και ίσως και τελικό όνομα) το Bigster. Το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην ευέλικτη πλατφόρμα CMF-B του ομίλου, θα έχει μηχανικά επίσης από τον όμιλο, με υβριδικά σύνολα στη γκάμα, και κυρίως, θα έχει μία σχεδίαση που βάζει τα γυαλιά σε ότι άλλο θέλει να λέγεται SUV σήμερα.
Η Dacia δε μασάει να κάνει το Bigster όσο άγριο και όσο σκληρό γίνεται. Τετράγωνο, ογκώδες, με γωνίες, φουσκώματα και πολύ τσαμπουκά. Και η εμπορική πορεία του Duster είναι δείγμα, τότε δεν είναι περίεργο που η Dacia περιμένει και το Bigster να σπάσει ταμεία. Σε συνεργασία και με την (επίσης μέλος του ομίλου) Lada, το Bigster αναμένεται με τουλάχιστον δύο σήματα για τις αγορές της Ευρώπης, της Ρωσίας και της μέσης ανατολής, ενώ και πάλι, αν το Duster είναι δείγμα, τότε είναι πολύ πιθανό το Bigster να φοράει και σήματα Renault σε κάποιες αγορές, ή και να λανσαριστεί και ως Nissan. Κάτι που ισχύει και με το Duster που πωλείται ως Nissan Terrano στη νοτιοανατολική Ασία.
Τι λες λοιπόν, σου αρέσει; Είναι το SUV όπως πρέπει να είναι; Βρίσκεις κάτι που σε χαλάει; Και τελικά μήπως είναι (ακόμη) το σηματάκι; Τι λες;
Είμαι οδηγός από το 1970 από τα χέρια μου περασαν πολλά αυτοκίνητα δικινητα & τετρακινητα όπως τα Pajero 3000 cc - Forestet 2000 cc. Το Duster το πηρα γιατί δεν με έβγαζαν τα χρήματα μου να παρω κάτι πιο ακριβό ( όλα καινούργια) . Το ποσο φιλότιμο αυτοκίνητο είναι το Duster 4x4 έχω εκπλαγεί. Πόσο μάλλον το Bigster που ακριβώς το έπιασε η Renault ότι το θέλω & ΑΓΡΙΟ. Όσο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι στον σφιγμο του οδηγου από όπου & να το πιασεις δεν θα μείνεις με παράπονο. 10 με τόνο για την Renault.
Είμαι οδηγός από το 1970 από τα χέρια μου περασαν πολλά αυτοκίνητα δικινητα & τετρακινητα όπως τα Pajero 3000 cc - Forestet 2000 cc. Το Duster το πηρα γιατί δεν με έβγαζαν τα χρήματα μου να παρω κάτι πιο ακριβό ( όλα καινούργια) . Το ποσο φιλότιμο αυτοκίνητο είναι το Duster 4x4 έχω εκπλαγεί. Πόσο μάλλον το Bigster που ακριβώς το έπιασε η Renault ότι το θέλω & ΑΓΡΙΟ. Όσο για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι στον σφιγμο του οδηγου από όπου & να το πιασεις δεν θα μείνεις με παράπονο. 10 με τόνο για την Renault.