Η Porsche Cayenne λανσαρίστηκε το 2002 και αναμφίβολα αποτέλεσε ένα όχημα-ορόσημο για την κατηγορία των SUV, αφού είχε την ευκολία χειρισμού ενός σεντάν, σχεδίαση με πολλές καμπύλες και τον όγκο ενός 4Χ4.
Οι fans της φίρμας τότε, η αλήθεια είναι πως δεν ενθουσιάστηκαν με αυτή την κίνηση, ωστόσο ιστορικά η Cayenne, αποδείχτηκε άκρως επιτυχημένη. Βέβαια το αγοραστικό κοινό που την προτίμησε δεν ήταν αυτό που επιδιδόταν σε off-road εξορμήσεις, με αποτέλεσμα αρκετοί να έχουν λησμονήσει τις ικανότητες που έχει το γερμανικό SUV στο χώμα.
Να υπενθυμίσουμε πως η Cayenne Turbo εφοδιάζεται με ένα V8 κινητήρα 4,5 λτ. που αποδίδει 456 ίππους και 620 Nm ροπής και χρειάζεται 5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 265 χλμ./ώρα. Παράλληλα για την κίνησή της σε εκτός δρόμου διαδρομές διαθέτει διαφορικό με ικανότητα κλειδώματος, υποπολλαπλασιασμό σχέσεων και αερανάρτηση με την ικανότητα να σηκώνεται μέχρι 30 εκ.