Γιατί το Renault Clio δεν έχει την ίδια εμπορική απήχηση στην Ελλάδα, με αυτή που έχει στην υπόλοιπη Ευρώπη;
Clio:Γιατί δεν πουλάει
86.365 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2015)
Το Renault Clio είναι 3ο σε πωλήσεις στην Ευρώπη, στη χώρα μας όμως πολλά σκαλιά πιο κάτω. Συγκεκριμένα, 18ο ήταν το 2013 και 10ο το 2014. Που οφείλεται αυτή η διαφορά; Γιατί δεν μας κάνει κλικ;
Ωστόσο σε σχέση με τον ελληνικό ανταγωνισμό είναι ακριβότερο από το Toyota Yaris 1,4 D-4D 5d (13.950 ευρώ) και το Opel Corsa 1,3 DTR 95 PS (14.383 ευρώ), τα πρώτα δύο δηλαδή σε πωλήσεις πετρελαιοκίνητα μικρά. Μάλλον αυτά τα 1.000 ευρώ να κάνουν την διαφορά, παρότι ο εξοπλισμός του είναι καλός στη βασική έκδοση.Από την άλλη, το Clio δεν υστερεί κάπου όσον αφορά στους κινητήρες. Ο 1,5 diesel π.χ. είναι ένας από τους καλύτερους πετρελαιοκινητήρες που κυκλοφορούν, ενώ ο 0,9 TCe τα καταφέρνει περίφημα όντας επίσης οικονομικός σε κατανάλωση και προηγμένος τεχνολογικά. Από εκεί και πέρα το γαλλικό μοντέλο διαθέτει ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά, όμορφη σχεδίαση και ικανοποιητική ποιότητα υλικών, στοιχεία που μετράνε στην κατηγορία του. Και όμως δεν μπορεί να σκαρφαλώσει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.Έπειτα είναι το δίκτυο της Renault στην Ελλάδα. Αυτό είναι μικρό αριθμητικά συγκριτικά με τις… παραδοσιακές δυνάμεις, με αποτέλεσμα για κάποιους να λειτουργεί αποτρεπτικά. Παραδείγματος χάριν, σε όλη την Πελοπόννησο υπάρχουν μόλις 4 επίσημοι επισκευαστές και έμποροι Renault, όταν οι Toyota και Nissan έχουν τους διπλάσιους. Φανταστείτε να πρέπει να ταξιδέψεις από το ένα άκρο της Πελοποννήσου στο άλλο για να δεις, να αγοράσεις και στη συνέχεια να κάνεις service. Νομίζουμε πως πολλοί θα προτιμήσουν τον έμπορο που είναι δίπλα τους, αυτό που ξέρουν και εμπιστεύονται, άρα θα πάνε σε άλλη μάρκα.Το παραπάνω, η εμπιστοσύνη και η συνολική εικόνα που έχει ο καταναλωτής για μία μάρκα, επηρεάζει τέλος τις πωλήσεις. Σύμφωνα, λοιπόν, με την έρευνα Autocheck που διεξάγουμε στο Auto Τρίτη, η Renault είναι «κίτρινη» μάρκα στις επιλογές των αγοραστών της. Αυτό προφανώς επηρεάζει τις επιλογές των καταναλωτών. Τώρα, το ότι η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault έχει αλλάξει χέρια από το 2013 μπορεί να έχει την σημασία του, όμως για τον τελικό αποδέκτη όμως, αυτό είναι απλώς μία λεπτομέρεια…Εσείς λοιπόν τι λέτε; Σας κάνει κλικ το Clio; Γιατί νομίζετε ότι δεν πουλάει στην Ελλάδα;
Αγαπητό περιοδικό Η ερευνα σας ηλθε στην καλύτερη στιγμή για μένα αλλα νομιζω και για πολλους αλλους υποψηφιους αγοραστες. Εγώ προσωπικα εχω στην κατοχή μου τρια αυτοκίνητα μαρκας Ρενώ (Megane RS, Megane 1.6, Clio 1.4) και συνολικά εχω αγορασει 6 αυτοκίνητα μαρκας Ρενώ την τελευταια 20ατια. Πριν ενα μήνα πηγα να κλεισω την αγορα ενος Clio 1.5 diesel. Oλα καλα μεχρι που τυχαια εμαθα οτι το αυτοκίνητο κατασκευάζεται στην Τουρκια. Η αντιπροσωπια επιμελώς αποφευγει να ενημερώνει την χωρα προέλευσης του αυτοκινήτου - ως εκ του νομου οφειλει - τους αγοραστες. Φυσικά ακυρωσα την παραγγελια και στραφηκα στην Φορντ και στο εξαιρετικό Focus των 1000κ και των 125 ιππων. Ισως η αντιπροσωπία της Ρενώ εδώ στην χώρα μας θα επρεπε να εισαγει τα αυτοκίνητα απο την Γαλλια και μονο. Απο την Τουρκια μας ερχεται καπως αβολα. Αν δεν το καταλαβει αυτό τα αυτοκίνητα Ρενώ στη Ελλαδα δεν εχουν μέλλον. Αφου εχασε εμενα που αγοραζα Ρενώ με φανατισμό καταλαβαινετε ενας αλλος που ειναι "ουδετερος". Η Ρενώ εχασε εμενα και γώ την αγαπημενη μου μαρκα........................το γραφω με μεγαλη πικρα.....................................
Το κακό όνομα φταίει της renault παλαιότερα σε άλλα της μοντέλα, όπως megane, κ.τ.λ. τις βλέβες που έβγαζαν, οπότε αυτό εξαργυρώνεται τώρα...επίσης οι έμποροι της και το κακό παρελθόν τους.Τώρα βέβαια ο πολύς Βασίλης Θεοχαράκης, είναι η καλλιτεχνική ψυχη στο χώρο του οχήματος, πολύ διαφορετικός από πολλούς.ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ. Μετά έρχεται η τιμή, η οποία πρέπει να αναθεωρηθεί προς τα κάτω, λόγω ανταγωνισμού. Σε σχέση με άλλα είναι όμορφο, πιο αξιόπιστο τηρουμένων των αναλογιών της κακής αξιοπιστίας της μάρκας συνολικά.Θα βρει το δρόμο του και το μερίδιο αγοράς του, λόγω αντιπροσώπου και καλύτερης αξιοπιστίασ σε σχέση με τα παλιότερα χρόνια.
Κάτοχος του Clio 1.5 dci έκδοσης dynamique εδώ και 13 μήνες έχω να πω τα καλύτερα για την άψογη λειτουργία του κινητήρα, την καταπληκτική πραγματική κατανάλωση εντός και εκτός πόλης (ας έρθουν τα best seller της ελληνικής αγοράς και του εταιρικού leasing να ανταγωνιστούν), την απαράμιλλη αισθητική εντός και εκτός, την πληρότητα του εξοπλισμού. Όταν συγκρίνουμε αυτοκίνητα, καλό είναι να συγκρίνουμε παρόμοιες εκδόσεις και εξοπλισμό που προσφέρεται (με βάση την τιμή) και να κοιτάμε πόση είναι η κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες (όχι να συγκρίνουμε βενζινοκίνητα με πετρελαιοκίνητα ούτε προσφορές μοντέλων που πρόκειται να αποσυρθούν λόγω αντικατάστασής τους). Επίσης, ας ρίχνουμε όσοι μπορούμε και μια ματιά σε site και σχόλια χρηστών στο εξωτερικό, όπου οι άνθρωποι δεν περιορίζουν τις επιλογές τους λόγω προκατάληψης. Δεν είναι τυχαίο ότι η Renault είναι η πρώτη ξένη μάρκα στη Γερμανία ούτε ότι τα νέα μικρά ντίζελ της Mercedes διαφημίζουν κυρίως τους καταπληκτικούς πετρελαιοκινητήρες τους (κατασκευής Renault). Αλλά τι να περιμένει κανείς όταν σε άλλο θέμα πριν από λίγες μέρες σε ερώτηση ντίζελ ή βενζίνη, οι περισσότεροι σχολιαστές απέρριψαν το ντίζελ ως κάτι απολύτως κακό για την Ελλάδα λόγω καυσίμων και περιορισμού των επιδόσεων (φαντάζομαι ότι ο στόλος των επαγγελματικών αυτοκινήτων εν Ελλάδι γεμίζει το ρεζερβουάρ σε κάποιο διαστημικό σταθμό ή ότι οι Έλληνες οδηγοί κάνουν κάθε μέρα κόντρες στα φανάρια ποιος θα ξεκινήσει πιο γρήγορα)! Όσο αφορά την ποιότητα και την αξιοπιστία, ρίξτε μια ματιά σε αυτό εδώ το άρθρο: http://www.newsbeast.gr/car/arthro/816445/odigoume-to-renault-clio-15-dci/
Κάτοχος του προηγούμενου Clio 1.2 και ενώ εμφανισιακά το νέο μοντέλο το θεωρώ πανέμορφο αυτοκίνητο, δεν θα ξαναπάρω ΠΟΤΕ Renault. Με συντηρητική οδήγηση και πάντα σωστός στα σέρβις και βγάζει συνέχεια ζημιές. Immobilizer, πολλαπλασιαστές, ηλ.γκάζι, παράθυρο... Και η κλασσική ατάκα του συνεργείου "..ἁ, γνώριμο αυτό στα Renault"... Και συνεχίζεται... Για ποιό λόγο λοιπόν να αγοράσω ένα αυτοκίνητο (μπορεί το νέο να είναι πιο αξιόπιστο ΑΛΛΑ πάντα η κληρονομιά και η φήμη ακολουθεί τα νέα μοντέλα) μιας μάρκας η οποία αναγνωρίζεται από πολλούς λόγω της αναξιοπιστίας της ως προς την αντοχή στο χρόνο; Και είναι και πιο ακριβό από τον ανταγωνισμό..
Το Renault Clio είναι καμένο χαρτί διότι όταν κοστίζει 14.940 euro (με έκπτωση και απόσυρση), το Nissan PULSAR έχει τιμή εκκίνησης 14.990 euro, το Ηonda Civic 15.440 (απόσυρση & όφελος) ,το Τoyota Auris από €13.804 (απόσυρση και όφελος προωθητικού προγράμματος), Citroën C4 από 13.940 eurο (με απόσυρση και Citroën Green Bonus) ακόμα και το Renault Megane 1.6 16v 110 Expression έχει 15.150 euro. Γιατί κάποιος να επιλέξει ένα σουπερμίνι κατηγορίας Β όταν με τα ιδία χρήματα μπορεί να αποκτήσει μικρομεσαίο κατηγορίας C;
Aπό τα σχόλιά σας καταλαβαίνω οτι ένας βασικός λόγος που δεν πουλά στην Ελλάδα είναι η αξιοπιστία του. Δλδ στην Ευρώπη που είναι 3ο σε πώλήσεις δεν χαλάνε τα Clio? Πόλυ απλά είναι η προκαταλήψεις του Νεόελληνα ότι πχ τα ιαπωνικά δεν χαλάνε, τα παλιά αυτοκίνητα ήταν πιο γερά κτλ. Επιπλέον, για μεγάλο χρονικό διάστημα η εταιρία έμεινε χώρις αντιπρόσωπο ή είχε αντιπρόσωπο με κάκιστες υπηρεσίες και μαρκετινγκ στην Ελλαδα κάτι που θα "πληρώνει" για αρκετό καιρό ακόμα η Renault.
Περί αξιοπιστίας ευρωπαϊκών-ασιατικών.. Hyundai μία καμμένη λάμπα στα 7 χρόνια, πιο πριν Lancia μήνα παρά μήνα συνεργείο.....
Έχετε παρατηρήσει ότι οι ιδιοκτήτες Γαλλικών αυτοκινήτων είναι γνωστοί στα συνεργεία τους με το μικρό τους όνομα; Η συχνότατη επαφή φέρνει και την αναπόφευκτη οικειότητα...
Είμαι κάτοχος Clio 1.5 diesel από τον Αύγουστο του 2013 και έχω ήδη 50000 χλμ. Η αλήθεια είναι ότι το αγόρασα με μεγάλη έκπτωση, λόγω μία προσφοράς που έτρεχε τότε για εταιρείες. Στην τιμή αυτή έπαιρνα πάλι με προσφορά τη βασική έκδοση του Fiesta 1.6 diesel και μετά τίποτα αξιόλογο. Το αμάξι είναι εξαιρετικό σε όλους τους τομείς, εκτός των φρένων που είναι απλά ικανοποιητικά για τη συνήθη χρήση. Στη σκληρή χρήση φαντάζομαι ότι θα σε κρεμάνε ή τουλάχιστον θα θέλεις τακάκια συνέχεια (όπως έχω διαπιστώσει από άλλους). Ξέρετε πόσοι μου είπαν "Μα Γαλλικό αμάξι πήρες;"; Υπάρχει μεγάλη προκατάληψη. Δεν ξέρω αν είμαι τυχερός, προσεκτικός ή αν είναι όντως αξιόπιστο το αμάξι, αλλά δεν έχει κάνει ούτε "τσικ". Συν το ότι έχει 5 χρόνια ΟΛΙΚΗ εγγύηση. Κινητήρας μια χαρά, εξοπλισμός πολύ καλός, χώροι καλοί στην κατηγορία του και στο υποκειμενικό της εμφάνισης, τείνει να θεωρείται... αντικειμενικά το ωραιότερο της κατηγορίας. Ακριβούτσικο το σέρβις βέβαια (θέλεις συνολικά 400 ευρώ μέχρι τις 30000 χλμ και άλλα 550 περίπου για χρήση 30000 - 60000 χλμ), αλλά νομίζω ότι όλα τα diesel έχουν ακριβότερο σέρβις. καταλήγω στην προκατάληψη, αλλά γενικά θεωρώ υπερβολικό τον τίτλο του θέματος, γιατί εγώ το βλέπω και κυκλοφορεί πολύ. Πρέπει τέλος να λάβουμε υπόψη και την παράμετρο leasing. Ανέκαθεν Toyota και Opel έκαναν πολύ καλές προσφορές στις εταιρείες leasing και αυτές με τη σειρά τους έβγαζαν πολύ καλά μισθώματα, άρα αυξάνονταν οι πωλήσεις. Μην ξεχνάμε ότι οι εταιρείες επιλέγουν οχήματα με βάση το μίσθωμα και όχι με προσωπικό γούστο του χρήστη (πλην των executives). Αν αφαιρέσουμε τα leasing/ ενοικιάσεις τότε πώς διαμορφώνονται οι πωλήσεις;
ΚΑΝΤΕ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΣΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ....ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ-ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ-ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ ΒΛΑΒΩΝ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΚΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ
Καθαρα για 2 λογους: 1)Ακριβο 2)Αξιοπιστια Απο τη στιγμη που ανεβηκαν πολλα σκαλοπατια η hyundai, η Κια,η Nissan και γενικα ολη η κιτρινη φυλη θα εχουν μεγαλα προβληματα οι Ευρωπαιοι. Σε τι υστερει ενα i20 απο ενα clio? Ειναι πολυ μεγαλο θεμα η αξιοπιστια ειδικα στις μερες. Αν δεν βελτιωθουν ιταλογαλλογερμανοι συντομα κι αλλα μοντελα θα εχουν τα ιδια προβληματα.
Η κρίση έχει και τα καλά της. Μαθαίνει τους ανθρώπους να μην πετάνε τα λεφτά τους.
μεταπωλητικη αξια μηδενικη. ακριβο συνεργειο. ανταλλακτικα που καινε. βλαβες μετα το περας της εγγυησης παντου. ας το χαιρονται οσοι το πηραν αλλα ας ρωτησουν και κανα παλιο!!!
Εχουν περάσει από τα χέρια μου 7 αυτοκίνητα...Γαλλικά-Γερμανικά-Ιαπωνικό...δυνατότερα ή ασθενέστερα...μεγαλύτερα ή μικρότερα από το Clio IV diesel 1.5 που εχω τώρα...Θεωρώ το συγκεκριμένο, μια απολαυστική, ασφαλή, ψυχωμένη και εντιμη κατασκευή....Ειμαι πεπεισμένος, ότι πραγματικά δημιουργεί την αισθηση οδήγησης μεγαλύτερου αυτοκινήτου...Το θεωρώ πανέμορφο (αυτό βέβαια είναι υποκειμενικό).Ασφαλέστατο (5 αστέρια στο NCAP) και με αψογη-και ολίγον σπορτίφ-οδική συμπεριφορά...Το ότι κατασκευάζεται και στην Τουρκία δεν μου λέει τίποτα ...δεν με επηρεάζει αρνητικά...Ολες οι μεγάλες εταιρίες εχουν στήσει εδώ και πολλά χρόνια γραμμές παραγωγής σε ολες τις χώρες του κόσμου...Αλλωστε αν το ψάξεις από κοντά θα διαπιστωθεί η πολύ καλή και στιβαρή ποιότητα κατασκευής του....Ο μύθος των εξ ανατολής κατασκευαστών είναι πραγματικά πολλές φορές υπερβολικός....Ανύπαρκτα "τιμόνια", αποκομμένη αισθηση οδήγησης,περίεργες θέσης οδήγησης...Τα δοκίμασα και δεν τα ξαναεπιθυμούσα...Αν μετά από 1 χρόνο συμβίωσης με το Clio με ρωτούσαν αν θα το ξαναγόραζα θα ελεγα "ναι" με κλειστά μάτια...Μπράβο στη Renault...Και βέβαια η ελληνική αγορά δεν είναι δείκτης για την επιτυχία ή όχι ενός αυτοκινήτου γιατί είναι μονοψήφιο % το μέρος της παραγωγής κάθε εταιρίας που αφορά την Ελλάδα...
Ειναι θεμα DNA δεν ξεχνιετε ευκολα η corolla του "μπαμπα", δε σπαει δε χαλαει....τι περημενεις!!!! Δε παει να βγαλει ο αλλος ( Γαλλος, Ιταλος) αμαξαρες εκει εμεις yaris, micra ,polo... θα παιρνουμε..............
Η Renault για μένα είναι ακριβή μάρκα χωρίς να προσφέρει το κάτι παραπάνω σε σχέση με τη Citroen π.χ...Επίσης,το design της είναι υπερβολικό για την εποχή μας (μην αναφέρω τα άσχημα εσωτερικά της) κι επιπλέον,όπως προέκυψε και απ'την έρευνά σας,είναι κομματάκι αναξιόπιστη...
1.Είναι ακριβό, με τα ίδια λεφτά παίρνεις και μια βενζινοκίνητη Οκταβια. 2.Δεν έχει αξιοπιστία η μάρκα, έχει κακό παρελθόν και εξαιτίας της αναξιοπιστίας των μοντέλων 4 και 25 κόντεψαν να κλείσουν τη βοιμηχανία τη δεκαετία του '80.
ας πουμε πως εχει κανει μεγαλα αλματα προοδου η renault στο θεμα των κινητηρων τα τελευταια χρονια αλλα με τα υπολοιπα τι γινεται?στο παρελθον τα πιο παλια μοντελα βγαζανε βλαβες στα ηλεκτρικα κ το κοστος των ανταλλακτικων{συμπεριλαμβανομενων των μηχανικων μερων}ηταν υψηλο.αξιοπιστια/κοστος συντηρησης πιστευω πως εριξαν το clio.
Γιατί σώνει και καλά ότι πουλάει έξω πρέπει να πουλάει και στην Ελλάδα. Ας μην υπάρχει και σοβαρός λόγος. Ας μην φταίει το αυτοκίνητο. Έτσι χωρίς λόγο.
το προβλημα αρχικα βρισκεται στο δικτυο.στη συνεχεια στο οτι οι ελληνες εχουν προκαταληψεις...τα γαλλικα το ενα,τα γαλλικα το αλλο...κλπ.το clio ετυχε ναναι το πρωτο μου αυτοκινητο και εξαιτιας του ερωτευθηκα την αυτοκινηση.ειναι ενα οχημα που σου δινει την εντυπωση οτι οδηγεις κατι μεγαλυτερο και ασφαλεστερο.η οδικη συμπεριφορα κορυφαια-για την κατηγορια-και τα σερβις οικονομικα.απλα πρεπει να κατανοησουμε οτι η καθε εταιρεια δεν μπορει να μενει πισω και φροντιζει να διορθωνει τις παιδικες ασθενειες του παρελθοντος,αν θελει να υπαρχει και στο μελλον.το clio ειναι το καλυτερο αντρικο μικρο της αγορας.
Μια χαρά πουλάει και μάλιστα πολύ περισσότερο από τις προηγούμενες γενιές του. Το είχα και στην κατοχή μου για ένα μήνα κάνοντας περίπου 2000χλμ και ήταν ένα άριστο αμάξι!!! Μόνο αρνητικό οι κλήσεις από την ανάρτηση του, ενώ σου έδειχνε ένα καλά δεμένο αμάξι χρειάζεται μια πιο σφιχτή ανάρτηση. Και όλα αυτά που λέω μιλάω για την τελείως απλή έκδοση και όχι με τα 90 άλογα πετρέλαιο αλλά με τα 75 νομίζω. Το καλύτερο κλιο μακράν.
Eιμαι ιδιοκτητης εδω και 6 μηνες ενος Renault Clio 0.9 EXPRESSION ecoleader 90HP.Eχω αγορασει μεχρι τωρα 7 διαφορετικα καινουργια αυτοκινητα με τελευταιο το Renault.Πολλες και διαφορες μαρκες,και πηγα στο Clio,και ειμαι πολυ ευχαριστημενος,και μονιμα ερεθισμενος με το 0.9Tce. Και οποιος ασχολειται με το αυτοκινητο,νομιζω πως καταλαβε τι θελω να πω μεταφορικα με το <<ερεθισμενος>>!
Τον κινητήρα τον φοράει Mercedes, Dacia και Nissan. Ως κάτοχος Megane 3 dci εδώ και 2 χρόνια, πολύ ευχαριστημένος και με κανένα απολύτως πρόβλημα.
Δυστυχώς η συντριπτική πλειοψηφία των σχολιαστών δεν πρέπει να έχει την παραμικρή επαφή με την εταιρεία τουλάχιστον την τελευταία 15ετία. Η Renault από της εκδόσεις megane & clio στα τέλη της 10ετίας του 90 είναι η χειρότερη επιλογή που μπορεί να κάνει κανείς για τα συνεργία και τους μηχανικούς! Έχω megane coupe του 2000. Έχει πάνω του το καϋμένο 320.000 km και την τελευταία 5αετία αλλαγή λαδιών μια φορά το χρόνο και τέλος. Δεν έχει πάει μία φορά συνεργείο. Η αδελφή μου clio του 2004. Κάκιστη χρήση. Μία από τα ίδια! Φυσικά να μην σχολιάσω πως δεν στέκεται κανένα αυτοκίνητο δίπλα τους από επιδόσεις ή στήσιμο σε στροφές αφού θα πρέπει να βάλεις απέναντι αυτοκίνητα από μεγαλύτερες κατηγορίες χωρίς αν είναι σίγουρο πως θα «βρεθούν από πάνω» στο τέλος! Όποιος λοιπόν μιλάει για ζημιάρικα αυτοκίνητα απλά δεν έχει καμία σχέση με την εταιρεία. Το νέο clio απλά είναι το ακριβότερο και βέβαια μόνο κατ'όνομα ανήκρι στην κατηγορία supermini!
Ειμαι κάτοχος ενος Clio Diesel 1.5 full extra εκδοση με ηλιοροφη. Ειμαι πολύ ευχαριστημενος από τη κατανάλωση αλλα πρέπει να παρατηρησω τα εξής. 1ον το αμάξι το παρήγγειλα Σεπτέμβρη ήρθε Οκτώριο χωρις ηλιοροφη και υπηρξε και μια αμυδρη προσπαθεια να μου το δωσουν έτσι, χωρίς να μου λένε τον υπεύθυνο ριχνοντας μου ολο το φταίξιμο στο εργοστάσιο στη Γαλλία. Πρέπει να σημειώσω ότι έπεσα στην πάνω στην αλλαγή του αντιπροσώπου και ότι ενδιάμεσα μου έδωσαν 2 αμάξια αντικατάστασης. Εντωμεταξύ έπρεπε εγώ να τους ενημερώσω να ακυρώσουν το δάνειο ώστε να μην πληρώνω για κάτι που δεν έχω πάρει στα χέρια μου. Το επόμενο αμάξι ήρθε Απρίλιο αλλα επειδή έλειπε ένα χαρτί για τον εκτελωνισμό το πήρα μετα από ενα μήνα (Μαϊο), δηλ. μια παραγγελία διήρκησε 8 μήνες!!!!. Αφου το πήρα, παρατήρησα 2 πραγματάκια ότι υπήρχαν και υπάρχουν, τριξίματα σε πόρτες - πορτ μπαγκαζ - ταμπλό και άκουγα και κάποιους θορύβους στη μηχανή. Αποτέλεσμα, σε νέο αμάξι που το κυκλοφορούσα λιγότερο από μήνα επισκέφτηκα το συνεργείο και μου άλλαξανε τη βάση μηχανής και ψιλόδιορθώσαν κάποια τριξίματα, τα οποία υπάρχουν μέχρι και σήμερα. Επίσης χάλασε το κουρτινάκι της ηλιοροφής στο 2ο μήνα. Το πήγα στα 30000χλμ για service και μου είπαν εμμέσως πλυν σαφώς ότι το έκανα εγω και ότι μπορει να βρούμε τρόπο να το βάλουμε στην εγγύηση. Με πήραν τηλέφωνο από την εταιρία και με ρώτησαν αν είμαι ευχαριστημένος και φυσικά τους είπα όλη την αλήθεια κανονικότατα. Νομίζω ότι κάποιοι απο τους λόγους περί της πώλησης φαίνονται μέσα από το email. Αν με ρωτούσε κανείς για το Clio θα του έλεγα καλό προς μέτριο αμάξι αλλα..... και όλα τα παραπάνω.
Ηδη υπαρχει καινουργιο προωθητικο προγραμμα για βενζινη και πετρελαιο,με 5 χρονια εγγυηση,και μειωμενες τιμες..Ας περιμενουμε να δουμε αν θα ανταποκριθει η αγορα.....αν και οι μακροχρονιες μισθωσεις εχουν ορισει την αγορα............. Το 2009 ειχα πουλησει το 1,2 16v(2002) εχοντας διανυσει 70.000 χωρις καμμια βλαβη,ουτε καμμενη λαμπα!!!Στο γραφειο ειχαμε ενα εξισου το ιδιο, με 197.000 χωρις προβληματα,περα των προκαθορισμενων σερβις.....ο 1,2 16v ειναι απο τους πιο αξιοπιστους κινητηρες της Ρενω,με συνεχομενη παρουσια στην γκαμα του κλιο,για 13+χρονια.......και συνεχιζει στο παρων μοντελο!!!!
Κανετε πλακα εκει στο autotriti ? Εχει γεμισει ο τοπος clio και βαρεθηκα να το βλεπω σε καθε στενο. ειδικα λευκο και μπορντω..
Το clio δεν πουλάει, γιατί η ελληνική νοοτροπία του αγόρασε Japan την επειρεαζει!! ΑΓΟΡΆΖΕΙ για παράδειγμα Nissan που απειχε μακράν, από γαλλικό κράτημα δρόμου και έφτιαξε!! αργότερα με την βοήθεια της Renault και συνεχίζει να αγοράζει το πανάκριβο yaris που,,, τι λέει μπροστά στο Νέο clio!! Καμία σχέση ειδικά στο δρόμο, τώρα περί ασπαστων Γιαπωνέζικων κράτα και μικρό καλάθι. Επίσης ας δούμε και τον κινητήρα dci1500, πόσοι!!!! Τον φοράνε.
Μετά από ενδελεχή έρευνα τις αγόρας "μικρού" αυτοκινήτου κατέληξα στο Clio.Σωστή ή λάθος επιλογή ο χρόνος θα δείξει.Αυτό που έχω ενστάσεις είναι η θέση του οδηγού.Δεδομένου πως θα είναι το πρώτο μου μικρό θα ήθελα να ρωτήσω κατόχους του clio πως τους φαίνεται η θέση οδήγησης κυρίως για το υψος της καμπίνας.Είμαι 1,85 και μου φάνηκε ότι οριακά δεν βρίσκει το κεφάλι μου στο ταβάνι.Ενδεχομένως να κάνω λάθος για αυτο χρειάζομαι τη γνώμη - βοήθεια των ήδη ιδιοκτητών!
ειμαι κατοχος του κλιο πετρελαιο εδω και 25 ημερες με προβλημα στο ντεποζιτο πετρελαιου.απιστευτος θορυβος κατα τη λειτουργια και η αντιπροσωπεια το μονο που μου απαντησε ειναι να μην γεμιζω τελειως το ντεποζιτο γιατι ετσι κανουν αυτα.απαντω στην αξιοπιστια λοιπον με αυτο το τροπο και την αναδραση της επισημης αντιπροσωπειας.κριμα τα χρηματα που ξοδεψα..ρενο τελος..αν καποιος εχει παρομοιο προβλημα ας μου στειλει ενα mail...ηδη σκεφτομαι να κινηθω νομικα...
Εχω το clio 1.5 diesel το πηρα αυγουστο του 15 full extra μηχανικο κιβωτιο μου βγηκε 16.500€. Ολα καλα μεχρι πριν 5 μερες κολλησαν τα φωτα (δεν εσβηναν)!! Παω στο συνεργειο της renault σφακιανακης μου λενε ειχε γινει λαθος προγραμματισμος απο το εργοστασιο το εχει κανει και σε αλλα θα σας το φτιαξουμε εμεις το καλυπτει η εγγυηση.. Το φτιαχνει ωραια φευγω.. (παει ενα χαμενο πρωινο απο την δουλεια..) οπως εμπαινα χθες στο παρκινγκ ανοιγω τα φωτα παω να τα κλεισω μετα (2 μερες ειχαν περασει απο το service) ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ!! Ντροπη!! Καινουριο αυτοκινητο παντα σε γκαραζ χωρις γρατσουνια επανω και παντα με τα καλυτερα καυσιμα (v power diesel η bp ultimate diesel)! Αισχος! Κι αλλο χαμενο πρωινο και να δουμε που θα παει! Θα το αλλαξω!
Όντως υπάρχει διαφορά; Αλήθεια στη χώρα μας είναι πολλά σκαλιά κάτω; Εγώ πάντως, τόσο εδώ που ζω μόνιμα και κυκλοφορώ έξω, όσο και στο χωριό μου, το βλέπω. Τέλος πάντων. Αν όντως δεν έχει την ίδια εμπορική απήχηση, κατ' εμέ δεν πουλάει, επειδή: Πρώτον, ένα πολύ όμορφο (υποκειμενικά πάντα) super mini hatchback είναι αδιανόητο να μην έχει τρίθυρη έκδοση. Υποτίθεται, ότι είναι νεανικό αμάξι και θα αποτελέσει το πρώτο αυτοκίνητο νεαρών, που δεν έχουν ούτε οικογένεια, ούτε το φορτώνουν πίσω. Επίσης, συγκριτικά με το παρελθόν, δεν έχει κινητήρες. Μόνο 1.200 ατμοσφαιρικά ή 900 κυβικά βενζίνης και 1500 πετρελαίου οκταβάλβιδο ακόμα, εν έτει 2015. Και μέχρι 90 άλογα. Και να πεις, ότι η Renault δεν έχει κινητήρες; Πού είναι οι βενζίνης 1.200 turbo και 1.400 turbo με τα 100, τα 115 και τα 130 άλογα; Πού είναι οι πετρελαίου στα 1.500 και 1.600 κυβικά, στις δυνατές εκδόσεις, με τα 109 και τα 130 άλογα αντίστοιχα; Το R.S. δεν το μετράω εδώ, επειδή δεν είναι το mainstream Clio, αλλά πιο ειδική κατασκευή με πιο εξειδικευμένο traget group (το οποίο, ειρήσθω εν παρόδω, έχει εξάρι - μόνο - αυτόματο κιβώτιο). Και, τέλος, θα συμφωνήσω για την - άδικη και λανθασμένη - προκατάληψη και το στερεότυπο των Ελλήνων για αναξιόπιστα Renault παλιότερων γενιών.
Όταν έχεις περάσει από yaris 2001 γιαπωνέζικο δεν πας άλλου! Τέλος! 300.000 χλμ ποτέ μετά την εγγύηση σέρβις (μόνο υγρά, φίλτρα, μπουζί, φρένα, μια φορά Αμορτισέρ τπτ αλλο). Πάει ακριβώς όπως την πρώτη Μέρα
Αντικειμενικά το clio δεν είναι το ίδιο αξιόπιστο με τους Ιάπωνες κ Κορεάτες ανταγωνιστές του,είναι όμως το ίδιο αξιόπιστο αν όχι καλύτερο απο τους γερμανούς(κ τα παρακλάδια τους). Ομοίως η ποιότητα των υλικών στη καμπινα είναι καλύτερη σίγουρα στα γερμανικά αλλά παρόμοια με των υπόλοιπων .Όσο για τη τιμή εγώ πρόσφατα αγορασα clio 0.9 dynamic(full extra) με το κλειδί στο χέρι,άδεια κυκλοφορίας,ασφάλεια εξαμήνου κ χρωματισμό στις ζαντες με 14685€ στα υπόλοιπα θέλετε +1500 το λιγοτερο.Κάθε αυτόκινητο έχει θετικά κ αρνητικά, είναι θέμα προτεραιοτήτων τα υπόλοιπα, μα σφαζεστε άδικα.προηγούμενα μου αυτοκίνητα,citroen zx,subaru vivio,honda jazz κ στην οικογένεια renault 9, δύο megane,lancia kappa,renault 5,seat ibiza,citroen 2cv,citroen c3,lancia delta,rover 214 κ μια συλλεκτική Mercedes του 1944.
Να κανω και εγω μια ερωτηση με την σειρα μου..πηγα σημερα να το αγορασω.μπορω να των ρωτησω απο πια χωρα ερχετε-κατασκευαζετε το αυτοκινητο?θα μου απαντηση?
Θα συμφωνήσω με τον Μάνο, το πρόβλημα βρισκεται στο δικτυο και στην αντιπροσωπεία. Συγκεκριμένα το 2013 ψαχνω για diesel και είμαι στην Ν Φιλαδελφεια σε εκθεση της Ρενω. Χαλβαδιάζω το νέο clio, αντικειμενικά το ωραιότερο στη κατηγορία του. Ρωτω τον πωλητή ποτε μπορω να το έχω... η απαντηση σε 2-3 μηνες. Aποτέλεσμα, αλλαγη πλεύσης και αγορά diesel από αλλού. Με τετοια αμεσοτητα ένα ρενω λιγοτερο ...
οφείλεται στη .... και την ασχετοσύνη του έλληνα πού -λέτε να- οφείλεται; δίνει προτεραιότητα ο έλληνας (με μικρό το ε) σε τιμόνι, κρατήματα, στρίψιμο, κλπ ; αφού είναι 'φραγκοφονιάς'...