ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γιατί το Renault Clio δεν έχει την ίδια εμπορική απήχηση στην Ελλάδα, με αυτή που έχει στην υπόλοιπη Ευρώπη;

Γιατί το Renault Clio δεν έχει την ίδια εμπορική απήχηση στην Ελλάδα, με αυτή που έχει στην υπόλοιπη Ευρώπη;

Clio:Γιατί δεν πουλάει

86.365 Επισκέψεις στο άρθρο (27/5/2015)

Το Renault Clio είναι 3ο σε πωλήσεις στην Ευρώπη, στη χώρα μας όμως πολλά σκαλιά πιο κάτω. Συγκεκριμένα, 18ο ήταν το 2013 και 10ο το 2014. Που οφείλεται αυτή η διαφορά; Γιατί δεν μας κάνει κλικ;

Στην περίπτωση του Renault Clio ισχύει το εξής παράδοξο. Ενώ στην Ευρώπη είναι best seller, στην Ελλάδα o κόσμος δεν το προτιμά.Που οφείλεται επομένως αυτή η διαφορά;Αναφορικά με την τιμή, σημειώστε πως στην Ελλάδα το Renault Clio είναι πιο φθηνό από την Γαλλία, την χώρα καταγωγής του! Στην diesel έκδοση των 90 ίππων κοστίζει 18.400 ευρώ στην Γαλλία (τιμή καταλόγου), ενώ στην Ελλάδα είναι 2.300 ευρώ φθηνότερο (16.100 ευρώ αρχική τιμή ή 14.940 με έκπτωση και απόσυρση).
Ωστόσο σε σχέση με τον ελληνικό ανταγωνισμό είναι ακριβότερο από το Toyota Yaris 1,4 D-4D 5d (13.950 ευρώ) και το Opel Corsa 1,3 DTR 95 PS (14.383 ευρώ), τα πρώτα δύο δηλαδή σε πωλήσεις πετρελαιοκίνητα μικρά. Μάλλον αυτά τα 1.000 ευρώ να κάνουν την διαφορά, παρότι ο εξοπλισμός του είναι καλός στη βασική έκδοση.Από την άλλη, το Clio δεν υστερεί κάπου όσον αφορά στους κινητήρες. Ο 1,5 diesel π.χ. είναι ένας από τους καλύτερους πετρελαιοκινητήρες που κυκλοφορούν, ενώ ο 0,9 TCe τα καταφέρνει περίφημα όντας επίσης οικονομικός σε κατανάλωση και προηγμένος τεχνολογικά. Από εκεί και πέρα το γαλλικό μοντέλο διαθέτει ολοκληρωμένη οδική συμπεριφορά, όμορφη σχεδίαση και ικανοποιητική ποιότητα υλικών, στοιχεία που μετράνε στην κατηγορία του. Και όμως δεν μπορεί να σκαρφαλώσει στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων.Έπειτα είναι το δίκτυο της Renault στην Ελλάδα. Αυτό είναι μικρό αριθμητικά συγκριτικά με τις… παραδοσιακές δυνάμεις, με αποτέλεσμα για κάποιους να λειτουργεί αποτρεπτικά. Παραδείγματος χάριν, σε όλη την Πελοπόννησο υπάρχουν μόλις 4 επίσημοι επισκευαστές και έμποροι Renault, όταν οι Toyota και Nissan έχουν τους διπλάσιους. Φανταστείτε να πρέπει να ταξιδέψεις από το ένα άκρο της Πελοποννήσου στο άλλο για να δεις, να αγοράσεις και στη συνέχεια να κάνεις service. Νομίζουμε πως πολλοί θα προτιμήσουν τον έμπορο που είναι δίπλα τους, αυτό που ξέρουν και εμπιστεύονται, άρα θα πάνε σε άλλη μάρκα.Το παραπάνω, η εμπιστοσύνη και η συνολική εικόνα που έχει ο καταναλωτής για μία μάρκα, επηρεάζει τέλος τις πωλήσεις. Σύμφωνα, λοιπόν, με την έρευνα Autocheck που διεξάγουμε στο Auto Τρίτη, η Renault είναι «κίτρινη» μάρκα στις επιλογές των αγοραστών της. Αυτό προφανώς επηρεάζει τις επιλογές των καταναλωτών. Τώρα, το ότι η ελληνική αντιπροσωπεία της Renault έχει αλλάξει χέρια από το 2013 μπορεί να έχει την σημασία του, όμως για τον τελικό αποδέκτη όμως, αυτό είναι απλώς μία λεπτομέρεια…Εσείς λοιπόν τι λέτε; Σας κάνει κλικ το Clio; Γιατί νομίζετε ότι δεν πουλάει στην Ελλάδα; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Mercedes
EGYHSH ELASTIKON