Ένα καινοτόμο σύστημα για καλύτερη πρόσφυση που αποτελείται από τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για κάθε τροχό του αυτοκινήτου αναπτύσσει η Porsche με τον Ulf Hintze της Porsche Engineering να αναφέρει: «Είναι σαν να έχεις ξεχωριστό πεντάλ γκαζιού για κάθε τροχό».
Η εταιρεία προκάλεσε τους μηχανικούς της να αναπτύξουν ένα λογισμικό που θα μπορεί να συγχρονίζει την κίνηση και των τεσσάρων τροχών ανεξαρτήτως συνθηκών χωρίς να χρειαστεί να εγκατασταθούν σένσορες.
Η ομάδα μηχανικών λοιπόν ανέπτυξε ένα σύστημα που ελέγχει κατά πόσο έστριψε το τιμόνι ο οδηγός, κατά πόσο πατάει το γκάζι ή κατά πόσο το αυτοκίνητο αλλάζει συμπεριφορά. Αν συμβαίνει αυτό τότε το λογισμικό επεμβαίνει και φρενάρει ή επιταχύνει τους τροχούς που χρειάζεται να εξαλειφθούν τα φαινόμενα υποστροφής ή υπερστροφής και να μείνει το αυτοκίνητο στην πορεία του. Ο οδηγός φυσικά δεν καταλαβαίνει την αντίδραση του συστήματος.
Η εταιρεία κάνει λόγο ότι το σύστημα αναπτυσσόταν εδώ και κάμποσο καιρό και ότι σύντομα θα εξοπλίσει τα ηλεκτρικά μοντέλα παραγωγής.