Τεχνολογικά προηγμένο και με elegant design το DS 3 αποτελεί την πιο premium επιλογή στα SUV πόλης. Και κόντρα στα υπόλοιπα B-SUV έχει ένα ακόμη προσόν: το ότι βγαίνει σε βενζίνη, diesel και ηλεκτρικό. Ποιο αξίζει όμως περισσότερο;
Το ανανεωμένο DS 3 ξεκίνησε το εμπορικό ταξίδι του στην ελληνική αγορά, με στοχευμένες αισθητικές και τεχνολογικές επεμβάσεις που ενισχύουν την elegant φιλοσοφία και διαφορετικότητά του. Διαθέσιμο αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο στις εκδόσεις των 130 ίππων, το premium B-SUV προσφέρεται σε κινητήρες βενζίνης και diesel. Πρεμιέρα κάνει η νέα για το Όμιλο Stellantis, αμιγώς ηλεκτρική έκδοση DS 3 E-Tense των 156 ίππων (+20 άλογα σε σχέση με το προ-facelift μοντέλο). Ποιος κινητήρας συμφέρει περισσότερο και πόσα ευρώ θα πληρώσεις το χρόνο σε καύσιμα, ανά περίπτωση;
Βλέπεις στο δρόμο τις 3 εκδόσεις του DS 3, πώς θα καταλάβεις ποια είναι ποια; Η αλήθεια είναι πως μόνο το πίσω μέρος του γαλλικού SUV πόλης «προδίδει» τον κινητήρα του. Η απουσία απόληξης εξάτμισης και το λογότυπο «E-Tense» συνοδεύουν το αμιγώς ηλεκτρικό DS 3, την ώρα που στις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και diesel δεν υπάρχουν διαφορές. Όπως διαφορές δεν εντοπίζουμε στο «πρόσωπο» του μοντέλου, το οποίο διατηρεί αναλλοίωτη την avant-garde αισθητική όπως αυτή εκφράζεται με πλήθος σχεδιαστικών λεπτομερειών (pop-up χειρολαβές χρωμίου και το πτερύγιο του καρχαρία στις πλαϊνές πόρτες, ανασχεδιασμένοι κάθετοι στάνταρ LED προβολείς κ.ά..).
Βλέπεις στο δρόμο τις 3 εκδόσεις του DS 3, πώς θα καταλάβεις ποια είναι ποια; Η αλήθεια είναι πως μόνο το πίσω μέρος του γαλλικού SUV πόλης «προδίδει» τον κινητήρα του. Η απουσία απόληξης εξάτμισης και το λογότυπο «E-Tense» συνοδεύουν το αμιγώς ηλεκτρικό DS 3, την ώρα που στις συμβατικές εκδόσεις βενζίνης και diesel δεν υπάρχουν διαφορές. Όπως διαφορές δεν εντοπίζουμε στο «πρόσωπο» του μοντέλου, το οποίο διατηρεί αναλλοίωτη την avant-garde αισθητική όπως αυτή εκφράζεται με πλήθος σχεδιαστικών λεπτομερειών (pop-up χειρολαβές χρωμίου και το πτερύγιο του καρχαρία στις πλαϊνές πόρτες, ανασχεδιασμένοι κάθετοι στάνταρ LED προβολείς κ.ά..).
Κάτι αντίστοιχο ισχύει και με την εσωτερική διακόσμηση του μοντέλου. Διακόσμηση που χαρακτηρίζεται από την άκρως ποιοτική κατασκευή και την ιδιόμορφη εργονομία (π.χ. φυσικοί διακόπτες στην κεντρική κονσόλα). Από εκεί και πέρα, το ανανεωμένο DS 3 εμφανίζεται αναβαθμισμένο τεχνολογικά. Διαθέσιμο, πλέον, με το νέο σύστημα πολυμέσων DS IRIS, προσφέρει στάνταρ μία μεγάλη οθόνη αφής 10,3 ιντσών. Πίσω από το τιμόνι υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, που σε ανώτερες εκδόσεις συνδυάζεται με head-up display. Στην ηλεκτρική έκδοση DS 3 E-Tense βλέπουμε διαφορετικό λογισμικό για τις έξτρα ενδείξεις και λειτουργίες του ηλεκτρικού συστήματος κίνηση, μαζί και μία συντόμευση στο infotainment για τις ηλεκτρικές λειτουργίες. Ως προς τους χώρους, δεν υπάρχει καμία διαφορά ανά έκδοση (πορτ-μπαγκάζ στα 350 λτ.).