- Το νέο DS 4 Hybrid με 136 άλογα ήρθε στην Ελλάδα
- Υπόσχεται ότι καλύπτει πάνω από το 50% των διαδρομών σε αστικό κύκλο αμιγώς ηλεκτρικά, χωρίς ρύπους
- Δύο νέες εκδόσεις Pallas και Étoile στη γκάμα του DS 4
- Αμεσα διαθέσιμο για παραγγελία από 35.300 ευρώ
Το νέο DS 4 Hybrid με 136 άλογα ήρθε στην Ελλάδα
Μετά το DS 3 Hybrid ήρθε η ώρα να εμπλουτιστεί και η γκάμα του DS 4 με την υβριδική έκδοση ως μέρος του πλάνου εξηλεκτρισμού της γαλλικής φίρμας. Το νέο DS 4 Hybrid εφοδιάζεται με το αυτοφορτιζόμενο ήπια υβριδικό σύστημα που βασίζεται στον PureTech τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων (136 ίππους και 230 Nm ροπής) και συνεπικουρείται από τον ηλεκτροκινητήρα 28 ίππων και 55 Nm ροπής, ο οποίος αντλεί ενέργεια από την μπαταρία ιόντων λιθίου 0,9 kWh τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού για να μην επηρεάζει το χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Έπειτα, υπεύθυνο για τη μετάδοση της κίνησης στον εμπρόσθιο άξονα είναι το νεότερο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (e-DCS6) σε μια υλοποίηση που έχουμε δει σε αρκετά μοντέλα του ομίλου Stellantis όπως στα Peugeot 3008 και 5008, Citroen C5 Aircross και στα C4 και C4 X.
Υπόσχεται ότι καλύπτει πάνω από το 50% των διαδρομών σε αστικό κύκλο αμιγώς ηλεκτρικά, χωρίς ρύπους
Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η εταιρεία, το νέο DS 4 Hybrid έχει τη δυνατότητα να καλύπτει περισσότερο από το 50% των διαδρομών σε αστικό κύκλο αμιγώς ηλεκτρικά, χωρίς ρύπους, συμβάλλοντας έτσι στην οικονομία καυσίμου με το όφελος να φτάνει έως και το 39%. Σε σύγκριση με το -εξίσου αυτόματο- DS 4 βενζίνης των 130 ίππων, στον συνδυαστικό κύκλο WLTP, το γαλλικό στρατόπεδο υπόσχεται κέρδος σχεδόν 16% σε κατανάλωση (-1,1 λίτρα καυσίμου για κάθε 100 χιλιόμετρα) και μείωση κατά 21 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο (ή -15%) σε 116 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Βάσει αυτών, το DS 4 Hybrid δεν υπόκειται σε τέλη κυκλοφορίας. Παράλληλα, λόγω της ηλεκτρικού boost η εταιρεία υποστηρίζει ότι προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις σε επιταχύνσεις με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 10,4 δλ., ήτοι 1,2 δλ. ταχύτερα από το 130άρι βενζίνης.
Αμεσα διαθέσιμο για παραγγελία από 35.300 ευρώ
Κλείνοντας, το νέο DS 4 Hybrid είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελίες στην Ελλάδα με τις τιμές από την εισαγωγική Pallas να ξεκινούν από 35.300 ευρώ, ήτοι 650 ευρώ χαμηλότερα από την απερχόμενη εισαγωγική έκδοση Bastille με τον 1,2 PureTech 130 ίππων. Η αμέσως επόμενη Etoile τιμάται από 39.500 ευρώ. Σημειώστε πως το DS 4 συνεχίζει να προσφέρεται με diesel κινητήρα 130 ίππων από 37.250 ευρώ, ενώ η ισχυρότερη Plug-in υβριδική έκδοση των 225 ίππων ξεκινά από 47.300 ευρώ.
Εκδόσεις DS 4 | Τιμές σε ευρώ |
---|---|
DS 4 Hybrid 136 e-DCS6 Pallas | 35.300 |
DS 4 Hybrid 136 e-DCS6 Etoile | 39.500 |
DS 4 Hybrid 136 e-DCS6 Etoile+ | 41.550 |
DS 4 Hybrid 136 e-DCS6 Saint Exupery | 42.900 |
DS 4 1.5 BlueHDi 130 EAT8 Pallas | 37.250 |
DS 4 1.5 BlueHDi 130 EAT8 Etoile | 41.700 |
DS 4 1.5 BlueHDi 130 EAT8 Etoile+ | 45.000 |
DS 4 1.5 BlueHDi 130 EAT8 Saint Exupery | 47.850 |
DS 4 PHEV 225 Pallas | 47.300 |
DS 4 PHEV 225 Etoile | 50.350 |
DS 4 PHEV 225 Etoile+ | 52.550 |
DS 4 PHEV 225 Saint Exupery | 54.850 |