ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Plug-in DS 7 Crossback με 225 ή ηλεκτρικό Lexus UX με 205 άλογα;
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Plug-in DS 7 Crossback με 225 ή ηλεκτρικό Lexus UX με 205 άλογα;

10.281 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2022)

Εξηλεκτρισμένα premium οικογενειακά SUV με ομοιότητες, αλλά και σημαντικές διαφορές στον τρόπο κίνησής τους. Ποιο είναι καλύτερο να αγοράσεις σήμερα; Το plug-in υβριδικό DS 7 Crossback E-Tense ή το αμιγώς ηλεκτρικό Lexus UX 300e;

Ηλεκτρικό ή plug-in premium SUV;

Όταν γίνεται λόγος για premium οικογενειακά SUV, στο μυαλό των περισσοτέρων έρχονται η Audi, η ΒΜW και η Mercedes. Ωστόσο, υπάρχουν εναλλακτικές όπως η γαλλική DS, που παίζει πλέον το ρόλο της premium μπράντας του ομίλου Stellantis, αλλά και η ιαπωνική Lexus, που χρόνια τώρα αποτελεί το πολυτελές παρακλάδι της Toyota.

Στις επόμενες γραμμές θα ασχοληθούμε με τα οικογενειακά μικρομεσαία μοντέλα των DS και Lexus, και μάλιστα στις εκδόσεις τους που μπαίνουν στην… πρίζα: Από τη μία λοιπόν το αμιγώς ηλεκτρικό Lexus UX 300e με ό,τι περιορισμούς αυτό συνεπάγεται και από την άλλη το προσθιοκίνητο plug-in υβριδικό DS 7 Crossback με τα 225 άλογα (βγαίνει και τετρακίνητο με 300 ίππους).

Στην αρχική τιμή καταλόγου η τιμή των δύο μοντέλων είναι ουσιαστικά ίδια: 48.750 ευρώ το DS 7 Crossback E-Tense στη «βασική» έκδοση So Chic και 48.700 ευρώ το ηλεκτρικό Lexus UX 300e. Ωστόσο, το ιαπωνικό ηλεκτρικό μοντέλο επωφελείται της σχετικής κρατικής επιδότησης για να «πέσει» στα 40.700 ευρώ (39.700 με απόσυρση). Όπως και να έχει οι τιμές είναι υψηλές (σίγουρα και τα δύο αποτελούν πρώτης τάξης επιλογές για εταιρική χρήση αφού εξασφαλίζουν όλα τα σχετικά φορολογικά πλεονεκτήματα), ωστόσο η επιλογή θα γίνει μάλλον με βάση άλλους παράγοντες που έχουν να κάνουν με τη φιλοσοφία και το σύστημα κίνησης κάθε μοντέλου.


«Καθαρές» γραμμές για το ποιοτικό ταμπλό του Lexus UX 300e, το οποίο σε κερδίζει με το high-tech προφίλ του.

«Καθαρές» γραμμές για το ποιοτικό ταμπλό του Lexus UX 300e, το οποίο σε κερδίζει με το high-tech προφίλ του.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Σχεδίαση-Εσωτερικό: Πιο εντυπωσιακό το Lexus, πιο avant-garde το DS

Στο οπτικό κομμάτι και τα δύο μοντέλα έχουν τον τρόπο να τραβούν το βλέμμα. Ωστόσο, το Lexus εντυπωσιάζει με την αιχμηρή, γεμάτες ακμές, σχεδίαση και την φανταχτερή μάσκα. Όμως, και το DS 7 Crossback δεν πάει πίσω. Δείχνει και αυτό πολύ εκλεπτυσμένο, ενώ παρατηρώντας το προσεκτικά θα βρεις ψαγμένες λεπτομέρειες που ακολουθούν τα «διαμαντένια» σχεδιαστικά μοτίβα της γαλλικής μάρκας. Αφήνοντας το έξω και μπαίνοντας στην καμπίνα, αρχικά θα αναφέρουμε ότι και στα δύο μοντέλα η ποιότητα συναρμογής είναι κορυφαία και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί «ακριβής» προέλευσης. Όμως διαφέρουν αισθητά: Το Lexus συνδυάζει απόλυτα την προσοχή στη λεπτομέρεια, τις τολμηρές γραμμές με την premium και high-tech εικόνα, ενώ το DS 7 Crossback χάρη στην avant-garde λογική της σχεδίασής του «βγάζει» πολυτέλεια και δείχνει πιο «φανταχτερό». Σε αυτό βοηθά και η στάνταρ μεγαλύτερη οθόνη αφής, που είναι 12 ιντσών έναντι 7 του Lexus. Η εργονομία του γαλλικού μοντέλου όμως απαιτεί αρκετή εξοικείωση, ενώ στο Lexus ξεχωρίζει το touchpad που λειτουργεί ως «ποντίκι» υπολογιστή.
Πλήρες, σύγχρονο και εντυπωσιακό στην όψη και στην αφή είναι το ταμπλό του DS 7 E-Tense. Μία μικρή εξοικείωση με την εργονομία θα την χρειαστείς.
Πλήρες, σύγχρονο και εντυπωσιακό στην όψη και στην αφή είναι το ταμπλό του DS 7 E-Tense. Μία μικρή εξοικείωση με την εργονομία θα την χρειαστείς.

Εξοπλιστικά πάντως και τα δύο μοντέλα είναι πλήρη από πλευράς άνεσης και ασφάλειας, στο DS 7 Crossback μάλιστα θα βρει κανείς και κάποια μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως το σύστημα νυχτερινής όρασης Night Vision ή η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση που μέσω κάμερας σκανάρει το δρόμο και εξασφαλίζει την ομαλότερη δυνατή υποδοχή της λακκούβας ρυθμίζοντας κάθε τροχό ξεχωριστά. Τέλος, όσον αφορά τους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές, όπως θα δείτε και στον πίνακα των μετρήσεών μας, το DS 7 εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις μεγαλύτερες βασικές του διαστάσεις για να προσφέρει μια πιο ευρύχωρη καμπίνα, αλλά και κατά 188 λίτρα μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Autotriti.gr
OPEL