Είναι δύο από τα πιο προσιτά μικρά, κοστίζουν 16 χιλιάρικα
Το Ibiza έχει 15 παραπάνω άλογα και είναι πιο σβέλτο στην πράξη
Έχει χώρους για 5 επιβάτες το Ibiza, χωράει μια μικρή βαλίτσα παραπάνω το Clio
Στιβαρό με μεγαλύτερες οθόνες το SEAT Ibiza
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Είναι δύο από τα πιο προσιτά μικρά, κοστίζουν 16 χιλιάρικα
Τα μικρά αυτοκίνητα αποτελούν μία από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες αυτοκινήτων αυτή την στιγμή. Το SEAT Ibiza και το Renault Clio είναι δύο από τις πιο προσιτές επιλογές που είναι αυτή την στιγμή διαθέσιμες όταν συνδυάζονται με ατμοσφαιρικό μοτέρ. Πάμε να δούμε αναλυτικά πως συγκρίνονται τα δύο αυτοκίνητα σε όλους τους τομείς όπως, το μοτέρ, η τιμή, ο εξοπλισμός και οι χώροι που προσφέρουν στους επιβάτες τους.
Ξεκινώντας από την τιμή τους, το Renault Clio και το SEAT Ibiza έχουν ουσιαστικά το ίδιο κόστος απόκτησης στην βασική τους έκδοση (Authentic και Reference αντίστοιχα), αφού το μεν γαλλικό μικρό ξεκινάει από 15.980 ευρώ και το δε ισπανικό κοστίζει 10 ευρώ παραπάνω (15.990 ευρώ). Η αγορά τους συνοδεύεται από εργοστασιακή εγγύηση μηχανικών μερών στο μέσο όρο της κατηγορίας και πιο συγκεκριμένα το Clio προσφέρει 5 χρόνια ή 100.000 χλμ. (όποιο έρθει πρώτο), ενώ το Ibiza διαθέτει εγγύηση 4 ετών ή 80.000 χλμ..
Το Ibiza έχει 15 παραπάνω άλογα και είναι πιο σβέλτο στην πράξη
O 1,0 MPI κινητήρας του Ibiza είναι ατμοσφαιρικός και αποδίδει 80 άλογα, 15 άλογα περισσότερα από το επίσης ατμοσφαιρικό μοτέρ του Renault Clio (SCe 65 PS). H διαφορά στα άλογα γίνεται εμφανής στο 0-100 χλμ./ώρα, αφού το Ibiza θα πετύχει την επίδοση σε 15 δευτερόλεπτα, όταν το Clio θα χρειαστεί 17. Και τα δύο μοτέρ είναι τεχνολογίας Euro 6 και χάρη στις χαμηλές εκπομπές τους, τα αυτοκίνητα μπορούν να μπαίνουν καθημερινά στον Δακτύλιο. Ελάχιστη είναι η διαφορά στο κομμάτι της κατανάλωσης, αφού τουλάχιστον στα νούμερα που δίνουν οι εταιρείες, αμφότερα τα μοντέλα γυροφέρνουν στα 5,2 λτ./100 χλμ.. Τέλος, το κιβώτιο είναι 5τάχυτο μηχανικό και στις δύο περιπτώσεις.
Στιβαρό με μεγαλύτερες οθόνες το SEAT Ibiza
To εσωτερικό του Ibiza είναι στιβαρό και καλοφινιρισμένο και ακολουθεί την πετυχημένη συνταγή των μοντέλων του VW Group χωρίς περιττές εξάρσεις, δίνοντας έμφαση στην πρακτικότητα και την καλή λειτουργικότητα. Παρότι μιλάμε για την βασική έκδοση, το Ibiza έχει υψηλό τεχνολογικό προφίλ που εκφράζεται μέσα από πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 8 ιντσών πίσω από το τιμόνι αλλά και μια οθόνη infotainment στο κέντρο με μέγεθος 8,2 ιντσών. Η καμπίνα του Clio είναι νεανική σε χαρακτήρα και ο οδηγός θα εκτιμήσει τους 3 περιστροφικούς διακόπτες χαμηλά στην κονσόλα που ρυθμίζουν εύκολα τον κλιματισμό και την πολλή πληροφορία που λαμβάνει από τις δύο οθόνες 7 ιντσών (πίνακας οργάνων και σύστημα infotainment).
Εξοπλιστικά, τα δύο μοντέλα βρίσκονται κοντά αλλά έχουν κάποιες διαφορές. Απαραίτητες ευκολίες όπως το air-condition και οι αισθητήρες παρκαρίσματος διατίθενται στάνταρ, ενώ και τα δύο μοντέλα εξοπλίζονται από μια πλήρη σουίτα από συστήματα ασφαλείας υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας. Από εκεί και πέρα, το Ibiza έχει ηλεκτρικά παράθυρα και πίσω, ενώ το Clio έχει στον βασικό του εξοπλισμό θερμαινόμενα καθίσματα και cruise control.
Σελίδα 2 | Τεχνικά Χαρακτηριστικά |