Η Dacia σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς ρεκόρ, της τάξης του 6,2%, με αποτέλεσμα να βρεθεί για πρώτη φορά στην ιστορία της, στην πρώτη τριάδα των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.
Οι πωλήσεις της Dacia το 2021, παρουσιάζονται αυξημένες κατά 3,1%, σε σύγκριση με το 2020, φτάνοντας τις 537.095 μονάδες, σε μία σταθερή αγορά, παρά τα προβλήματα της πανδημίας και την κρίση έλλειψης ηλεκτρονικών εξαρτημάτων. Το συνολικό μερίδιο αγοράς της αυξήθηκε κατά 0,1 μονάδα, φτάνοντας στο 3,5%.
Το 2021, το μερίδιο αγοράς της Dacia στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικών πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων, έφτασε στο επίπεδο ρεκόρ του 6,2%, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία της, η μάρκα κατέκτησε την 3η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.
Η μάρκα αναδείχτηκε πρώτη στις πωλήσεις ιδιωτικών αυτοκινήτων στη Γαλλία και τη Ρουμανία, ενώ βρίσκεται στο Top 5 σε 9 άλλες ευρωπαϊκές αγορές (Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Βέλγιο, Αυστρία, Πολωνία, Τσεχία, Ουγγαρία και Κροατία). Στη Γερμανία, η μάρκα βρίσκεται στο Top10, ενώ είναι 1η δύναμη στην αγορά του Μαρόκου.
Το Sandero πούλησε 226.825 μονάδες το 2021, με το 90% αυτών να είναι μοντέλα 3ης γενιάς. Το 2021 διατήρησε, για 5η συνεχόμενη χρονιά, τον τίτλο του κορυφαίου σε πωλήσεις αυτοκινήτου στην ευρωπαϊκή αγορά λιανικής. Μάλιστα, σε ορισμένες χώρες το Sandero αποτελεί το απόλυτο best-seller μοντέλο, έχοντας σκαρφαλώσει στη 2η θέση των συνολικών ευρωπαϊκών πωλήσεων.
Το Duster ακολουθεί την ίδια επιτυχημένη πορεία, καθώς παραμένει το best-seller στην κατηγορία των SUV σε πελάτες λιανικής, από το 2018. Με 186.001 πωλήσεις το 2021, έχει πουλήσει πάνω από 2 εκατομμύρια μονάδες από τότε που λανσαρίστηκε η 1η γενιά του, το 2010.
Κλειδί η άφιξη του ηλεκτρικού Spring
Η έλευση του Dacia Spring στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων ξεκίνησε ιδιαίτερα επιτυχημένα, με 27.876 πωλήσεις και περισσότερες από 46.000 παραγγελίες να έχουν καταγραφεί μέχρι το τέλος του 2021. Σχεδιασμένο να κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο το δυνατόν πιο προσιτά στην καθημερινή χρήση, το Spring έγινε ήδη σημείο αναφοράς σε πολλές αγορές, με ένα 80% των πελατών του να έρχονται για πρώτη φορά στη μάρκα.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Έρχεται το Jogger το 2022
Το 2022, η ήδη πετυχημένη γκάμα της μάρκας, θα συμπληρωθεί από το Jogger, ένα 7θέσιο οικογενειακό που έρχεται να καλύψει τις ανάγκες των πελατών που αναζητούν άνεση, ευρυχωρία και ευκολία διαμόρφωσης. Παράλληλα, το στρατηγικό πλάνο της μάρκας θα συνεχίσει να εφαρμόζεται καθ' όλη τη διάρκεια του 2022, με την υιοθέτηση της νέας εταιρικής ταυτότητας τόσο στο δίκτυο, όσο και σε όλη τη γκάμα μοντέλων.
Σήμερα, η Dacia είναι ένας πραγματικός μοχλός ανάπτυξης για το Renault Group. Το 60% των αγοραστών της μάρκας προέρχεται εκτός του Group, ενώ το 75% των ιδιοκτητών Dacia επιλέγουν να παραμείνουν πιστοί σε ένα μοντέλου του Group, όταν ανανεώνουν το αυτοκίνητό τους.» δηλώνει ο Denis Le Vot, CEO των Dacia & Lada.
Ιστορική επιτυχία για την Dacia!
- Sandero και Duster τα best seller των Ρουμάνων
- Κλειδί η άφιξη του προσιτού ηλεκτρικού Spring
- Έρχεται το 7θέσιο Jogger το 2022
Πώς σου φαίνονται τα νέα value for money μοντέλα της Dacia; Aξίζουν την προσοχή;