Την έρευνα της για τον μεγάλο και πολλές φορές περιττό εξοπλισμό που δίνουν στα μοντέλα τους πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες και άλλες εταιρείας τεχνολογίας έδωσε στην δημοσιότητα η Dacia.
Στην δημοσκόπηση έλαβαν μέρος στο Ηνωμένο Βασίλειο και κατέληξε σύμφωνα με τα στοιχεία σε μια σειρά από ενδιαφέροντα συμπεράσματα για το κατά πόσο ο μεγάλος εξοπλισμός είναι τελικά χρηστικός.
Σύμφωνα με την έρευνα, το 70% των ερωτηθέντων δεν μπορεί να αναγνωρίσει βασικά σύμβολα στην κονσόλα του αυτοκινήτου ενώ ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό (84%) θεωρεί ότι η τεχνολογία έχει γίνει πολύ πολύπλοκη. Τέλος, η Dacia μέσα από τις απαντήσεις που έδωσαν οι ερωτηθέντες καταλήγει ότι κατά μέσο όρο οι καταναλωτές χρησιμοποιούν μόνο το 60% του τεχνολογικού εξοπλισμού που αγοράζουν ενώ το 55% ξέρει ότι αυτό που έχει αγοράσει μπορεί να κάνει πολλά περισσότερα πράγματα αλλά δεν γνωρίζει πως τίθενται σε εφαρμογή.
Η Louise OΆ Sullivan, επικεφαλής της Dacia στο Ηνωμένο Βασίλειο αναφέρει: « Η τεχνολογία θα έπρεπε κανονικά να κάνει τη ζωή μας ευκολότερη αλλά η έρευνα μας έδειξε ότι εκατομμύρια άνθρωποι δεν χρησιμοποιούν ούτε τις μισές τεχνολογίες που αγοράζουν, κάτι που σε κάνει να αναρωτιέσαι κατά πόσο ωφελείται ο χρήστης».